Vurdering af FELT MTB


Thomas B
 Share

Recommended Posts

Jeg er pludselig "faldet" over et MTB tilbud, som jeg umiddelbart synes er godt, men vil gerne have en vurdering fra en med kendskab til MTB´er.

En FELT Q800 med Deore geargruppe + XT bagskifter samt en suntour affjedret forgaffel med lockout. Cyklen fås til kr 4295 - er det ikke et helt fornuftigt køb, som jeg hurtigst muligt skal slå til på?

ps. kan fortælle, at mit MTB budget er på kr 5000,- og behovet begrænser sig til 1-2 ugentlige motionsture i Rold skov/ Rebild Bakker.

Håber på nogle hurtige vurderinger, da der kun er 1-2 eksemplarer af ovenstående cykel hos forhandleren :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det er et ok køb - stellet er ikke noget videre - men ok - Deoregruppen er velfungerende til almindeligt brug - forgaflen er tæt på værdiløs, men det er godt at den kan sættes til logout. Det er en boulevard MTB - forvent ikke for meget af den i skoven - så skal der bruges flere penge.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er pludselig "faldet" over et MTB tilbud, som jeg umiddelbart synes er godt, men vil gerne have en vurdering fra en med kendskab til MTB´er.

En FELT Q800 med Deore geargruppe + XT bagskifter samt en suntour affjedret forgaffel med lockout. Cyklen fås til kr 4295 - er det ikke et helt fornuftigt køb, som jeg hurtigst muligt skal slå til på?

ps. kan fortælle, at mit MTB budget er på kr 5000,- og behovet begrænser sig til 1-2 ugentlige motionsture i Rold skov/ Rebild Bakker.

Håber på nogle hurtige vurderinger, da der kun er 1-2 eksemplarer af ovenstående cykel hos forhandleren :smile:

Jeg har en ... som har været super !! Købte den sidste år ... og har været i skoven to/tre gange om ugen sidste vinter ...

Jeg synes det er en fed cykel ... men som Thomas skriver ... få gaflen byttet med det samme ... det fik jeg mod en beskeden merpris !!! Klart er den tung ... men træerne vokser jo ikke ind i himlen ...

Som sagt kan den få mine varmeste anbefalinger ... og det selvom jeg startede over de 100 kg :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share