Mangler initiativ


StylaNo1
 Share

Recommended Posts

Er en gut på 17 år har trænet i et år nu intens først fullbody og sener forskellige split.. har gainet 8 et halvt kilo muskel. alt var fryd og gammel men nu er jeg gået i stå med min træning. Ville høre om nogle af jer store drenge derude har et workout liggene som i selv har haft best Gaining med. Split/fullbody/HST whatever. Et hvor man virkelig sætter gang i muskel forøgelsen! Håber i kan hjælpe mig. Min træner stikker mig bare et eller andet dovent fullbody og påstår jeg skal vente 5-7 år med at træne hårdt! :blink:..

M.v.h StylaNo1!!!!

Link to comment
Share on other sites

Er ligeledes 17år og for 3 måneder siden støtte jeg ind i samme problem.. det endte med at jeg så begyndte at blive meget mindre, hvilket ikke er ret sjovt, så fik jeg endelig taget mig sammen til at træne igen.. men der gik 5 dage også havde jeg kyssesyge i 15 dage.. tabte omkring 10kilo og veje så kun 74.. plejede at ligge på 84-86 med lidt sul på selvf :smile: efter det ville jeg bare igang med træning igen, fordi jeg var simpelthen så klein at jeg ikke kunne holde det ud :blink:

Så begyndte jeg at snakke med en af mine makkere, vi fik lagt faste dage og nu træner jeg hst 3 gange om ugen, har næsten fået alt igen og jeg spiser som en gal :4mewantfood: :devil:

Alt i alt, hvis du mister lysten og holder op, skal du nok starte igen fordi du synes du bliver ærgelig :laugh:

Men ellers.. du kan jo ikke spise nok, hvis du bare spiser nok skal du nok få nogle flere kilo på, men det går jo heller ikke super hurtigt når du er noget til det punkt du er ved. træn :devil: spis :4mewantfood: Og du skal nok blive ond :cooldance:

Og desuden tror jeg overhovedet ikke der er noget galt i at træne hårdt nu`?

Edited by mat88'
Link to comment
Share on other sites

dvs. at i synes det er best med fullbody hvis man skal gaine masse?

Jeg synes at man kan gaine det samme på både split programmer og fullbody programmer. Valg at programtype handler mere om, hvor tit man kan/vil træne. Er man opsat på at træne 5-6 gange i ugen er fullbody ikke velegnet, da dette kan føre til overtræning. Her vil split programmer være at foretrække. Omvendt, hvis du er opsat på at træne tre gange i ugen, så er fullbody selvskrevet som et attraktivt program.

Pt kører jeg selv fullbody, og det giver størst træningsglæde for mit vedkommende, da jeg kommer kroppen i gennem ved hver træningspas.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
dvs. at i synes det er best med fullbody hvis man skal gaine masse?

Ja :smile:

Men det er ligegyldigt om du køre split eller fullbody, spiser du ikke nok vokser du ikke uanset hvilket program du køre.

Link to comment
Share on other sites

tak til mat88 og jer andre for svarene.. :) Vel jeg har tabt 6 kilo nu efter jeg stoppede med at svarene både muskel vægt og krops fedt efter som jeg ik rigtig spiser nu hvor jeg ik træner!

Har pt. ikke motivation og tid nok til at træne 6 gange om ugen. skal nok ned i 4 højst 5..

har en idea om at dele kroppen op over 2 dage, har jeg haft succes med før!

Så man fx tog Dette program. og så fx 2 max. 3 øvelser til hver krops del!

Mandag: Haserne,Ryg,biceps,underarm,læg,mave

Tirsdag: Chest,Quads,triceps,skulder,nakke

Onsdag:Rest

Torsdag: Haserne,Ryg,biceps,underarm,læg,mave

Fredag: Chest,Quads,triceps,skulder,nakke

lørdag: Rest

Søndag: Haserne,Ryg,biceps,underarm,læg,mave

Mandag:Chest,Quads,triceps,skulder,nakke,

Tirsdag: Rest

Onsdag: Haserne,Ryg,biceps,underarm,læg,mave

Torsdag:Chest,Quads,triceps,skulder,nakke,mave

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share