Soya-shake hjälp


Garrish
 Share

Recommended Posts

Efter noget läsen og lidt funderende begav jeg mig i dag ud soya proteinets vidunderlige verden .

Godt nok var tiden for min morgen-shake lang overstået men jeg tänkte at nu kunne jeg jo lige tjekke de ny indköbte godter, så jeg täskede 300ml skummetmälk i min shaker og tonsede ca 30g (1dl) soya oven i hatten på mälken, rysted godt om og, .....fik ikke andet ud af det end en gang "soyagröd" ikke fordi det smagte dårligt eller noget men det var en smule äkkelt at sidde og tygge i:blink:.

Hvordan plejer i som er garvede soya protein brugere at bland pulveret op??? tips og råd modtages gerne

Link to comment
Share on other sites

Det soyaprotein du har købt er det Supro kvalitet?

Jo, kvaliteten kan jeg ikke klage over... det kun mine evner som kok som kunne väre bedre. I morges blandede jeg det op i min A38 og det gik nogenlunde. Jeg regner med at anskaffe en blender i den närmeste fremtid og så kommer det sikkert til at gå endnu bedre

:4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Det lyder unægteligt som om du har købt et dårligt produkt. Soya protein af god kvalitet rystes let sammen i en "shaker" og klumper ikke. Desuden bliver soyaprotein af god kvalitet ikke tykt som du beskriver. Hvis du køber Soya som har Supro kvalitet får du normalt et godt produkt.

Edited by Hessel
Link to comment
Share on other sites

Jeg er så småt begyndt at mistänke mig selv for at ha' overdoseret pulvret i forhold til mälken :blush: men på morgenens gåtur :cooldance: ordnede jeg en blender hjem til kökkenet så nu skal vi se om den sammen med ret dosering ikke for få nogle shakes frem som er til at drikke :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share