Sheiko


LurifaX--
 Share

Recommended Posts

Hej MOL

Jeg har nu læst artiklen af TJ på getbig (http://www.getbig.dk/vis_artikel.php?id=127) nogle gange efterhånden og er blevet lidt nysgerrig, og kunne godt tænke mig at prøve at køre programmet..

Jeg har bare et problem.. Jeg synes ikke det fremgår særlig tydeligt hvor mange reps og sæt man skal køre af hver øvelse.. Gå ind på linket til artiklen og se på den model af en "monthly cyclus" der er vist.. Så tror jeg i forstår hva jeg spørger om.. Fx. hva betyder 1. Bench press 50% 5Õ1, 60% 4Õ2, 70% 3Õ2, 80% 3Õ6 (37)

Hvor mange sæts og reps skal der køres der med hver procent?? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hej MOL

Jeg har nu læst artiklen af TJ på getbig (http://www.getbig.dk/vis_artikel.php?id=127) nogle gange efterhånden og er blevet lidt nysgerrig, og kunne godt tænke mig at prøve at køre programmet..

Jeg har bare et problem.. Jeg synes ikke det fremgår særlig tydeligt hvor mange reps og sæt man skal køre af hver øvelse.. Gå ind på linket til artiklen og se på den model af en "monthly cyclus" der er vist.. Så tror jeg i forstår hva jeg spørger om.. Fx. hva betyder 1. Bench press 50% 5Õ1, 60% 4Õ2, 70% 3Õ2, 80% 3Õ6 (37)

Hvor mange sæts og reps skal der køres der med hver procent?? :blink:

Det betyder 1 sæt med 5 gentalgelser med 50% af 1RM

2 sæt med 4 gentalgelser med 60% af 1RM

osv osv :)

Link to comment
Share on other sites

Du kan også bare gå ind i funktionel styrke, også finde programmet under den pinned tråd. Der ligger et excel ark, hvor du blot indtaster din max, også trykker du print. Så har du programmet for alle 4 uger :4thumbup:

Ahh danke.. Men har jeg misforstået det..? Troede også det gav god hypotrofi? Er godt klar over det er et styrkeløfterprogram osv.. Men troede også der var folk der kørte det for hypotrofi? Eller er jeg helt gal på den? (går nemlig efter masse)

PS: Er det et helt galt program at køre hvis det er ens første "styrkeprogram" man køre? Har nemlig aldrig kørt noget styrke noget før :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ahh danke.. Men har jeg misforstået det..? Troede også det gav god hypotrofi? Er godt klar over det er et styrkeløfterprogram osv.. Men troede også der var folk der kørte det for hypotrofi? Eller er jeg helt gal på den? (går nemlig efter masse)

PS: Er det et helt galt program at køre hvis det er ens første "styrkeprogram" man køre? Har nemlig aldrig kørt noget styrke noget før :smile:

Sheiko er et program med meget høj volume. Så du gainer også masse ved det. Begge gange jeg ahr kørt det, har jeg taget på og jeg er virkelig hard gainer. Nok fordi ens appetit ryger i vejret :4mewantfood:

Hvis du har løftet i et stykke tid, kan du sagtens tage sheiko, bare være opmærksom på dine led. De kan godt begynde at brokke sig over den høje volume, men hvis du kører øvelserne rigtigt, skal det nok gå

Held og lykke med det

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share