Billigste 140kg OL 50mm vægtsæt!


SSdk
 Share

Recommended Posts

Jeg har selv det omtalte vægtsæt. Det er helt klart pengene værd. Det eneste minus er at lakken på vægtskiverne let skalder af, men så er vi jo helt ovre i småtingsafdelingen. Jeg er sikker på at du nok skal blive glad for sættet.

Du bestemmer selv hvilken slags låse du vil have med til stangen. Jeg valgte selv dem som er på billedet.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har selv det omtalte vægtsæt. Det er helt klart pengene værd. Det eneste minus er at lakken på vægtskiverne let skalder af, men så er vi jo helt ovre i småtingsafdelingen. Jeg er sikker på at du nok skal blive glad for sættet.

Du bestemmer selv hvilken slags låse du vil have med til stangen. Jeg valgte selv dem som er på billedet.

Tak for hurtigt svar.

Bare lige for at være helt sikker, det er "spændelåse" du valgte så, korrekt?

Jeg bryder mig nemlig ikke så meget om clipselåse.

Men tak for det, jeg vil så hive dankortet op af lommen ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har samme sæt plus en slat til fra fitness gruppen. Kan kun sige det samme som er sagt, super sæt men skaller lidt. Nå ja, og så er skiverne ikke helt super pæne. Ligner slag og sådan, men ikke noget der generer.

Jeg blev tilbudt clipslåse men valgte OL-låsene. Prøv at spørg hvis der er noget specielt du søger.

Skulle lige til at skrive at det kan fås billigere, men så ikke det var på tilbud. Jeg gav 3000 for det for 1½ måned siden. Anywho jeg synes det er pengene værd.

Link to comment
Share on other sites

Hej igen.

Jeg faldt lige over denne;

http://www.sport-tiedje.dk/sporttiedje/lan...set145_50mm.htm - 2.335kr,-

Det er endnu billigere. Ialt bliver det 2554.63 DKK inkl. fragt til Danmark, er det korrekt?

Hvad har I at sige til dette sæt?

Jeg ved ikke sådan hvordan kvaliteten er, men jeg har hørt fra nogle her fra MOL at de skulle være meget lang tid om at levere de ting man bestiller, helt op til et par måneder.

Link to comment
Share on other sites

Tak for hurtigt svar igen.

Der står jo på deres side at levering er 4-5 dage til Danmark i denne vægtstørrelse.

Men jeg har skrevet en mail til dem, skal nok give svar her.

For hvis jeg kan nøjes med cirka 2500kr,- inkl levering på 5 dage så napper jeg den i Tyskland ;)

Link to comment
Share on other sites

Tak for hurtigt svar igen.

Der står jo på deres side at levering er 4-5 dage til Danmark i denne vægtstørrelse.

Men jeg har skrevet en mail til dem, skal nok give svar her.

For hvis jeg kan nøjes med cirka 2500kr,- inkl levering på 5 dage så napper jeg den i Tyskland ;)

Har for mig at den gode Morten Z bestilte noget fra dem til sit garage-gym og at det tog en helvedes tid for dem at levere det hele.... men du kan tjekke hans blog

http://www.motion-online.dk/fora/index.php...=blog&blogid=1&

og nu gjorde jeg det også lige selv, og jo det var der fra han bestilte noget af sit grej.. konklusionen kan du jo selv läse.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har købt mit vægtsæt, bænk og stativ ved sport-tiedje og jeg kan kun sige at jeg har været yderst tilfreds. Hvis du ringer ned til dem er jeg sikker på at du kan slå en god handel. De snakker dansk.

Desuden har min far købt en concept II romaskine. Den nye model til under 10.000. Jeg har endvidere en kammerat der har købt en lækker motionscykel. Også her var der god og billig betjening.

Det er min opfattelse at sport-tiedje er væsentligt billigere end hvad der er muligt i Danmark. Husk at ring til dem, inden hvis du tager ned og afhenter. (Også selvom der står op hjemmesiden at den er på lager)

Edited by Hessel
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share