6 second abs


Nicky Cruz
 Share

Recommended Posts

Ja, så fik den fat i mig igen.. bæstet TVshop. Jeg undgår altid deres produkter, og måden de reklamerer på fjernsynet, er simpelthen til at tude over. Alligevel stødte jeg på et træningsredskab, som jeg ikke kan feje væk... men måske I kan gøre det for mig?

Hvem vil ikke gerne have en sixpack?- og det så hurtigt som muligt? Maskinen hedder "6 Second Abs"

Har problemer med at linke til videoen. Gå først ind på hjemmesiden http://www.tvshop.com/index.phtml?set_country=DK

Dernæst, under Bestsellers finder I "6 second Abs".. tryk på info for at se videoen.

Hvad synes I? Har TVshop ramt nogenlunde plet denne gang, eller er det endnu et håbløst produkt?

-Nicky Cruz

Edited by Nicky Cruz
Link to comment
Share on other sites

Principielt er den udemærket, men du kan jo lave den samme øvelse i et almindeligt kabeltræk. Sådan har jeg længe kørt maveøvelser (ikke at jeg har six-pack dog :blush: )

Jeg træner hjemme, så ville den være et fint suplement til min mavetræning? De sælger den også inde på bodyman.dk, så den kan da ikke være helt hen i vejret?

-Nicky Cruz

Link to comment
Share on other sites

Det er simpelhen utroligt hvad de kan lokke en til at købe :blink:

lader lige være med at nævne den luft madras de fik lokket mig

til at købe. hele udsendelsen viste de en dobbelt men den de solgte

nu til 799 kr. var en enkelt.og fandeme om jeg ikke købte den dobbelte

til 1199 kr. :blush: min bror købte en i jysk for 399kr. :dry: og den er

faktisk en del smartere :devil:

Link to comment
Share on other sites

:laugh: Kom ikke og sig mig i ikke fik flashbacks til " Theres something about Mary" da i læste denne tråd! :laugh:

Hitchhiker: You heard of this thing, the 8-Minute Abs?

Ted: Yeah, sure, 8-Minute Abs. Yeah, the excercise video.

Hitchhiker: Yeah, this is going to blow that right out of the water. Listen to this: 7... Minute... Abs.

Ted: Right. Yes. OK, alright. I see where you're going.

Hitchhiker: Think about it. You walk into a video store, you see 8-Minute Abs sittin' there, there's 7-Minute Abs right beside it. Which one are you gonna pick, man?

Ted: I would go for the 7.

Hitchhiker: Bingo, man, bingo. 7-Minute Abs. And we guarantee just as good a workout as the 8-minute folk.

Ted: You guarantee it? That's - how do you do that?

Hitchhiker: If you're not happy with the first 7 minutes, we're gonna send you the extra minute free. You see? That's it. That's our motto. That's where we're comin' from. That's from "A" to "B".

Ted: That's right. That's - that's good. That's good. Unless, of course, somebody comes up with 6-Minute Abs. Then you're in trouble, huh?

[Hitchhiker convulses]

Hitchhiker: No! No, no, not 6! I said 7. Nobody's comin' up with 6. Who works out in 6 minutes? You won't even get your heart goin, not even a mouse on a wheel.

Ted: That - good point.

Hitchhiker: 7's the key number here. Think about it. 7-Elevens. 7 doors. 7, man, that's the number. 7 chipmunks twirlin' on a branch, eatin' lots of sunflowers on my uncle's ranch. You know that old children's tale from the sea. It's like you're dreamin' about Gorgonzola cheese when it's clearly Brie time, baby. Step into my office.

Ted: Why?

Hitchhiker: 'Cause you're fuckin' fired!

Link to comment
Share on other sites

fra TVSHOPS hjemmeside:

Hot! Hot! Hot!

Sauna Solution med fjernkontrol

Diætplan

Instruktionsguide

Svede bort nogle ekstra kilo- det er så enkelt!

Dette bærbare Sauna Solution kan du anvende hjemme. Placere Sauna Solution på den del af kroppen hvor du ønsker at komme af med nogle kilo.

Også hvis du har en celluliter eller hvis du har ondt i en vis muskel, Sauna Solution fungere også ved disse tilfælde. Tryk på knappen og Sauna Solution begynder

at give varme precis på det udvalgte sted på kroppen. Anvendes f eks om maven eller midjen , på ryggen eller høfterne.

Sauna Solution sidder godt fast og gør sit arbejde- du behøver ikke anstrænge dig!

Det er desuden en billig, effektiv og hurtig måde at blive af med nogle uønskede kilo. Efter 50 minutter slukker Sauna Solution automatisk og du kan glæde

dig over resultatet.

:laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share