skulder skade


meatismurder
 Share

Recommended Posts

jeg fik lige før sommerferien det der kaldes scenehindeskedebetændelse i højre skulder pga. for meget belasning på den uden nok opvarmning (sagde min læge) og har derfor hold mig helt fra træning indtil for 2uger siden (selvom det stadig gør ondt i skulderen, hvilket jeg ik forstår efter så lang tids ro i den)

nå men problemet er så også at nu har jeg trænet meget bryst siden jeg er startet op igen.

men størrelsen på mine to bryster følges SLET ik....min højre bryst er meget mindre, hvilket må være fordi jeg stadig har meget ondt når jeg træner. men det ser total tosset ud og hvordan skal jeg få den anden bryst på størrelse med min venstre igen?

og hvorfor er smerten ik gået væk efter så lang tid? og hva kan man gøre for at fjerne scenehindeskedebetændelse effektivt en gang for alle......

for jeg orker ik sådan en lang pause igen!!!

jeg har bare lyst til at træne igennem igen som i de gode ganle dage :mad:

Link to comment
Share on other sites

står selv med samme problem som dig..

og har været ude med i snart 10 måneder.

din læge har vel bare sagt du skulle tage den med ro?

nu har jeg selv søgt og læst meget meget om dette emne på nettet, fordi jeg ikke har kunnet slippe af med min egen skade, og noget siger mig er den almene læge er fuldstændig ubrugelig i forbindelse med en styrketræningsskade - det ENESTE de kan sige er: tag den med ro..............

det samme gjorde min egen, inde på netdoktor har jeg læst om - ja mange mange, som har sagt det samme - måske ikke kun med skulderen, men bare sådan generalt om styrke skader.

sig til din læge du vil til fysioterapaut.

du bør ikke træne videre, du forvære bare situationen

Link to comment
Share on other sites

Har haft det samme og har stadig hvor det bluser op og falder lidt hen.. Det er bare at træne og ikke kører for tunge skuldre øvelser. Giver den gas selvom det gør ondt. Selvom det er forkert. Bare at klø på, det hjælper ikke med pause den bliver stærker ved at blive trænet.

Link to comment
Share on other sites

Har haft det samme og har stadig hvor det bluser op og falder lidt hen.. Det er bare at træne og ikke kører for tunge skuldre øvelser. Giver den gas selvom det gør ondt. Selvom det er forkert. Bare at klø på, det hjælper ikke med pause den bliver stærker ved at blive trænet.

den skal nu ikke lige frem trænes hårdt, men moderat.

men vil give dig ret, min skulder er klart i fremgang selvom jeg tit har ondt, kan lige som mærke den bliver stærkere og mere fast - så lidt fremgang da! :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share