Du er hvad du spiser 10/11


tc8800
 Share

Recommended Posts

ehh jeg er noget forvirret :dry: Gutten i programmet tabte over 6 kilo på en uge uden at dyrke motion, hvordan fanden kan det lade sig gøre? han endte efter de 8 uger med et samlet vægtab på 13 kilo men lene målte hans samlte fedt tab til 26 kilo???? Hallo? hvordan kan han tage 13 kilo muskelmasse på? Han havde godt nok købt en motions cykel, men come on det kan sq da ikke passe!

Link to comment
Share on other sites

ja lyder det ikke mere sandsynligt at han har tabt 8-10 kilo fedt og så tabt muskelmase og væske for resten? Tak armamix og undskyld, kan godt se man ikke bliver populær her, hvis man siger noget ondt om den pæne dame Lene. :bigsmile: Nu sagde de også hun havde studeret sundhed i selveste USA, og i USA har de jo ingen problemer med fede folk.... eller :rolleyes:

Edited by tc8800
Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig er det ikke fup; Lene har bare fundet den ultimative kost approach; "spis efter dit lems størelse, og supler dagligt med 32 pastoiserede blå vingummibamser.".

Da der er tale om kvinder, giver resultatet sig selv, og gør det ikke, er det blot fordi forhuden eller mangel på samme skal subtrakteres resultatet; hvis resultatet stadig virker underligt er det blot pga, af Lenes urealistiske forestillinger om mandens fallos. :blink: !

M.V.H

Helio

Link to comment
Share on other sites

er der ikke regler for hvor meget lort hun må lukke ud på tv :4ranting:

Ville hende og Klaus "kuvøseguf" Styker være et herligt par? Elendig træning, psykiske overgreb i pseudpsykologiens navn, og elendige kostråd i en fantastisk blanding :laugh:

Hvis de arbejdede børn ville deres potentielle skadesvirkning være komplet.

Som medhjælper kunne vi have Anne larsen til at vaske fedtet af de sagesløse ungers franske kartofler :tongue:

Hurrah for dansk tv :thumb:

Link to comment
Share on other sites

elendige kostråd i en fantastisk blanding

I second that (der er undtagelser.) læs etc. min tråd længere oppe; jeg spiser mig mæt hver aften, selvfølgelig takket være Lene! :4mewantfood: :w00t:

Min eneste kritik er, at udsendelsen er så fræk at den kun burde sendes på kanal kbh, efter kl 23, og det siger jeg selvfølgelig ikke fordi jeg så ville misse d, her ovre i det mørke Jylland! :innocent:

Lene 4 president! Præsident af antarktis that is!

M.V.H

Helio

PS; Desuden ved Lene et og andet om træning, jeg ved ikke om du så hendes udsendelse, med de overlegne maveøvlser fra de alternatives rædselskabinet.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share