Træning I Ålborg


Rod
 Share

Recommended Posts

Jeg har en plan om at jeg skal til Ålborg og studere efter sommerferien, men jeg skal jo også have et sted at træne, så hvis der er nogen her der kender et godt sted så må de gerne lige fortælle lidt om det.

Jeg har fundet en hjemmeside til et sted der hedder motions-kælderen... er det et godt sted?

P.S

Form&fitness og andre technogym steder, er ikke det jeg leder efter :)

- Rod

Link to comment
Share on other sites

Hej Rod.

Jeg har selv tranet i Motionskælderen i 2-3 år, og det er et godt sted, med masser af frie vægte, stænger og et lille løftepodie. Klientellet er ret bredt; fra den tyndarmede studerende til den hormon-brølende strandløve. Jeg begynder faktisk deroppe igen i morgen efter en længere pause. Eneste problem for mig er, at det rent faktisk ER en kælder; dvs. ikke så højt til loftet... :huh:

Desuden er der jo AaSK, som nok er det bedste sted, hvis du har ambitioner med styrkeløft. Det er nemlig det eneste sted i Aalborg (såvidt jeg ved), hvor du kan få licens.

Morten

Link to comment
Share on other sites

Efter som du træner WSB, så kan der da vist ikke være tvivl om at du skal træne i AaSK. Landets førende styrkeløfterklub har det udstyr du skal bruge, pånær gummibånd :(

Der er boxe i forskellige højder til at køre partial deadlift og boxsquat, weightreleasers og kæder. Desuden er det billigt at træne der, der er kyndig træner bistand og du kan låne rigtige styrkeløft bælter. Hvad kan man mere forlange :)

Link to comment
Share on other sites

Ja AASK lyder godt nok som et rart sted. Hvorhenne i Ålborg ligger det, og hvad er prislejet?

Jeg har godt nok lidt en plan om at jeg skal over og køre en sheiko, men det må da stadig være det perfekte sted.

Eneste problem er at jeg har en kammerat der gerne vil træne sammen med mig, og han går nok ind under definitionen "tyndarmet studerende", har i også nogen folk af den slags derovre eller er det totalt hardcore?

Ellers så må han jo bare lære det :devil:

- Rod

Link to comment
Share on other sites

Du kan se prisniveauet på hjemmesiden: www.aalborg-sk.dk

Der er mange "motionister" - herunder "tyndarmede studerende" - som træner i AaSK, så dem er der selvfølgelig også plads til. Der er sågar mulighed for at dyrke aerobic, hvis I har interesse i det.

Link to comment
Share on other sites

Hehe, man kan vel godt kigge på dem uden at deltage :)

Med min manglende rytmesans og tilsvarende manglende kondition, så tror jeg sgu heller ikke at jeg vil virke alt for attraktiv til en areobic time ;)

- Rod

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke genkende adressen, men hvis det er samme sted, jeg trænede i sin tid, så kan man desværre kun se aerobic pigerne på vej til og fra omklædning, hvis de da ikke træner styrke også.

Men de var helt klart hele besøget værd, og der var også fest en gang imellem. (Det turde jeg dog ikke deltage i (meget genert m.m.))

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share