undlade at træne en muskel gruppe under cuts


powersvin2
 Share

Recommended Posts

Yes vidste du kunne svare på det max power :4thumbup: har præcis tabt mig de 2,74646754 kg, som du sagde :cooldance:

Hvad skal i bruge for at give et konstruktiv svar?? for ved virkelig ikke en skid om det!!!

For problemstilling ligger i jeg ønsker ikke at tabe muskle masse, udover et sted.

Hvis i har link der kunne hjælpe mig, vile det også være i sær klasse.

TAk

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Jeg plejer sige et sted mellem 12½ gram og 21,3kilo, men nu har jeg også været meget syg :wacko:

Okay, seriøst.......det umuligt at svare på. Man må da gå ud fra at hvis du undlader at træne en muskel vil den lige så stille atrofere tilbage til den størrelse den havde før du begyndte at træne.

Link to comment
Share on other sites

powersvin -> I første omgang kunne det jo især være relevant at vide hvilken muskelgruppe du havde i tankerne, gluteus maximus (din røv) kan nok mindskes væsentlig mere målt i gram end serratus anterior (den savtakkede brystmuskel) kan, eller alle mulige andre muskler for den sags skyld. Dernæst siger du heller ikke noget om periodelængden, hvilket jo i høj grad har betydning. Problemet er bare at selv med disse oplysninger er det fuldstændig helt og aldeles umuligt at give en svar på dit spørgsmål.

Men er det ikke bare at gå igang? Hvis du virkelig mener en muskelgruppe er for stor (ikke bare at der er for meget fedt omkring den), så lad da være med at træne den og fortsæt din øvrige træning. Hvad kan du reelt bruge det til hvis du fik et svar på X gram?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share