Lige færdig med HST


LurifaX--
 Share

Recommended Posts

Hep MOL'er

Er lige blevet færdig med min HST cyklus. Det er anden gang jeg har kørt HST nu... Og denne gang var det ikke som sidst, der er nemlig vildt stor forskel på hvor meget jeg er steget i de forskellige øvelser.. Dog prøvede jeg at cutte lidt i starten af programmet men droppede det da jeg fandt det for hårdt i HST og udsatte det til min næste cyklus som bliver noget 5x5 i stedet. Men prøver lige at remse op hvor meget jeg er stedet i de forskellige øvelser, så i kan se hvor stor forskellen virkelig er.

Squat: 5 kg

Bænkpress: 2,5 :cry:

Dødløft: 10 kg

Skulderpress i form for smith stativ: 10 kg

Bent over barbell rows: 8 kg

db inc. press: 2 kg (dog på hver håndvægt, så vel i teorien 4 kg hvis de skal kunne samlignes med de andre stigninger)

Lateral side raise: 2 kg (dog også på hver håndvægt så vel også i toerien 4 kg)

Preacher curls m z-stang: 5 kg

Som i nok kan se er der kæmpe forskel på stigningerne, hvilket der ikke var i den første HST cyklus jeg kørte. Der steg jeg meget mere jævnt over hele linien omkring en 5 kg i hver øvelse. Men denne gang er der meget større forskel, hvorfor?

Skal lige nævnes at jeg var i kcal. overskud i min første HST cyklus hvor der var en mere jævn stigning, og jeg har prøvet at cutte lidt i starten af denne cyklus som jeg omtaler i denne tråd. Men indså det blev for hårdt ca. midtvejs, og begyndte at prøve at være i et lille kcal. overskud. Og dog er samlede stigning denne gang også noget højere. Jeg forstår ikke en brik? Nogen der kan forklare mig hvorfor der er så stor forskel denne gang?

:newyear:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share