leder efter BB


korsager
 Share

Recommended Posts

Ha ha.. TLunau

Du er sku da for nem..!!! Du læser ikke engang imellem linjerne, vi havde lige snakket om hvordan netop du ville reagere på den sætning :wink:

Tror du ikke på noget..?? Det var dog noget HELT nyt!! var du ikke den som startet hele heksejagten, fordi du netop troede på sladder fra nr. 120 mand som havde hørt, som havde set.. osv. :secret:

Kender du den leg hvor man sidder i en rundkreds og en hvisker noget i øret på sidenmanden og han hvisker vidre til den næste.. lige pludselig blev en mus til en elefandt når den når cirkel rundt!?

Syntes du virker meget fordomsfuld til noget du ikke ved særlig meget om! Ikke pænt at beskylde folk for noget man ikke selv kan bakke op om, ren mobberi troede kun sådan noget fandt sted i børnehaven hvor børn ikke ved bedre.. tsk tsk! sku trist at se :omg:

jeg ved at Granhof Meget gerne vil have sin log op og køre igen, da han savner at smide sin træning ind.. Ens log er jo en slags dagbog med ens træning så man kan følge med sin udvikling gode og sjove minder, man bare bare ikke lyst til at få svinget sin dagbog til, især ikke når folk ikke kan finde grænsen til at diskutere og svine en til..

Hvis han åbner den igen, vil visse folk så kunne lade den være?? Så Jeg og de som har lyst kan læse og skrive i den igen??

Link to comment
Share on other sites

Bump, Nandro? :smile:

Tror for de fleste vedkommener som det allerede er nævnt æren i at vinde på selv dagen, de står jo der med den bedste fysik, om de så har brugt krudt eller diverse ting som de vil blive knaldet for er vel underordnet i deres øjne ?!?!

Ka jeg ikke udtale mig om ...Er aldrig taget for doping, og bruger det ej heller mere og vil heller ikke komme til det, har taget min del af alt det snavs :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ha ha.. TLunau

Du er sku da for nem..!!! Du læser ikke engang imellem linjerne, vi havde lige snakket om hvordan netop du ville reagere på den sætning :wink:

Tror du ikke på noget..?? Det var dog noget HELT nyt!! var du ikke den som startet hele heksejagten, fordi du netop troede på sladder fra nr. 120 mand som havde hørt, som havde set.. osv. :secret:

Kender du den leg hvor man sidder i en rundkreds og en hvisker noget i øret på sidenmanden og han hvisker vidre til den næste.. lige pludselig blev en mus til en elefandt når den når cirkel rundt!?

Syntes du virker meget fordomsfuld til noget du ikke ved særlig meget om! Ikke pænt at beskylde folk for noget man ikke selv kan bakke op om, ren mobberi troede kun sådan noget fandt sted i børnehaven hvor børn ikke ved bedre.. tsk tsk! sku trist at se :omg:

jeg ved at Granhof Meget gerne vil have sin log op og køre igen, da han savner at smide sin træning ind.. Ens log er jo en slags dagbog med ens træning så man kan følge med sin udvikling gode og sjove minder, man bare bare ikke lyst til at få svinget sin dagbog til, især ikke når folk ikke kan finde grænsen til at diskutere og svine en til..

Hvis han åbner den igen, vil visse folk så kunne lade den være?? Så Jeg og de som har lyst kan læse og skrive i den igen??

Som sagt skal jeg ikke overbevises om kraadthof's uskyld så det kan ikke være mig du prøver at kommunikere med... og mon ikke du skulle til tage en slapper nu da du har valgt karriere indenfor ordensmagten... det er ikke særlig smart at blive kædet sammen med ulovlige "medikamenter" i den branche

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Tror for de fleste vedkommener som det allerede er nævnt æren i at vinde på selv dagen, de står jo der med den bedste fysik, om de så har brugt krudt eller diverse ting som de vil blive knaldet for er vel underordnet i deres øjne ?!?!

Ka jeg ikke udtale mig om ...Er aldrig taget for doping, og bruger det ej heller mere og vil heller ikke komme til det, har taget min del af alt det snavs :smile:

Hvorfor er du stoppet med AS? Var det bivirkninger, pris, sundhed generelt...?

Har du mistet størrelse ift. dine billeder her på MOL?

Link to comment
Share on other sites

Som sagt skal jeg ikke overbevises om kraadthof's uskyld så det kan ikke være mig du prøver at kommunikere med... og mon ikke du skulle til tage en slapper nu da du har valgt karriere indenfor ordensmagten... det er ikke særlig smart at blive kædet sammen med ulovlige "medikamenter" i den branche

TLunau

Hvem skal jeg ellers kommunikere med? når det er dig som hele tiden har får andre til at tro at du kender ufattelig meget til Granhof og hans "såkaldte krundt indtag" men i virkeligheden kun har mødt ham 2 gang i hele dit liv, og næsten ikke snakket med ham?

Du køre meget med at jeg ikke skal blande mig med Granhof, fordi jeg gerne vil ind til ordensmagten..!!?

Hvordan kan du blande det sammen???

Jeg har ingen beviser for at han har taget noget, Og hvis du kender til ordensmagten, så dømmer man først folk når der er beviser!! Og her er ingen..! Så lad dog det ligge, og lad ham dog køre hans træning og hans Log..!

Link to comment
Share on other sites

Problemet er jo at den kære kraadthof er bange for at blive testet og hvorfor mon... men lad ham da endelig starte sin log op igen så han kan få sin velfortjente dosis røvslikkeri og krådt-attention... jeg tvivler stærkt på der er nogen herinde der tror han er ren længere... dem der gør er alligevel udstyret med en 2-cifret iq så dem fanger vi desværre ikke... men som sagt jeg skal ikke overbevises

Link to comment
Share on other sites

Problemet er jo at den kære kraadthof er bange for at blive testet og hvorfor mon... men lad ham da endelig starte sin log op igen så han kan få sin velfortjente dosis røvslikkeri og krådt-attention... jeg tvivler stærkt på der er nogen herinde der tror han er ren længere... dem der gør er alligevel udstyret med en 2-cifret iq så dem fanger vi desværre ikke... men som sagt jeg skal ikke overbevises

TLunau

Kan godt lide din måde at skrive Kraadthof på..!! Det var så det jeg kaldte for børnehaveklasse mobberi..! Kan også godt lide, at du beskriver dem som vælger at danne sit egene indtryk af Thomas for folk med Lav IQ ER sikker på at du lige har svinget en del til herinde på mol! men det står for din egen regning..

Hvis hele min omgangskreds sagde jeg var krudtet og at jeg havde købt X stof af Y person, så ville der sku nok noget om det, Nillepige2547...At tro andet er blåøjet ud over det almindelige.

Rommel

Måske er jeg blåøjet..!! Men valgte at lære Thomas at kende for 2 måneder siden nu, og jeg syntes han er en meget sød person.. Jeg kan desvære ikke fravælge en person på noget X og Y går og visker om!! Ikke min stil...

Man kommer ikke langt i livet hvis man ikke selv tør at have sin mening, uden at lade andres sladder påvirke en.!

Link to comment
Share on other sites

Rommel for pokker, det er jeg da godt klar over.. Læste du ikke resten???

Du skulle prøve det, for der står lidt mere :santa2:

Syntes det er utrolig, at lige meget hvor meget man prøver at forklare sig selv herinde, så er dig og TLunau ret gode til at vende det 180 grader! ??

hvorfor? det er jo ikke til at have en ordelig snak og prøve at forstå hianden når man føler at i gør ens sætninger latterlige..!! :eh:

Link to comment
Share on other sites

SaintPauli > Vildt billede du har der :4thumbup:

Har du mulighed for at linke til det i en lidt større udgave?

Der er et større billede i min log:

http://www.motion-online.dk/fora/index.php...ic=11780&st=827

ja i ser godt nok ikke alt for store ud, men personen vi taler om er også 188cm, og er noget større, som du nok kan se på ryg billedet.

Hvis vi taler om vægt i forhold til højde, så er både BadAss og jeg større end ham Rasmus. Man konkurrerer jo ikke bare på største overarm vel. :wink:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hvis hele min omgangskreds sagde jeg var krudtet og at jeg havde købt X stof af Y person, så ville der sku nok noget om det, Nillepige2547...At tro andet er blåøjet ud over det almindelige.

Rommel

Ahhh shit here we go again.....

Alt hvad i har af beviser bygger på rygter.......måske skulle i have haft håndfaste beviser før i tordner frem og sviner mandens log til? Sikke en heksejagt det her er blevet til efterhånden.

btw TLunau, hvis du ikke skal overbevises og (tydeligvis) allerede har bestemt dig for granhof krudter den, hvorfor bliver du så ved med at lave disse indlæg?

Edited by simoh
Link to comment
Share on other sites

Det var sgu da utroligt så travlt i har med at være efter Granhof. Er det virkelig bare det højeste mål i har i livet at få overbevist folk om at manden skulle være på krudt. Hold kæft hvor er det sørgeligt at i mener at i skal føre sådan en heksejagt!

Og hvad fanden er det for noget pis med folks iq? Siden hvornår er du gået hen og blevet professor på det område? At du fremfører sådan en argumentationsform siger måske mere om din?

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor er du stoppet med AS? Var det bivirkninger, pris, sundhed generelt...?

Har du mistet størrelse ift. dine billeder her på MOL?

Der er flere ting der spiller ind, det grundlæggende er at jeg ønsker at få børn en dag og gerne vil have et sundt helbred fremover . En anden ting er at jeg har fået mig en tæmmelig stor sponsor som kræver jeg er clean, så der er en del faktorer der spiller ind .

Og nej ...Har ikke mistet størrelse, tværtimod :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share