leder efter BB


korsager
 Share

Recommended Posts

der går en ordenlig klippert på min skole - roskilde handelsskole, ved ikke hvad han hedder, men snakkede med ham igår da jeg mødte ham i byen, han sagde han var dm i junior

nogen der kender ham?? ville gerne se billeder af ham contest

UPDATE *** Så er MOL igen kørt ud på et sidespor, haha...

Edited by korsager
Link to comment
Share on other sites

Ved du hvor han træner og hvor gammel han er? Kunne være han træner i RAK hvor jeg træner. Der er et par store fyre, men nok lidt for gamle til at gå på handelsskolen nu jeg tænker over det!? Kan du ikke bare se i års-/scorebogen hvad han hedder i øvrigt?

Edited by Lucas
Link to comment
Share on other sites

Ved du om det var til dette års DM..? For der var kun en enkelt atlet der stillede op.. Og mig bekendt var han dopet jvf. resultatlisten der tidligere blev offentliggjort på www.dbff.dk

Jeg ved ikke om de sorterer billeder fra af dopede atleter, kan jeg ikke forestille mig.. Men ellers kommer billederne fra dette års DM inden så længe tror jeg..

Link to comment
Share on other sites

Rasmus Hald fra Greve var den eneste junior i år, og han blev taget for doping. Sidste års Vinder af Junior var Claus Bagger, og han blev også taget for doping.

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

det er nok ham rasmus der han er ikke særlig gammel mener han er omkring 20-21år.

Link to comment
Share on other sites

der går en ordenlig klippert på min skole - roskilde handelsskole, ved ikke hvad han hedder, men snakkede med ham igår da jeg mødte ham i byen, han sagde han var dm i junior

nogen der kender ham?? ville gerne se billeder af ham contest

Det er Rasmus du mener ...Men du syntes han er stor !

Han vejede 83kg på scenen og er 187cm, så stor er han ikke :wink:

Og yeps, han blev knaldet for doping, og en anden grund til han er DM mester i junior er at han også var den eneste i klassen .

Link to comment
Share on other sites

Det er Rasmus du mener ...Men du syntes han er stor !

Han vejede 83kg på scenen og er 187cm, så stor er han ikke :wink:

Og yeps, han blev knaldet for doping, og en anden grund til han er DM mester i junior er at han også var den eneste i klassen .

det er højst sandsynligt ham, men han er helt sikkert større end 83kg, han skriver også inde på bh at han har været oppe på 110kg så kan ikke forestille mig ham på 83kg.

Link to comment
Share on other sites

det er højst sandsynligt ham, men han er helt sikkert større end 83kg, han skriver også inde på bh at han har været oppe på 110kg så kan ikke forestille mig ham på 83kg.

Det er så en jeg kender irl, og han har ikke været oppe på 110kg, 99% af dem der skriver på bh har tilføjet 5 - 10kg ekstra på deres profil :wink:

Man render jo ikke rundt med en fedt% på under 4 året rundt, så det er jo klart han vejer mere offseason end i konkurrence form .

Link to comment
Share on other sites

Det er så en jeg kender irl, og han har ikke været oppe på 110kg, 99% af dem der skriver på bh har tilføjet 5 - 10kg ekstra på deres profil :wink:

Man render jo ikke rundt med en fedt% på under 4 året rundt, så det er jo klart han vejer mere offseason end i konkurrence form .

vil du påstår at en mand på denne størrelse kun vejer 83kg, contest? markus rühl er godt nok massive, men også 10cm lavere, og han vejer ca 135kg, så har svært ved at forestille mig "bøffen" kun vejer 83kg.

ser ham jo altså også stort set hverdag på skolen.

Bamm.jpg

9ce4f5c8e7.jpg

Link to comment
Share on other sites

vil du påstår at en mand på denne størrelse kun vejer 83kg, contest? markus rühl er godt nok massive, men også 10cm lavere, og han vejer ca 135kg, så har svært ved at forestille mig "bøffen" kun vejer 83kg.

ser ham jo altså også stort set hverdag på skolen.

Du har vist ingen anelse om hvor stor Rühl er. Her er et billede af Rühl sammen med 3 af os herinde fra mol (Jones, BadAssJones, Rühl SaintPauli). Badass og jeg er begge 176 cm, nøjagtig samme højde som Rühl og vejer henholdsvis 85 og 83 kg .

post-6142-1133264386_thumb.jpg

Rock'n Roll .strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor tager man til DM når man doper?!?

Det kan du vel svare på, Nandro?

¨

du bliver jo kåret, evt. som vinder, og du får først frataget medaljen et par uger efter. så man når lige som at blive hyldet osv, det er hvad jeg har hørt fra anders nonved - som stillede op i body fitness.

Link to comment
Share on other sites

Du har vist ingen anelse om hvor stor Rühl er. Her er et billede af Rühl sammen med 3 af os herinde fra mol (Jones, BadAssJones, Rühl SaintPauli). Badass og jeg er begge 176 cm, nøjagtig samme højde som Rühl og vejer henholdsvis 85 og 83 kg .

post-6142-1133264386_thumb.jpg

Rock'n Roll .strat:

SaintPauli

ja i ser godt nok ikke alt for store ud, men personen vi taler om er også 188cm, og er noget større, som du nok kan se på ryg billedet.

Link to comment
Share on other sites

vil du påstår at en mand på denne størrelse kun vejer 83kg, contest? markus rühl er godt nok massive, men også 10cm lavere, og han vejer ca 135kg, så har svært ved at forestille mig "bøffen" kun vejer 83kg.

ser ham jo altså også stort set hverdag på skolen.

korsager ...Jeg kender ham personligt, var også til stævnet, jeg hjalp ham med nogle småting optil stævnet ...Når jeg siger han vejede 83 på konkurrence dagen så gjorde han det .

Manden krudter og er fyldt med væske, udover det har han en fedtt% på 15stk`s offseason ...Det ska nok løbe op i 20kg oven i de 83 kg, så er vi oppe på 103kg, og som nævnt tidligere har de fleste bodybuildere det med at lægge 5 - 10kg ekstra til deres vægt grundet dårligt selvværd eller manglen på at værre "større" end andre

Udover det er hans ben så tynde som siv ...Min kæreste på 178 / 58kg har lisså store ben som ham :wink:

( Det sidste en smule overdrevet sføli )

Men havde han ben som han har overkrop ville han veje omkring 10kg mere på scenen .

Edited by NANdro
Link to comment
Share on other sites

korsager ...Jeg kender ham personligt, var også til stævnet, jeg hjalp ham med nogle småting optil stævnet ...Når jeg siger han vejede 83 på konkurrence dagen så gjorde han det .

Manden krudter og er fyldt med væske, udover det har han en fedtt% på 15stk`s offseason ...Det ska nok løbe op i 20kg oven i de 83 kg, så er vi oppe på 103kg, og som nævnt tidligere har de fleste bodybuildere det med at lægge 5 - 10kg ekstra til deres vægt grundet dårligt selvværd eller manglen på at værre "større" end andre

Udover det er hans ben så tynde som siv ...Min kæreste på 178 / 58kg har lisså store ben som ham :wink:

( Det sidste en smule overdrevet sføli )

Men havde han ben som han har overkrop ville han veje omkring 10kg mere på scenen .

ja ok :)

hans ben er rigtig nok ret tynde i forhold til resten

Link to comment
Share on other sites

Ved ikke om Nandro er testet positiv til et stævne ?

du bliver jo kåret, evt. som vinder, og du får først frataget medaljen et par uger efter. så man når lige som at blive hyldet osv, det er hvad jeg har hørt fra anders nonved - som stillede op i body fitness.

Tror det er pga æren på selve dagen, så fuck det om de napper medaljen efter nogle uger.. Da man jo var vinderen på dagen, og den der bliver husket :wink:

Edited by Granhof
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share