2-split-program


BananAgtigKo
 Share

Recommended Posts

Nu er jeg efter lang tids tænken osv kommet frem til dette program som jeg selv er ret tilfreds med....

Mine stats:

20år

90kg

Har trænet "seriøst" (altså med SQ,DL) i ca. ½-1år....

1RepMax:

Squat 110kg

Dødsløft 127,5kg

Bænk 100kg

Nå men mit program ser således ud, et to-split program med fire træningspas om ugen, med hatfield cyclus på "de 3 store", og så lidt chin's, dips, læg, osv. for masse.... Jeg træner ikke dicideret for styrke, men har længe villet prøve at se hvordan jeg gainer på et mere styrke orienteret program.

Er kun i tvivl om en enkelt ting:

Kan/bør man køre en Hatfield cyclus på bænkpres eller skal jeg finde mig en anden cyclus?? Hvad er jeres erfaring?

Anyway så kom med jeres kritik til programmet...

God glædelig juhul... :nissegrin:

Split_Hatfield.xls

Edited by BananAgtigKo
Link to comment
Share on other sites

Jeg har selv kørt Hatfield Squat og Deadlift ind i mit fullbody program, om det kommer til at virke ved jeg ikke, men jeg kan meget godt li' ideen :smile:

Dag1:

Tung Squat

CAT Deadlift

Dag2:

Good Mornings 5x5 (For mere styrke i lænden, da jeg har tildens at bøje forover)

Dag3:

Tung Deadlift

CAT Squat

Front Squat

Kan ikke få din fil til at virke, men hvis det er ret sat op, så er det en meget god ide IMO :wink: Det er viktigt at man laver CAT i en Hatfield cyklus, da farten har meget at sige når det gælder styrke, og ja, vægtløftning generelt.

Link to comment
Share on other sites

ja det er det-...'

Men altså-... jeg regnede med at de "lette" dage skulle køres eksplosivt.... for det er jo ikke fordi vægtene og antal løft komme til at køre en ned på den måde....

Anyway... så må vi se om cyclussen virker på bænk... tror måske det kan blive for tungt men vi får se...

Var ende for første gang igår... fed fornemmelse... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share