Dødløft - Lav reps


cYRAx
 Share

Recommended Posts

Ja, jeg har planer om at tage dødløft med i programmet igen, men vil sq aldrig over 4-5 reps, er det da ikke så meget begrenset hvor meget muskel masse det giver når man ligger mellem 1-3 rep range, og ca. 5-6 sæt?

Feks:

Mandag - CAT Dødløft

5x2 @ 70% af 1RM

Fredag - Tung Dødløft dag

2x3

2x2

3x1

Er det så nok at kun bruge en hjælpe øvelese til ryggen på de to dage for at dække hele ryggen ind? Kører fullbody nu.

Link to comment
Share on other sites

Mikkel: Det er nu også styrken jeg begynder at gå efter, var bare nyskærrig efter om det giver lidt masse :smile: Men ja, øger nok også volumen lidt, så skulle det give nowt' masse :superman:

Så kan man feks bruge 1 hjælpe øvelese, med stor volume, (WG Pull Up er en favorit) på tunge DL dage og 2 hjælpe øveleser på CAT dage, feks. rows og chins, det ville være nok, ik?

Link to comment
Share on other sites

Du postede bare i maskimal muskelvækst så gik ud fra det var masse også ud fra dit indlæg..

Men jeg ville selv sætte volumen en smule op på de tunge dage (3-4 sæts mere måske) og så de hjælpeøvelser du selv snakker om, bare sørg for ikke at lave for meget så du brænder ud også..

Hm jeg har selv haft gode resultater med at øge volumen på CAT/DE dagene.. I mit tilfælde satte jeg det op til omkring 15 sæts.. Men prøv dig lidt frem..

Håber da vi ser endnu en styrkeløfter så :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share