Ondt i underarmen


R0mme1
 Share

Recommended Posts

Da jeg så startede med at lave Opret Ro i dag, Gjorde det vildt nas i min højre underarmen da jeg skulle sænke stangen(24½ kg. på), for at lægge den ned.

Det føltes som om at en af mine knogler i underarmen faktisk ville brække af :w00t: Det gjorde det faktisk, og jeg har aldrig nogensinde mærket sådan en belasting på min underarm før.

Og det gjorde også ondt da jeg skulle sænke stangen i Barbell Curl :-/

Nogen hjælp til hvad der er galt?

Link to comment
Share on other sites

Lyder lidt nasty med en fibersprænging... Men er der en måde at teste om man har fået en fibersprænging overhovedet? Andet end at lave øvelsen igen.

Få lægen eller fysioterapeuten til at se på det... Men tror også det er en fiber du har fået, eller en slem forstrækning af muskelen.. Lyder bare lidt underligt med den øvelse og den relative lave vægt (no offense selvfølgelig) ..

Link to comment
Share on other sites

Jeg har snakket med instruktøren i den klub jeg går i. Og han sagde at du muligvis også var Seneskedehindebetændelse :-/

Men det ser dog ikke ud til at underarmen er svulmet op, da jeg har ingen anelse om dens størrelse før det "skete".

Det gjorde stadig i de 2 øvelser. Men så begynder jeg dælme også at få smerter når jeg er igang med at spinne. Da jeg står op meget af tiden... Og så selvfølgelig så får jeg også ondt når jeg laver bænkpres :devil: og det gjorde det ikke i går :blink:

Så jeg holder pause indtil på søndag, og derefter starte progressions programmet forfra med endnu lavere vægte end sidst, bare for at være sikker :) . Så jeg kan få genoptrænet underarmen igen :)

Edited by R0mme1
Link to comment
Share on other sites

Jeg var nede og træne i dag, og det var stadig med smerter i underarmen.

Og det var jo noget irriterende :dry: , så jeg prøvede at lave store overhåndsgreb for at se om det hjalp, og det reducerede faktisk smerten på underarm. Så det må bare være mig der har haft nogle forkerte greb :blush:

Men det skal der laves om på nu :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share