X-Rage


Baggårdspumaen
 Share

Recommended Posts

Svare det ca. til en Fury str. 44 eller hvordan er størrelserne? :smile:

Det svarer nogenlunde til en fury 44 dog vil jeg mene at fury 44 er en anelse større end en 44 RageX jeg bruger selv 44 rageX og har været i en 42 da jeg gik i 75 men der måtte jeg udblokke armene for at komme i den

Link to comment
Share on other sites

Det svarer nogenlunde til en fury 44 dog vil jeg mene at fury 44 er en anelse større end en 44 RageX jeg bruger selv 44 rageX og har været i en 42 da jeg gik i 75 men der måtte jeg udblokke armene for at komme i den

Nå, tak! Så er den sgu nok for bette til mig :crazy: Bruger pt. en Fury str. 46 men har før været i en str 44 da jeg var 6-5kg lettere. :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Det forholder sig sådan at man skal altid regne en Rage-X et nummer større end en Fury... sådan er det bare..

det passer sgu ikke, jeg kan IKKE komme i en RageX 42 uden at armene er blevet udvidet, og den sidder meget strammere end min fury 42

Link to comment
Share on other sites

Jamen, sådan forholder det sig ALTSÅ.

Alle steder hvor de sælger begge modeller anbefaler de at man tager en RageX et nr større end en Titan, BASTA..

Det er muligt men det holder ikke i Praksis!!! har prøvet både fury 44 og rageX 44 fury 44 var størst, det samme galdt med mine 42 størrelser så BASTA!!!!

Jeg kunne slet ikke komme i min 42, uden armene var udvidet gevaldigt, jeg kunne sagtens komme i min 42 fury, så er jeg sådan set ligeglad med hvad der blir skrevet rundt omkring

Edited by L^P
Link to comment
Share on other sites

Det er muligt men det holder ikke i Praksis!!! har prøvet både fury 44 og rageX 44 fury 44 var størst, det samme galdt med mine 42 størrelser så BASTA!!!!

Jeg kunne slet ikke komme i min 42, uden armene var udvidet gevaldigt, jeg kunne sagtens komme i min 42 fury, så er jeg sådan set ligeglad med hvad der blir skrevet rundt omkring

Nå Nå, sure!! :tongue:

Måske det er fordi du er forkert bygget :laugh::superman:

Edited by Titan/inzer
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share