træning i herning


blazz
 Share

Recommended Posts

Hej

Jeg står i den situation, at jeg snart skal flytte til herning. Jeg vil jo selvfølelig gerne forsætte med at træne, så vil hører hvad der er af muligheder og det kunne jo også være fedt, hvis det var muligt at træne med nogle mol´er

Hvis i kan smide en adr samtidig vil det være perfekt, da jeg ikke lige er kendt i herning.

Det skal siges, at det jeg søger er frivægte, også skal det også helst være billigt

Link to comment
Share on other sites

Hey...

I Herning er der vidst et par stykker...

Ved der er FinForm, men mener det nu hedder Fitness.dk eller sådan noget!

Men ellers søg da bare på google.dk efter Herning - fitness. :bigsmile:

Har benyttet mig af deres center flere gange, og kun haft positive oplevelser, men man er jo os selv med til at gøre oplevelsen god :)

mvh.

Troels Seberg

Link to comment
Share on other sites

Hey...

I Herning er der vidst et par stykker...

Ved der er FinForm, men mener det nu hedder Fitness.dk eller sådan noget!

Men ellers søg da bare på google.dk efter Herning - fitness. :bigsmile:

Har benyttet mig af deres center flere gange, og kun haft positive oplevelser, men man er jo os selv med til at gøre oplevelsen god :)

mvh.

Troels Seberg

Synes bare det er ret mange penge at smide. Kunne være fedt, hvis der lå en lille jernhule et sted.

Link to comment
Share on other sites

Jeg træner i herning, nærmere betegnet fitnessdk. Det er lidt dyrt (288 pr. md), men hvis du vil ha hele pakken er det pengene værd: Der er 5-15 hold hver dag, hvilket er alt fra yoga til powerspining. Ellers er der også herning styrke og motion, som er nævnt, hvilket er et decideret træningscenter hvor fitnessdk mere er et velfærdscenter. Fdk har hvad man skal bruge (dog med max. håndvægte på 34 kg), mens herning styrke og motion har mere at tilbyde på dette punkt.

Herudover er der også equinox, hvor prisen er ca. den samme som hos fitnessdk. - Personligt mener jeg at fitness dk er bedre.

Jeg glemmer højst sandsynligt at tjekke pm, så hvis der er mere du vil vide skriver du bare i tråden.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share