Ernæringstabel over frugt og grønt


Keki
 Share

Recommended Posts

Hej folkens

Jeg mindes at jeg engang så en internetside hvor næringsindholdet i en lang række fødevarer var opgivet, heriblandt frugt og grønt, men jeg kan simpelthen ikke finde den igen. Er det nogen der ved hvilken side det kunne være jeg snakker om?

Tak

Link to comment
Share on other sites

Jeg fatter ikke lige den måde han inddeler fødevarerne i røde, gule og grønne.

F.eks. mælk. Er det ikke fornuftigt at drikke skummetmælk på en slankekur.

Og så nævner han at:

Tungmetaller mv., der sidder bundet i fedtvævet, frigøres, når fedtet forbrændes. De vil cirkulere i blodbanen, før de bliver udskilt (f.eks. via urin, sved eller afføring).

Dette er et helt overset problem, som næsten alle (måske alle) overvægtige løber ind i, når de begynder at tabe sig. Er du ikke bevidst om problemet, kan det måske endda få dig til helt at opgive dit slankeprojekt.

Er det et reelt problem? Så er det også et problem for dem, som cutter.

Link to comment
Share on other sites

Jeg fatter ikke lige den måde han inddeler fødevarerne i røde, gule og grønne.

F.eks. mælk. Er det ikke fornuftigt at drikke skummetmælk på en slankekur.

Og så nævner han at:

Er det et reelt problem? Så er det også et problem for dem, som cutter.

Jeg vil tro at de røde, gule og grønne blokke er til for at vise hvor der er færrest kalorier - uden hensyn til ernæring mm, men jeg fatter dem heller ikke helt??? Der er jo ikke ret mange kalorier i skummetmælk, yoghurt naturel mm.

Det med tungmetaller mm. virker umiddelbart som en røver, har aldrig hørt det før? Udover når man snakker fisk, men det er jo noget helt andet..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share