Luft i maven...


Madsten
 Share

Recommended Posts

Hej.

Jeg er lige begyndt at spise "sundt" med bla. masser af frugt og grønt, dette har medført at jeg har fået meget luft i maven....

Jeg ville gerne høre om der var en måde hvor på man både kunne spise sundt og ik have luft i maven.....????

Da jeg ikke er sikker på at det er det værd.... Det er jo ikke behageligt for mig og andre, at jeg går og prutter hele tiden :bottom:

Link to comment
Share on other sites

det går jo nok over på et tidspunkt. din mave skal bare vende sig til din nye koststil... men det er bestemt ikke værd ikke at køre "den sunde linje" - du vil også værdsætte det i længden!

du kan eventuelt tage mavebøjninger for at få presset luften ud på tidspunkter hvor du ikke genere nogen udover digselv(meget absurt at skrive egentligt :laugh: )

kender ikke umiddelbart noget gode råd mod luft i mave. men du kan eventuelt se inde på netdoktor(.dk) om der er nogle råd eller måske ligefrem produkter du kan anvende

held og lykke

Edited by apprenti
Link to comment
Share on other sites

Hahaha , jeg har selv haft det præcis sådan der igår og idag .. Jeg prutter hele tiden og min mor kom ind på mit værelse idag og sagde at der virkelig STANK af prut :( (:D)

Og det er også efter at jeg i mandagsa begyndte på min nye kostplan hvor jeg spiser mere (Og sundt , men det har jeg altid gjort)

Link to comment
Share on other sites

Da jeg spiste i ekstremerne der fik jeg sgu også luft i maven.. spiste nu ikke særlig varieret men store mængder af det samme så det var nok en af grundene og så oven i hatten masser af proteindrikke og de giver også luft i maven... ærligt talt så generede luft i maven mig ikke for jeg kan blot lukke det ud:P det genere andre..

Det er sådan set kun et problem når man har sex hehe.. der går det ikke, at man lige lukker en rigtig hørmer .. og måske flere gang;)

og så kan jeg da bare sige at det ikke er så sjovt længere hehe..

Derfor er jeg glad for, at jeg ikke har luft i maven hihi

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share