Ginseng


Oksen fra Århus N
 Share

Recommended Posts

På min flaske med ginseng tonikum står der, at produktet er til `idrættende og/eller fysisk aktive personer´. Udover, at jeg ikke tror, tillægsordet `idrættende´ findes i ordbogen, så skulle denne beskerivelse jo gerne passe på de fleste MOL-boer. Men hvordan med forbrændingen? Sætter ginseng mere fuuut i den, eller giver det `bare´ mere energi?

Link to comment
Share on other sites

hvis det er rød ginseng, flydende, indeholder det kirsebærvin(fy for den) hvilket jo giver energi, men det er der jo så meget andet der gør...

hvis du tror på at gensing virker så brug det. hvis du er i tvivl vil jeg råde dig til at lade være da jeg har set en test hvor halvdelen fik gensing uden at vide hvad det var og den resterende halvdel fik af vide hvad det var. dem der vidste de fik gensing havde større udbytte(placebo-effekt) i forhold til dem som ikke fik det. men om det virker bedre end anden form for ekstra energi skal jeg ikke kunne sige. mht til testen er det jo kun en af mange og test har det nogle gange med at bevise hvad forskerne ønsker selvom det ikke burde være teoretisk muligt...(psykologi og adfærd overfor deltagere har meget at sige. ikke alle test er lige objektive - men det bliver jo næppe beskrevet i testene...)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share