Thermogenic Diet Formula


Powerbaby
 Share

Recommended Posts

:smile: Jeg vil gerne høre om der er nogle herinde der kender dette og har prøvet det og med hvilket resultat ? :smile:

Bare sådan lidt af det hele..... :blink:

Har prøvet det i et "anfald af nu skulle der bare ske noget". Det virkede overhoveder IKKE for mig. Tabte ikke et gram..!

Til gengæld da jeg så besluttede mig for at gøre noget ved kosten og give motionen en ekstra skalle i en periode på 10 uger - da tabte jeg mig 8 kg.

Mit råd er - SPAR pengene...

Kibo

Link to comment
Share on other sites

:eh: Ja det er så nemt at råde om at maden skal være i orden, når man ikke har en siseforstyrrelse ligesom jeg så desværre har...... Det er lidt ligesom at blive dunket i hovedet..... men når man i forvejen bruger al sin tid på at holde tingene i skak i løbet af dagen,ja så er der ikke meget tid tilbage til at være "fornuftig"...

:blush:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har prøvet det - frarådes! Mit hjerte bankede helt vildt og jeg kunne ikke sove om natten fordi min puls har så høj. Blev bange, men alligevel stoppede jeg ikke, for VILLE bare tabe mig. Da jeg så hørte om en som havde fået blodprop stoppede jeg med det samme, og tog ca. 2-3 kg på igen :unhappy: Hold dig langt væk fra det!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har prøvet det - frarådes! Mit hjerte bankede helt vildt og jeg kunne ikke sove om natten fordi min puls har så høj. Blev bange, men alligevel stoppede jeg ikke, for VILLE bare tabe mig. Da jeg så hørte om en som havde fået blodprop stoppede jeg med det samme, og tog ca. 2-3 kg på igen :unhappy: Hold dig langt væk fra det!

Det lyder altså lidt mystisk, da der ikke er efedrin i, og det er normalt det der forudsager de bivirkninger.

Men alle de "naturlige" fedtforbændere virker som regel ikke særlig godt, har selv prøvet noget af det i en længere periode, men den bedste effekt var at jeg ikke var så træt til sidst i min træning!

Link to comment
Share on other sites

Har prøvet det i et "anfald af nu skulle der bare ske noget". Det virkede overhoveder IKKE for mig. Tabte ikke et gram..!

Til gengæld da jeg så besluttede mig for at gøre noget ved kosten og give motionen en ekstra skalle i en periode på 10 uger - da tabte jeg mig 8 kg.

Mit råd er - SPAR pengene...

Kibo

Prøvede du først pillerne i en måned og så bagefter motionen i 10 uger?

Link to comment
Share on other sites

:eh: Ja det er så nemt at råde om at maden skal være i orden, når man ikke har en siseforstyrrelse ligesom jeg så desværre har...... Det er lidt ligesom at blive dunket i hovedet..... men når man i forvejen bruger al sin tid på at holde tingene i skak i løbet af dagen,ja så er der ikke meget tid tilbage til at være "fornuftig"...

:blush:

Nu er det jo ingen af os der er synske og bare kan regne ud at du har spiseforstyrrelser når du ik selv nævner det...det er jo en væsentlig detalje.. :blink:

hvis man har en spiseforstyrrelse burde man vel ikke tage slankepiller...uanset om man er overvægtig eller undervægtig er det da bedre at kontakte sin læge...selvom jeg slet ikke har nogen erfaring på området er det vel nærliggende...

Edited by Lillen
Link to comment
Share on other sites

Prøvede du først pillerne i en måned og så bagefter motionen i 10 uger?

Ja, jeg prøvede først pillerne - sammen med motion. Det virkede overhovedet IKKE (hang nok sammen med, at jo mere motion jeg dyrkede, desto mere sulten blev jeg).

Så gik der 3 måneders tid med min almindelige motion i træningscenteret. Jeg er vel afsted 5 til 6 gange om ugen, men meget ustruktureret. Her tænkte jeg ikke videre over kosten, men tog ikke på eller noget.

Jeg vidste jo godt, at kosten også skal være med, hvis resultatet skal komme. Jeg besluttede mig for et forsøg: 10 kg på 10 uger. Dette ville indebære en streng disciplin, hvis man skal holde et vægttab på gennemsnitligt 1 kg om ugen - i hvert fald for mig. Jeg havde vist ikke lige overvejet at mine 10 uger gik hen over julen:-)

Jeg nåede 8 kg på 10 uger, hvilket jeg egentlig er godt tilfreds med. Nu holder jeg bare vægten i en periode, hvorefter jeg tager en tørn med kosten igen - motionsniveauet er uændret. Mangler 8 kg før jeg er helt tilfreds. Tror egentlig stadig at jeg taber mig en smule i min periode med "vægtvedligehold", men det går bare ikke stærkt nok for mig...

Link to comment
Share on other sites

Som Anterior Deltoid siger er Thermogenic Diet formula et forholdsvis nyt produkt på markedet...

Jeg tror der er mange der forveksler dette produkt med EAS Thermo DynamX.. eller endnu værre EAS Thermo Power som indeholder efedrin og derved giver de nævnte symptomer som hjertebanken, søvnbesvær osv.

Thermogenic Diet Formula virker, men ikke som FATBURNER i den forstand. Det er ikke en slankepille.

Egne erfaringer - Æd den ca. 1 time før træning og den vil give dig lidt ekstra energi til at effektivisere din workout.

PowerBaby> Vi kan snakke om det næste gang du er i centret

Edited by chef
Link to comment
Share on other sites

Som Anterior Deltoid siger er Thermogenic Diet formula et forholdsvis nyt produkt på markedet...

Jeg tror der er mange der forveksler dette produkt med EAS Thermo DynamX.. eller endnu værre EAS Thermo Power som indeholder efedrin og derved giver de nævnte symptomer som hjertebanken, søvnbesvær osv.

Thermogenic Diet Formula virker, men ikke som FATBURNER i den forstand. Det er ikke en slankepille.

Egne erfaringer - Æd den ca. 1 time før træning og den vil give dig lidt ekstra energi til at effektivisere din workout.

PowerBaby> Vi kan snakke om det næste gang du er i centret

ja der kan man bare se...godt det kom en ekspert...jeg troede det var thermo power aktig.... :blush: hvorfor kalder de det så diet formula? kan være jeg selv skal købe nogle...jeg tør sku ik tage de der thermo power :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Men Bodyman har jo først lige fået pillerne på hylden her indenfor de seneste 5-6 uger.....så hvordan kan du have prøvet dem for 3-4 måneder siden?

Sorry - forvekslede det med det andet produkt, ja..! Men princippet i begge produkter er det samme. De skal forestille, at sætte skub i forbrændingen og mindske appetitten. Måske får man mere energi til træning - men vægttab tror jeg altså ikke på. Her er det kun kombinationen af koffein og efedrin, der duer. Hvordan kan jeg så påstå det..? Jo, jeg modtog i sin tid det berømte slankeprodukt, der blev taget af markedet af min læge og det virkede rigtig godt..! Men det er jo en helt anden diskussion...

Ps. Og inden diskussionen starter - Den dag idag mener jeg ikke, at lægen burde have ordineret den slags piller til en pige, der kun var lettere buttet og ikke overvægtig.

Link to comment
Share on other sites

Som Anterior Deltoid siger er Thermogenic Diet formula et forholdsvis nyt produkt på markedet...

Jeg tror der er mange der forveksler dette produkt med EAS Thermo DynamX.. eller endnu værre EAS Thermo Power som indeholder efedrin og derved giver de nævnte symptomer som hjertebanken, søvnbesvær osv.

Thermogenic Diet Formula virker, men ikke som FATBURNER i den forstand. Det er ikke en slankepille.

Egne erfaringer - Æd den ca. 1 time før træning og den vil give dig lidt ekstra energi til at effektivisere din workout.

PowerBaby> Vi kan snakke om det næste gang du er i centret

Chef... kender vi hinanden ? :blink: Hvis du ved hvem jeg er kan du bare prikke mig på skulderen.. Jeg valgte netop dennne her i stedet for de der ECA stackers... dem har jeg hørt meget dårligt om... :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Yerba Mate skulle efter hvad jeg har læst have en slankende effekt. Mener faktisk at nogle danske forskere har undersøgt kombinationen af yerba mate, guarana og noget tredje og fundet at det har en slankende effekt. Kan da nogle finde undersøgelsen hvis nogle skulle være int.

Men under alle omstændigheder så vil man ALDRIG tabe sig med slankepillerne alene. Der skal motion og kostændring til.

Link to comment
Share on other sites

Yerba Mate skulle efter hvad jeg har læst have en slankende effekt. Mener faktisk at nogle danske forskere har undersøgt kombinationen af yerba mate, guarana og noget tredje og fundet at det har en slankende effekt. Kan da nogle finde undersøgelsen hvis nogle skulle være int.

Enig...men begrænset effekt i praksis.

Men under alle omstændigheder så vil man ALDRIG tabe sig med slankepillerne alene. Der skal motion og kostændring til.

HELT enig...

Men problemet er ofte, at folk tror, at fordi der står noget med "DIET", "THERMO" eller "FATBURNER", så er det virkelig noget der rykker i sideflæsket. Men... Nej. Og da der nu ikke sker nogen effekt med to piller to gange dagligt, så skruer vi da bare pilleforbruget op, og skruer samtidig endnu mere ned for kalorierne. Og drikke vand til pillerne de gør vi heller ikke... Så kommer mavesåret, og først da taber man sig, fordi maven er gennemhullet og ikke kan indeholde to dråber vand... :laugh:

Ok...lidt overdrevet :4thumbup: Men kender faktisk et par stykker, som har fået mavesår, fordi de tog for mange af gangen, uden at pakke dem ind i et måltid. Så følg anvisningerne... så skal de nok give lidt ekstra energi.

Link to comment
Share on other sites

Ok...lidt overdrevet :4thumbup: Men kender faktisk et par stykker, som har fået mavesår, fordi de tog for mange af gangen, uden at pakke dem ind i et måltid. Så følg anvisningerne... så skal de nok give lidt ekstra energi.

Alle slags piller skal som regel 'pakkes' godt ind i et måltid eller et stort glas vand.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share