Nyt Polar pulsur


SuneJ
 Share

Recommended Posts

Jeg skal bruge et nyt pulsur. Det skal være Polar og det skal kunne overføre data til PC og lave graf over (tid, puls). Derudover har jeg ikke rigtig nogen krav, så jeg leder efter det billigste af Polar urene, der kan det. Jeg kan ikke helt gennemskue Polars hjemmeside, så jeg håber en af jer kan hjælpe mig :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal bruge et nyt pulsur. Det skal være Polar og det skal kunne overføre data til PC og lave graf over (tid, puls). Derudover har jeg ikke rigtig nogen krav, så jeg leder efter det billigste af Polar urene, der kan det. Jeg kan ikke helt gennemskue Polars hjemmeside, så jeg håber en af jer kan hjælpe mig :smile:

Hej Sune

Et godt bud kunne være at se på dette link fra Polars hjemmeside:

http://www.polar-danmark.dk/hukommelse.pdf

Det viser hvilke ure, der kan lagre filer og hvad de kan lagre. Så vidt jeg kan se er det billigste ur, der opfylder dine krav S410, der ifølge Polars prisliste koster 1.799 kr.

Link to comment
Share on other sites

Ulempen ved 410 er at det kun kan gemme et bestemt antal registringer- træner man over ca. 20 min gemmer det kun information for hvert 15 sek, træner man længere stiger det til hvert 30 eller 60 sek... Den ulempe er der ikke ved 610 og over.

Link to comment
Share on other sites

Ulempen ved 410 er at det kun kan gemme et bestemt antal registringer- træner man over ca. 20 min gemmer det kun information for hvert 15 sek, træner man længere stiger det til hvert 30 eller 60 sek... Den ulempe er der ikke ved 610 og over.

så vidt jeg husker så både spinner og cykler du landevej - hvilket modsvarer mit behov ift. pulsur. har du gode erfaringer med 610i eller er det et andet du anvender ?

Edited by TimeSet
Link to comment
Share on other sites

så vidt jeg husker så både spinner og cykler du landevej - hvilket modsvarer mit behov ift. pulsur. har du gode erfaringer med 610i eller er det et andet du anvender ?

Jeg bruger et S710 som også har cykelcomputerfinktioner - det er jeg meget glad for :smile:

Link to comment
Share on other sites

Har 610i som har alt hvad man behøver af et pulsur. 710i, 725, og 625x dækker både pulsfunktionerne men det de er dyrere end 610i skyldes de ekstra features de har - cykelcomputer, løbecomputer, højdemåler, temperatur. Om man vil betale ekstra for det er så individuel. Mit 610i bruger jeg både til løb og cykling. Til cykling kombinerer jeg den med en helt almindelig cykelcomputer.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share