IronMan Pro 2006


Johnny Bravo
 Share

Recommended Posts

  • Replies 96
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Lige snuppet dette fra BBD (se'følig :wink: )

2006-01-31, and the news got to me. The people behind the Ironman show has made a move in the right direction when the decided to air the Ironman LIVE on the internet. And this time, there is gonna be something worth seeing (...Olympia expo comersial.. ). Both the PREJUDGING and the FINALS will be cast live on the web.

06imsm.jpg

John Balik: "We wanted our athletes to be able to compete for as large of an audience as possible so it made sense to team up with Bodybuilding.com which has the biggest bodybuilding audience on the internet."

Watch TheFitExpo Promotional Video Here .

Prejudging begins at 10AM on Saturday Feb 18. Be sure to tune in!

More stuff about the Webcast Here

Edited by Johnny Bravo
Link to comment
Share on other sites

Er Troy Alves og Darrem Charles stadig med, Hr. Bravo?

Eller har de ligesom Gustavo trukket sig...?

Sådan ser listen ud nu. DJ har vist også trukket sig, da han skal opereres mener jeg.

Oliver Adzievski

Troy Alves

Pablo Arevalo

Paul Baker

Eryk Bui

Darrem Charles

Kris Dim

Andy Dinetta

Mark Dugdale

Moe El Moussawi

Tamer El Shahat

Derik Farnsworth

Toney Freeman

Ahmad Haidar

David Henry II

Heiko Kallbach

Martin Kjellstrom

Evgeny Mishin

Mustafa Mohammad

Ian Morgan

Dragan Paunovic

Arnaud Plaisant

Lee Priest

Armin Scholz

Heinz Senior

Rodney St. Cloud

Emmanuel Tzinidis

Nathaniel Wonsley

Hidetada Yamagishi

Link to comment
Share on other sites

Derik Farnsworth levere den fede rutine til San Fran' pro, og er desværre knap så skarp i fysikken til Iron-man, men han posere pisse fedt selvom han langt fra er den bedste i feltet.... :4flex:

har aldrig set grimmere fysik end Heiko Kallbach... han er direkte pisse hamrende grim, selv Tollund manden har pænere hud end ham.... :crazy: og med poserings bukserne trukket helt op i røven er han totalt til grin i Ironman 06 konkurrence..... :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Derik Farnsworth levere den fede rutine til San Fran' pro, og er desværre knap så skarp i fysikken til Iron-man, men han posere pisse fedt selvom han langt fra er den bedste i feltet.... :4flex:

har aldrig set grimmere fysik end Heiko Kallbach... han er direkte pisse hamrende grim, selv Tollund manden har pænere hud end ham.... :crazy: og med poserings bukserne trukket helt op i røven er han totalt til grin i Ironman 06 konkurrence..... :nonono:

Ja han ligner en skamridt Hummer direkte fra minefelterne i Afghanistan... :4pooh:

Link to comment
Share on other sites

:laugh: han ligner fandme en væltet brændt fiskekutter der er slukket med en spade.... :nonono:

Vitcor Martinez var tilgengæld freaky massiv.... :blink:

Ja han har satme gainet meget igennem de sidste år... Han har en vild fysik! Bare ærgeligt med de små trommestikker til underben. Hans lægmuskler hæfter jo 10cm under knæhaserne :sneaky2:

Alves er stadig min helt :wub: -synes han fortjener en ordentlig placering efterhånden. Også i kraft af at han forbedrer sig konstant uden at sætte sine æstetiske linjer og symmetri på spil :superman:

:laugh: fiskekutter :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Ja han har satme gainet meget igennem de sidste år... Han har en vild fysik! Bare ærgeligt med de små trommestikker til underben. Hans lægmuskler hæfter jo 10cm under knæhaserne :sneaky2:

Alves er stadig min helt :wub: -synes han fortjener en ordentlig placering efterhånden. Også i kraft af at han forbedrer sig konstant uden at sætte sine æstetiske linjer og symmetri på spil :superman:

:laugh: fiskekutter :4thumbup:

Hørt ...Troy Alves er alt for lækker ( lyder lidt gay ) .

Men har nu alligevel Mark Dugdale 4tw :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Jeg håber at Troy Alves vinder. Han har klart den flotteste fysik, efter min mening. Han har bevaret sine mål om livet og øget sin masse med 6 kg, det er vildt! Jeg lægger lige et link til et par tråde på www.ironage.us om Ironman.

Om Troy: http://ironage.us/yabbse/index.php?topic=12088.20

Om Derrick farnsworth: http://ironage.us/yabbse/index.php?topic=12107.0

Hilsen Jon

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share