Halvden år - Nyt skema?


mehateme
 Share

Recommended Posts

Du sejler i øvelser. Der er ALT for mange og for små øvelser. Dit split er lidt mystisk: 3 split og ben en gang om ugen?

Vælg fullbody eller 2 split og koncentrer dog om en 5-6 øvelser pr. gang

Rommel

Hvis du havde kigget ordentligt efter er der faktisk ben 2 gang om ugen onsdag og lørdag? Bare fordi squat kun er der engang er det jo ikke ens betydening med jeg ikke træner ben 2 gang om ugen.

6 øvelser vil jeg også få hvis jeg skæret en væk fra hver, har jeg også spurgt om jeg burde i stedet for.

Link to comment
Share on other sites

Det der hjalp mig jo så ikke særlig meget nå jeg end ikke ved hvad jeg skal lede efter.

Prøv at give dig lidt tid til at læse i de forskellige fora her på MOL. Der er mange guldkorn at hente - om træningsprogrammer og træning generelt. Og vær så lidt mere imødekommende overfor den hjælp og kritik du får.

Link to comment
Share on other sites

Er jeg blevet klogere?

Kort sagt: NEJ!

Du vil kunne lær meget ved blot at læse denne tråd igennem igen, og så bruge de råd der er anført til noget, i stedet for blot at bakse et dårligt program sammen på egen hånd.

Tonen er hård, ja. Men du bør altså snart have forstået at du ikke kommer langt ved selv at planlægge din træning, hvis du ikke ved noget basalt om området.

Beklager men sådan er det.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share