håndleds smerter


andershp
 Share

Recommended Posts

Hej håber i kan hjælpe mig med mit problem.

For en lille måned siden, begyndte jeg at få ondt i håndleddet engang imellem.

den har altid knækket, engang imellem. men nu kan jeg høre den knække, lige meget hvordan jeg bevæger den.

Jeg har smerter i den, når jeg tager fat i noget tungt og løfter.

Er 18 år og jeg har trænet vægtløftning i 4 mdr. nu. og jeg gjorde det 3 mdr. sidste år, men stoppede pga. smerter i håndled og ryg. i løbet af de 4 mdr. har jeg trænet en lille smule reverse wrist curls og wrist curls i håb, om at det med håndleddene ikke gentog sig.

jeg har ikke brugt støttebind, og taget fiskeolie,

Det er meget irreterende, da det hæmmer min træning, og jeg har ikke planer om at stoppe denne gang. Men også fordi jeg har et hårdt fysisk arbejde, hvor det ikke liefrem er noget plus at have ondt i håndleddene hver eneste gang man kigger på noget tungt.

h

Link to comment
Share on other sites

Hej håber i kan hjælpe mig med mit problem.

For en lille måned siden, begyndte jeg at få ondt i håndleddet engang imellem.

den har altid knækket, engang imellem. men nu kan jeg høre den knække, lige meget hvordan jeg bevæger den.

Jeg har smerter i den, når jeg tager fat i noget tungt og løfter.

Er 18 år og jeg har trænet vægtløftning i 4 mdr. nu. og jeg gjorde det 3 mdr. sidste år, men stoppede pga. smerter i håndled og ryg. i løbet af de 4 mdr. har jeg trænet en lille smule reverse wrist curls og wrist curls i håb, om at det med håndleddene ikke gentog sig.

jeg har ikke brugt støttebind, og taget fiskeolie,

Det er meget irreterende, da det hæmmer min træning, og jeg har ikke planer om at stoppe denne gang. Men også fordi jeg har et hårdt fysisk arbejde, hvor det ikke liefrem er noget plus at have ondt i håndleddene hver eneste gang man kigger på noget tungt.

h

jeg har det samme....gør nas at løfte tungt...jeg tror det kommer af at leddene ikke kan følge med den progression man har i vægtøgning..

jeg bruger støttebind..de stive med velcrolukning..det hjælper :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share