Kiropraktor I Århus


kulu
 Share

Recommended Posts

Hej

Gennem tiden har jeg haft en del problemer med lænden. Nogle gange opstod smerterne bare som overbelastningsskader efter for voldsom ben eller ryg træning. op gennem 90erne blev der gået til makronerne og man lavede nok en del ting til træning som ikke var sunde for ryggen.

Mine rygproblemer er kommet og gået..Men for to år siden kørte jeg en gang dødløft hvor jeg mistede stabiliteten i løftet i toppen af løftet. jeg kunne mærke et eller andet "skride omme i ryggen". skaden sidder i lænden lige til venstre for, men helt inde ved rygsøjlen. Det umiddelbare resultat af skaden var at jeg den første uge nærmest ikke kunne bevæge mig. Herefter blev det langsomt bedre. Jeg havde dog fortsat problemer med lumbago(hekseskud). De kom oftes når jeg cyklede på min mountainbike og sad i en foroverbøjet position. Det gjorde pænt ondt, men efter et stykke tid forsvandt også de helt.

Her den anden morgen gik det så helt galt...jeg sad på en stol ,lændte mig forover og kunne mærke smerte i lænden. Det føles som om det er samme sted som dengang med dødløftet.

så jeg ville høre om i kunne anbefale en god kiropraktor i århus.

Jeg tumler lidt med en masse spørgsmål som jeg håber/forventer kiropraktoren kan svare på.

f.eks. omkring min kropsbygning med stort lændesvaj

har jeg for korte hoftebøjere de trækker lidt rigeligt. er der ubalance i muskulaturen i forhold til hvordan jeg er bygget.

er smerterne diskus relaterede?

jeg lægger at stor vægt at man minimum har en oplevelse af kiropraktoren er i stand til at lave en præcis og individuel diagnose.

håber i kender nogle gode kiropraktorer

med venlig hilsen

kulu

Edited by kulu
Link to comment
Share on other sites

Tak for svaret Jørgen L

Jeg vil helt sikkert tage kontakt til fysioterapeuten som du henviser til...

Jeg var faktisk til kiropraktor i dag, men han kunne ikke sige det helt store. ikke andet en der var god plads mellem ryghvirvlerne og der ikke var nogle alvorlige diskus problemer. Det ene ben var også lidt længere end det andet....

nu giver jeg ham lige et par chancer mere til at komme lidt nærmere en diagnose.

Link to comment
Share on other sites

Tak for svaret Jørgen L

Jeg vil helt sikkert tage kontakt til fysioterapeuten som du henviser til...

Jeg var faktisk til kiropraktor i dag, men han kunne ikke sige det helt store. ikke andet en der var god plads mellem ryghvirvlerne og der ikke var nogle alvorlige diskus problemer. Det ene ben var også lidt længere end det andet....

nu giver jeg ham lige et par chancer mere til at komme lidt nærmere en diagnose.

Hvem har du været hos?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share