Fysiostud Odense


Don_B
 Share

Recommended Posts

Hi... Er bare nysgerrig efter at høre lidt om fys-studiet i Odense fra nogen, der læser der nu :)

Er det svært at komme i gang?

Er semestrene logisk opbygget, så man kan bestå eksamenerne og faktisk blive i stand til at blive en dygtig fys? :P

Ellers andet rart at vide? Om fester? Styrkekælder?

Link to comment
Share on other sites

Hi... Er bare nysgerrig efter at høre lidt om fys-studiet i Odense fra nogen, der læser der nu :)

Er det svært at komme i gang?

Er semestrene logisk opbygget, så man kan bestå eksamenerne og faktisk blive i stand til at blive en dygtig fys? :P

Ellers andet rart at vide? Om fester? Styrkekælder?

Hej Don B

Jeg blev færdig med Fysioterapeut studiet i Odense i sommer, men ved at bla. Lunau herinde fra går derude nu. :smile:

Nogle af eksamensformerne synes jeg er rigtigt gode. Her mener jeg de lidt større fag, som Anatomi, Fysiologi, Fysioterapi teori, Manuelt Væv osv. Det er alle en mundtlig eksamen hvor nogle også har nogle praktiske elementer og hvor andre indgår opgaveskrivning (Grupper arbejde).

Dog er der fag som Medicin, Neurologi, sygdomslærer osv. som er nogle små eksamner som man faktisk kan bestå uden at have forstået særligt meget af det. Det er nemlig en afkrydsningseksamen, hvor held kan betyde en del for om man består.

Ellers synes jeg det er en fint studie med stor alsidighed og hvis man komme i den rigtige klasse også en masse socialt. Deres fredagsbar var lidt 'fesen' dengang jeg gik der og tror næppe det har ændret sig så meget. Men man må jo erkende at det er et 'pigestudie' og de fester altså bare ikke så meget som mænd :wink:

De har ikke noget træningslokale som er værd at skrive om. Hvis man skal træne seriøst så foregår det inde i OBBC. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share