Benpres


IbZor
 Share

Recommended Posts

Ang. den her front squat, så fatter jeg altså ikke hvordan i helvede man får ens albuer så højt op, og så stadig få stangen til at hvile på ens skuldre? Hvis jeg har mine albuer helt der oppe, så løfter jeg da stangen op af.

Eller skal man ikke have hænderne inden under stangen? Støtter de bare så stangen ikke falder ned, for det kunne det godt ligne?

Link to comment
Share on other sites

Ang. den her front squat, så fatter jeg altså ikke hvordan i helvede man får ens albuer så højt op, og så stadig få stangen til at hvile på ens skuldre? Hvis jeg har mine albuer helt der oppe, så løfter jeg da stangen op af.

Eller skal man ikke have hænderne inden under stangen? Støtter de bare så stangen ikke falder ned, for det kunne det godt ligne?

Du skal kun holde fast i stangen med dine fingerspidser. Altså kun, som en slags støtte.

Det skal faktisk være sådan, at du kan give slip med dine fingre, strække dine arme lige frem, og så den stadig ligger og hviler på dine skudre.

Link to comment
Share on other sites

Man skal selvfølgelig strække sine ben helt ud :bigsmile:

Der er forskel på at strække dem ud og at overstrække, så knæene båtter nedad.

Forstår ikke hvilken relevans det har til dette emne ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share