A new strongman is born!


Francis
 Share

Recommended Posts

Simohs runde nummer to...

ti reps med 27kg håndvægte clean and press

15-20 meter med 115 kg sten

tre reps på 70 kg træstamme (første løft med denne)

og så var det meningen at han skulle have haft 15-20 meter tilbage med farmerne.. Men han løb tør for luft. Men sgu stærkt gået.. Kommer helt sikkert efter et par gange..! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Glæd dig til at se billeder og film fra stærkmands konkurrencen på mors her engang til sommer, der bliver kæreløft, hjulflip, træstamme løft, farmer walk variation, jernbøjning etc etc. det bliver så fedt.. det var fedt sidste år i hvert fald hvor jeg fik en 2. plads :4thumbup:

Bedste resultat sidste år, 3,5t bus 35m på 30,2 sekunder :devil:

Link to comment
Share on other sites

Glæd dig til at se billeder og film fra stærkmands konkurrencen på mors her engang til sommer, der bliver kæreløft, hjulflip, træstamme løft, farmer walk variation, jernbøjning etc etc. det bliver så fedt.. det var fedt sidste år i hvert fald hvor jeg fik en 2. plads :4thumbup:

Bedste resultat sidste år, 3,5t bus 35m på 30,2 sekunder :devil:

Hehe.. Det er sgu altid sjovt, sådan noget!!! :devil: Også rart at se at træningen kan bruges til andet end lige at løfte en vægtstang..

Kunne være fed med billeder... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hehe.. Det er sgu altid sjovt, sådan noget!!! :devil: Også rart at se at træningen kan bruges til andet end lige at løfte en vægtstang..

Kunne være fed med billeder... :smile:

I orden.. Har så prøvet nu, men den siger at det er for stort til at blive uploadet, og jeg er en nød til computer. MEN vil du gerne se det, kan du jo få det over msn - [email protected] (klamt mail navn, men rigtig gammel :laugh: )

SÅ kan du få den der, evt uploade så andre kan se den også :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share