Hvor er musklerne blevet af?


Årgang82
 Share

Recommended Posts

Er det mig, der er noget galt med eller er der andre der kender det?

Situationen:

Jeg står foran spejlet efter en go omgang træning og alting sidder helt som det skal. Det er en superfed fornemmelse og man føler sig ret skudsikker!

Så kommer man hjem, lægger sig på sofaen og tager en velfortjent morfar, efterfulgt af noget aftensmad! Så skal man i seng og står igen foran spejlet og børster tænder og nu ligner resultaterne fra tidligere bare en fesen ballon 14 dage efter den er pustet op!

Hvor er mine muskler?

Jeg havde dem jo lige før! :crazy:

edit:tyrkfejl

Edited by Årgang82
Link to comment
Share on other sites

Dit 'pump' er forsvundet... Når du træner dine muskler pumpes der en masse blod ud til musklerne for at ilte dem.... Det får dig til at se større ud, denne tilstand forsvinder efter et stykke tid.

Den er jeg helt med på!

Jeg ville bare høre om der var andre der havde det på samme måde rent psykisk!

Jeg bliver nemligt ærligt talt nedtrykt over det!

Link to comment
Share on other sites

Den er jeg helt med på!

Jeg ville bare høre om der var andre der havde det på samme måde rent psykisk!

Jeg bliver nemligt ærligt talt nedtrykt over det!

Det er klart du bliver nede over det, hvis du har fået bildt dig ind at sådan som du ser ud efter pumpet er det "normale".

Jeg bruger det som motivation, så har jeg et realistisk niveau at stræbe efter.

Jeg ved det går væk ret hurtigt, så jeg nyder det bare mens det varer ved :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det er klart du bliver nede over det, hvis du har fået bildt dig ind at sådan som du ser ud efter pumpet er det "normale".

Jeg bruger det som motivation, så har jeg et realistisk niveau at stræbe efter.

Jeg ved det går væk ret hurtigt, så jeg nyder det bare mens det varer ved :wink:

Jeg håber det varer ved, men nyder det bestemt også!

Du har måske fat i noget! Det kunne være man skulle vænne det til noget brugbart i stedet for!

Sortiarius> LOL - Ja, noget i den stil! Ikke fordi jeg drikker eller noget. Jeg skriver jo på MOL :laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg håber det varer ved, men nyder det bestemt også!

Netop dér er forskellen. Jeg mener ikke det er realistisk at tro du med tid og dedikation kan se ud som du gør pumpet nu, men efterhånden som du vokser vil pumpets "niveau" også følge efter, så du vil ALTID se større ud med pump.

Tror man andet, narrer man blot sig selv og gør klar til en uundgåelig skuffelse.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share