Ny cykel


Chris27
 Share

Recommended Posts

Da min gamle Centurion eternity er ved at være slidt op, er jeg ved at lede efter en afløser. Jeg er faldet over Denne cykel som jeg synes ser god ud. Jeg synes selv, at den virker knapt så vedligeholdelseskrævende med rullebremser og kun en klinge foran, og kan lide designet.

Er der nogen, som kender mærket og delene og kan sige, om det er en god cykel :smile:

Link to comment
Share on other sites

Da min gamle Centurion eternity er ved at være slidt op, er jeg ved at lede efter en afløser. Jeg er faldet over Denne cykel som jeg synes ser god ud. Jeg synes selv, at den virker knapt så vedligeholdelseskrævende med rullebremser og kun en klinge foran, og kan lide designet.

Er der nogen, som kender mærket og delene og kan sige, om det er en god cykel :smile:

Til den pris vil jeg ikke ture at tro andet :laugh:

Ej, hvad med, at spørge en cykelhandel eller sådan.

Link to comment
Share on other sites

Da min gamle Centurion eternity er ved at være slidt op, er jeg ved at lede efter en afløser. Jeg er faldet over Denne cykel som jeg synes ser god ud. Jeg synes selv, at den virker knapt så vedligeholdelseskrævende med rullebremser og kun en klinge foran, og kan lide designet.

Er der nogen, som kender mærket og delene og kan sige, om det er en god cykel :smile:

Jeg har selv en Avenue cykel (denne http://cykelstyrken.dk/ExternalData.asp?ID=129 :4thumbup: ) og den har jeg i hvert fald været yderst tilfreds med. Den fylder 2 år her til sommer og der har stort set ingen problemer været. Rullebremser mm. vil jeg ikke mene kræver mere vedligeholdelse end normalt. Så længe du vasker og smører den en gang i mellem vil jeg ikke tro alt andet end at du vil blive yderst tilfreds :smile:

Bare spørg hvis der er mere du vil vide. Kan selvfølgelig kun tale udfra de erfaringer jeg har med min Avenue :smile:

Link to comment
Share on other sites

Har selv haft en avenue som jeg var godt tilfreds med, og den du har fundet der ser da ret fræk ud. Eneste problem ved min gamle avenue var at lakken skaldede af, den var mat blå. Men det problem har de nok fået bugt med nu.

Har pt en equipe, som også er dansk design, og den er jeg nu meget glad for.

Link to comment
Share on other sites

TrippelT> Jeg har skam snakket med cykelhandleren, men da jeg var skuffet over kvaliteten på min gamle Centurion til ca samme pris, så jeg ville lige spørge herinde om den var lige så god, som jeg regner med, for der er der masser af erfaring og masser af ekspertise om cykler.

Keki> jeg kiggede efter skivebremser og havde slet ikke set rullebremser før denne cykel. Jeg er træt af almindelige bremser, som bliver skæve og jeg måtte udskifte 3 gange om året. Men cykelhandleren havde også kun ros til dem.

På et eller andet niveau er det også et plus, at den er dansk :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share