Christian Thibeaudeau


Phil
 Share

Recommended Posts

Hvor stor vægt kan man lægge på denne guts ord? Han skriver en voldsomt masse artikler på t-nation, og mange af hans råd går lidt imod hvad man til tider læser herinde, bl.a. anbefaler han tit kabeløvelser, og mærkelige varianter af ting og sager.

Specielt er jeg interesseret i om bænkpres one-and-a-halfs virkelig hjælper på hypertrofi som han siger, dvs. istedet for at køre fuld rom hele tiden, kører man stangen ned, halvvejs op, ned, og helt op igen - det er så én rep. Men hvis det andet han siger er noget gøjl og gejl, så er dette råd det vel nok også?

Dog får hans artikler altid 5/5 stjerner, men det virker også som om folk er en gang rygklappere derinde :-)

Link to comment
Share on other sites

Husk, han taler om basisøvelser, suppleret med kabler og isolationsøvelser.

Han største svaghed er at en del af hans programforslag er gode til de atleter han arbejder med. Dvs. folk der er I FORM!

Ikke nødvendigvis genetiske freaks, men der er styr på alt hvad de laver. Derfor ender det med overkill for os almindelige dødelige (læs: sjuskemikkel'er med kost søvn etc.).

Hvis man vil være max leee' kommer min ikke uden om lidt suplerende isolations/pumpe øvelser.

Link to comment
Share on other sites

Han har 100% styr på sit shit.

Men PtPoul har en god pointe, man skal som regel være i form for at kunne følge hans programmer. Jeg har haft fornøjelsen af at følge et af hans programmer sidste år, hvor jeg skrev lidt frem og tilbage med ham over mail. Han er meget flink til at svare så længe du ikke beder om et skræddersyet program.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share