Program til at finde motivationen tilbage


Nikki
 Share

Recommended Posts

Hej

Jeg er kommet lidt ned i et sort hul hvad angår træning, da jeg ikke har haft så meget tid til at komme afsted, og er derfor kommet ud af den naturlige rytme i træningen..

Hvis der er en/flere, som har et godt program, som man kan tage udgangspunkt i, så vil jeg være meget taknemmelig..

Jeg vil gerne træne 3 gange om ugen, men i starten regner jeg med, at jeg kan tage mig sammen til at træne i 1-1½ time..

Hvad vil folk foreslå som værende optimalt for mig? Jeg vil hovedsageligt træne for muskelvækst, så jeg skal jo nok have fat i nogle basisøvelse, men hvis I vil komme med nogle mere præcise råd, så vil jeg være super taknemmelig

Nikki

Link to comment
Share on other sites

Det ligger åbenbart lidt i luften at være umotiveret lige for tiden, når man hedder Nikki (hvis du altså hedder det irl, for det gør jeg -Nicki- og jeg står i samme hul som dig) :dry:

Anyway, hvad kør du nu?

Du kan lave lidt om på breathing squat programmet og kører det, så du ikke kør de breathing squats. Med mindre du føler du kan. De er urimlig hårde at ta' de breathing squats :crazy:

Jeg kør det pt. også uden breathing squats, og ellers følger jeg bare resten af programmet.

Se min log så kan du stjæle lidt derfra :wink:

Jeg kan ihvert fald kun sige gode ting om det.

Link to comment
Share on other sites

Jamen Nikki er skam mit rigtige navn..

"Godt" at høre, at jeg ikke er den eneste, som kan falde ned i et hul.. Mit bunder også meget i, at jeg ikk har en træningsmakker, da jeg i år er skiftet til at træne i AUS..

Tak for hjælpen

Vil helt sikkert kigge nærmere på det program, og jeg smider nok lige nogle spørgsmål ind i din log, hvis der er noget jeg er i tvivl om (hvis det er ok).. Kunne også godt tænkes at man selv skulle oprette en log - så kan jeg også forsøge at finde motivationen af den vej

Nikki

Link to comment
Share on other sites

Du spørg bare :4thumbup:

Kender godt det med spotteren. Jeg har bare måtte vænne mig til at træne selv, da jeg har skiftet center ret tit (på grund af lukning, flytning, skole osv).

Så det ville nok være en god ide, hvis du kunne finde en måde at motivere dig selv til at komme afsted uden spotter. Og så bare spørge folk i centeret om de lige gider hjælpe dig 2sek. Det er også en hurtig måde at lære folk at kende på, og så bliver det ihvert fald lidt lettere at komme afsted, hvis man ved der nogen man kender (som man ikke nødvendigvis skal træne med). Det er min erfaring :smile:

Men held og lykke med det. Og som sagt, du spørg bare.

Link to comment
Share on other sites

Ikke i det her program. Jeg ved fra andre programmer at jeg ikke er for god til dips, så valgte ikke at bruge tid på den igen i det her program.

Men jeg kender flere der bruger dips i det, og har fået noget ud af det. Du skal bare være sikker på du får alt ud af dig selv i den øvelse og ikke læner dig for langt frem ad under øvelsen, så det går hen og bliver mere bryst og skulder... For så sker der ikke så meget for triceps, hvis de bliver "snydt" i den øvelse.

Så alt efter hvor stor en haj du er til at kører dips, kan du sagtens bruge dem. :cool:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share