Kosttilskud


Deluxe
 Share

Recommended Posts

Har set på nogle spændende sager fra bla. Sverige - Gymgrossisten.com m.m.

Præstations-øgning :

Star Nutrition = "Testomin"

Star Nutriton = " HMB "

Biotest = "Methoxy 7"

Hvilket mærke har det bedste "Vanadyl Sulfat" ?

American Sport = " Testo-RX" og "19 NOR Androstenedione"

Nogen som kender noget til dem her, må gerne skrive tilbage :) NEJ jeg ved godt at jeg ikke får decideret anabol effekt, jeg leder skam også bare efter et par tilskud med samme styrke som kreatin eller lidt mere.

Det har ikke helt været muligt for mig at finde "Reviews" så jeg håber at nogle af jer herinde kan hjælpe.

Link to comment
Share on other sites

Hvis de er ulovlige er der vel også en eller anden form for skadelig virkning..... :o

Ja det sku man tro ik?! Desværrre virker det oftere som om at det er statens pengepungs velbefindende og ikke borgernes der bli'r tænkt på… <_<

Kender ikke det hele, men…

Androstenedione

Been there… Done that… Gav NADA! Måske hvis man er på den anden side af 35, men det kan jeg af gode grunde ikke udtale mig om. ;)

Vanadyl Sulfat

Det eneste jeg fik ud af vanadyl sulfat var tynd mave… Så der vil jeg sjovt nok også sige at det ikke er pengene værd… :puke2:

HMB

Kender det ikke, men der skal garanteret nok være nogen der tænker "feels like deca". Har dog overvejet at prøve det efter at nye forsøg viser at det kan have en effekt på nybegyndere… Jeg er velsagtens nybegynder et par år endnu. :)

Link to comment
Share on other sites

JCQ: Hvad med Testomin og Testo-RX ? Tænkte nok at Andro var lidt for stærkt og fucked up.

Hvad så med HMB? -Med alle de produkter som er at finde på gymgrossisten.com MÅ der da være noget som sparker mere røv end kreatin uden at gå over i indsprøjtninger og leverflænsere?

Hvis du vil være så venlig, så se på sagerne JCQ? Og sæt mig igang? Kig under præstationsfremmere og M.øgning :)

Thanks!

Link to comment
Share on other sites

Kender alle produkter fra star nutrition og yderligere testomin og biotest methoxyflavone.....

problemt er bar at man ikke kan bestille fra sverige..de gider ikke sende det ud til folk i DK.

De har en eneforhandler i DK og det er ham man skal have fat i for at handle produkter fra Gymgrossisten...

jeg har fået hans nr. fra "MASS" (by the way tak for det MASS)....

Man kan ringe til dem...de giver en god vejledning....men de har vist travlt for tiden, da de er igang med at åbne i DK. åbner ca 1 august

Link to comment
Share on other sites

Deluxe ->

Testomin:

Det er et homøopatisk produkt. Allerede her kan du afskrive det som værende totalt effektløst, og 100% rent humbug. Konceptet i dette tilfælde er at tabletterne indeholder testosteron, men i en homøopatisk tablet, hvilket betyder, at der er så lidt hormon i tabletterne, at det ikke kan spores. Det er derfor det er tilladt at sælge i Sverige. Glem alt om det.

HMB:

Meget omdiskuteret, men med flere undersøgelser (dog foretaget af patentindehaveren) bag sig, som dokumenterer anabolsk effekt. Sandsynligvis virker det ved at forhindre muskelnedbrydning, og har derfor størst virkning hvis man tager små portioner mange gange om dagen. Desværre er det ret dyrt, hvis man skal have ordentlig HMB, så jeg ville ikke sige at det er et oplagt køb, selvom jeg selv mener at have haft gavn af det.

Methoxy-7:

Endnu et omdiskuteret produkt, med ældre og mindre overbevisende undersøgelser bag sig. Indeholder 5-methyl-7-methoxyisoflavone. Skulle virke anabolsk i mindre grad, uden at påvirke hormonniveau'et.

Aner ikke om det virker, men modtager gerne feedback.

Angående valget af Biotest udgaven, så skriver 4. udgave af supplement Review (udgivet af EAS, en konkurrent): "This was the first Methoxy-isoflavone product that I ever took seriously. [..en masse slettet..] As far as methoxy products go, this one seems to be a good choise."

Vanadyl Sulfate:

You gotta be kidding :o

Søg evt. på getbig.dk, hvor JS vist deler min opfattelse af det som værende værdiløst.

Testo-RX og 19 NOR Androstenedione:

Ingen af delene kender jeg noget konkret til. Men hvis du endelig vil lege med prohormoner (og det bør overvejes GRUNDIGT) så skal du i hvert fald holde dig væk fra -dione udgaverne. De giver intet andet end potentielle bivirkninger. Det er -diol udgaverne som giver noget, men som med så meget andet: Jo mere potente og AS lignende de er, jo flere er også de potentielle bivirkninger. MAG10 fra Biotest, 1AD fra Ergopharm, samt 1-Test ethergel fra Molecular Nutrition er dem som pt. må anses for reelt virksomme.

Men som sagt, det skal overvejes RIGTIG grundigt, om ikke du kan vente de ekstra måneder det vil tage at få tilsvarende resultater naturligt.

Go Heavy or Go Home

Link to comment
Share on other sites

Ser ud til at jeg venter, indtil de har åbnet en afdeling her i Danmark.

Hvor er det trist, at det eneste man rigtig kan "læne" sig op af, som man ved er godt og virker er Whey Protein og Creatin <_<

Med alle de spændende kosstilskud er det surt at så meget af det, er noget skod.

Ang. det interview/review du nævner "tungpres", så nævner de jo egentlig ikke noget rigtig om produktets virkning, men mere om hvad de tror. Så den er stadig usikker. Men så ser det ud til at jeg blot skal holde udkig efter "Biotest = Methoxy"

Men jeg takker for hjælpen :)

Link to comment
Share on other sites

HMB - Meget dyrt, men har sikkert en meget lille effekt. Problemet er at mange af forsøgene er udført af patentindehaveren. Et forsøg værd hvis du har penge nok. Sørg dog for at købe et kendt mærke da der er mange efterligninger som slet ikke indeholder HMB.

Vanadyl Sulfat - spild af penge. Læs under artikler på www.getbig.dk Det kan også være direkte sundhedsskadeligt.

Testo RX og andre pro hormoner - Har ingen dokumenteret effekt. Jeg ville hellere tage en mild AS kur end tage disse produkter.

MX7 - Endnu et udokumenteret produkt, som jeg ikke kender nogen som har haft positive oplevelser med. Kender dog ingen som har prøvet Biotests. Hvis du vil have denne kan du købe en stor dunk fra www.EUnutrition.com de sender ud diskret og du har varerne inden 5 dage i hele Europa.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share