Squatmaskine


Henning Friis
 Share

Recommended Posts

Den er da kanon!!! Nu kan vi endelig udforske rummet, uden at blive nogle små splejse pga manglende gravitation ;) Den skal bare flyves i orbit og instaleres i den internationale rumstation........and we'll be packing colonization in notime :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

btw...

Jeg fandt billedet på elitefitness.com i en diskussion.

En af svarene lød:

There is more steel in that thing than the world trade centres.

One thing about this sport that really gives me the shits is the over-analysis and over-complication of what is essentially a very simple sport. If anyone can explain why you need more than a bar, plates and dumbells in order to build muscle, i'm all ears.

Link to comment
Share on other sites

There is more steel in that thing than the world trade centres.

One thing about this sport that really gives me the shits is the over-analysis and over-complication of what is essentially a very simple sport. If anyone can explain why you need more than a bar, plates and dumbells in order to build muscle, i'm all ears.

:) Det kan næppe siges smukkere eller mere rigtigt. ;)

Link to comment
Share on other sites

Nu er der jo efterhånden tradition for at se sig sur på alt, hvad der har nogen som helst relation til maskiner her på MOL. Jeg synes dog I glemmer et meget vigtigt perspektiv, nemlig, at ovenstående maskine åbner op for en helt ny mulighed:

At squat'e og dyrke sex samtidig! :lol:

:smileysex5:

Link to comment
Share on other sites

Kan den lave kaffe?

Ja det håber jeg fand'me at den kan, hvad skal man ellers bruge den til :headwall: Hvad tror i at sådan et monstrum løber op i (kr) ? Lad os gætte på at den koster det samme som 5 Eleiko stænger og 300 kg løse vægte... :)

Link to comment
Share on other sites

Hmmm, jeg vil nødig være på den modsatte side, men men men.......

Nu er vi jo ikke alle bygget ens. Jeg har set op oplevet mennesker med en elendig balanceevne forsøge sig med squat........ behøver jeg at sige mere. Jeg kender også folk, som simpelthen ikke tør lave squat, og nej ikke engang et smithstativ kan få dem overtalt. I sådanne eksempler vil det da være ideel med en maskine, således at disse også kan få udbytte af sqautens gaver. ;)

Men jeg må da sige, at den maskine Xax prænsentere er rimlig vild...... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Men jeg må da sige, at den maskine Xax prænsentere er rimlig vild......  

Det kan man da kalde en underdrivelse, der vil noget. B) Nej, det rigtige udsagn er: Det er en syg, syg, syg maskine, som kun er lavet for at tage røven på intetanende ST-brugerer. Det er en syg tankegang, der ligger bag konstruktionen af sådan en maskine - konstruktørene ved jo bedre !!!!!!!! :devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

bDet kan man da kalde en underdrivelse, der vil noget.  Nej, det rigtige udsagn er: Det er en syg, syg, syg maskine, som kun er lavet for at tage røven på intetanende ST-brugerer. Det er en syg tankegang, der ligger bag konstruktionen af sådan en maskine - konstruktørene ved jo bedre !!!!!!!!  

Jamen, jeg er slet ikke uenig i at maskinen virker for sindsyg!!! Jeg vil bare pointere at ikke alle ikke er gode til squat og der er dem, som direkte er bange for det. Her mener jeg blot at en maskine, som "tager det farlige" ud af øvesle og hvor du nem lige kan tage 5 kg. af er et bedre alternativ.

Jeg mener det er at se sig blind på alting, hvis man mener at det enste rigtige er at køre sqaut i sqautracket. :retard:

Link to comment
Share on other sites

Jamen, jeg er slet ikke uenig i at maskinen virker for sindsyg!!! Jeg vil bare pointere at ikke alle ikke er gode til squat og der er dem, som direkte er bange for det. Her mener jeg blot at en maskine, som "tager det farlige" ud af øvesle og hvor du nem lige kan tage 5 kg. af er et bedre alternativ.

Hæhæhæ, men det kan jo så ligeledes også kun være enig i. :) Bare vi er sikre på, det er det vi mener.

Link to comment
Share on other sites

vil bare pointere at ikke alle ikke er gode til squat og der er dem, som direkte er bange for det.
Det kan læres, og frygt kan overkommes...
Her mener jeg blot at en maskine, som "tager det farlige" ud af øvesle og hvor du nem lige kan tage 5 kg. af er et bedre alternativ

1) Se min først kommentar

2) Jeg tror chancen for at finde et squatrack/powerrack er langt større end at finde sådant en monstrum.

3) Det kan godt være at jeg er frygtelig gammeldags og blind på det her område, men hvis man ikke vil lære squat, og er bange for det, så har man ikke what it takes når det gælder the iron game... :devil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share