Hvor mange skiver kan der sidde på denne?


Surfer
 Share

Recommended Posts

Vil i gang med at træne lidt derhjemme, skal have nogle håndvægte, gerne op omkring 55-60 KG, men hvor mange 5 kg skiver kan der sidde på disse incl lås, går ud fra de bliver alt for uhåndterlige med 10 KG skiver???

http://www.sport-tiedje.dk/bremshey/kurzha...ngestandard.htm

Det ved jeg ikke... Men hvem dælen er den tøs du har på dit profilbillede??? :laugh:

MLP

Link to comment
Share on other sites

De håndvægte jeg har er lige under 40cm i total længde, og der kan sidde 4 stk 5kg skiver på hver side (altså 40kg + stang på ca 2kg), hvis der også skal være plads til en "rigtig" lås, 5 hvis man tør nøjes med en fjederlås.

Så dem du linker til kan næppe bruges, men jeg vil sige at hvis du vil have mulighed for at lave så store håndvægte derhjemme, så sørg også for at have et par mindre stænger. De lange kan godt være en anelse problematiske i visse øvelser der ikke kræver så meget vægt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg må desværre skuffe dig, men bare rolig du er ikke den første, har da fået et par henvendelser i min indbakke :blush:

Jeg må også tage og få skiftet det billed, er bare ikke den store haj til sådan noget, de billeder jeg vil bruge fylder alt for meget, eller er forkert format :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Jeg må desværre skuffe dig, men bare rolig du er ikke den første, har da fået et par henvendelser i min indbakke :blush:

Jeg må også tage og få skiftet det billed, er bare ikke den store haj til sådan noget, de billeder jeg vil bruge fylder alt for meget, eller er forkert format :crazy:

Du skal da ikke skifte billede. JUDAS!! :devil:

Næ du, du skulle i stedet offentliggøre de breve fra dem der har bagt lidt på dig ånnlaaiin... :w00t:

PS: SLET MIT BREV!! :mad:

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jeg må desværre skuffe dig, men bare rolig du er ikke den første, har da fået et par henvendelser i min indbakke :blush:

Jeg må også tage og få skiftet det billed, er bare ikke den store haj til sådan noget, de billeder jeg vil bruge fylder alt for meget, eller er forkert format :crazy:

:laugh::wink::w00t: :w00t: :w00t::tongue::innocent::tongue:

:laugh:

MLP

Link to comment
Share on other sites

Det kunne man selvfølgelig prøve, men hvordan sørger jeg for at skiverne ikke glider ind over hånden? kan de skære dem på mål? Ellers kunne jeg måske få en smed til det...Hmmmm :blink:

Du kan sikre dem med sådan nogle spændedimser (spændebånd eller sådan noget i den stil) og vikle håndtaget med cykelstyrs bånd..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share