Champions League på Tv3


LaMotta
 Share

Tirsdagens Kamp  

39 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Tv3 har inden tirsdagens to opgør i Champions league givet seerne muligheden for at vælge hvilken kamp de gerne vil se. Dog har de gjort det på en så smart måde at de kommer til at skovle penge ind i og med det kost 6kr + alm sms takst :blink: , at afgive sin stemme og at man desuden kan stemme ligeså mange gange man vil.

Personligt vil jeg meget gerne se Barcelona Spille og håber selvfølgelig der er mange der deler min mening og har lyst til at betale de 6kr som jeg har gjort én gang!

Er det fair at Tv3 på den måde hiver penge ud af os for at vi kan være med til at bestemme? Eller er det helt uaccepteabelt?

Og selvfølgelig hvilken kamp vil du/i gerne se - Det er gratis at stemme her :wink::tongue:

-God Kamp imorgen,

Motta :strat:

Link to comment
Share on other sites

Man kan jo selv vælge om man vil stemme eller ej, så derfor synes jeg at det er i orden. Iøvrigt vil jeg helst se Arsenal Juventus, da denne kamp højst sandsynligt vil blive mere lige og derfor mere spændende.

Edited by humseper
Link to comment
Share on other sites

Fair er der ikke noget der hedder hverken i forretnings eller i sports verdenen. Nu har jeg stemt for Benfica kampen, men hvis det bliver Arsenal kampen så skal det nok også blive underholdende. Dem der har mulighed for det burde spare sms kronerne og gå ned i cafe/bar og se deres favorit kamp og bruge pengene på en rød sodavand.

Link to comment
Share on other sites

Gider egentlig ikke se Barca spille mod et hold, der er en klasse under. Så hellere på papiret end kamp, som kan blive meget tæt. Tv 3 har iøvrigt vist Barca en del gange denne sæson.

Når er et hold er nået så langt i CL, så ville jeg mene at holdet har bevist sit værd. I øvrigt slå Benfica bla. både Man United og Liverpool på deres vej til kvartfinalen. Jeg tror, at Benfica/Barca kampen vil være mere underholdende med offensiv fodbold end Juve/Arsenal, hvor det vil være taktisk og deffensivt. Men lad os nu se i aften hvad det bliver til :devil:

Edited by magic
Link to comment
Share on other sites

Tv3 har inden tirsdagens to opgør i Champions league givet seerne muligheden for at vælge hvilken kamp de gerne vil se. Dog har de gjort det på en så smart måde at de kommer til at skovle penge ind i og med det kost 6kr + alm sms takst :blink: , at afgive sin stemme og at man desuden kan stemme ligeså mange gange man vil.

Personligt vil jeg meget gerne se Barcelona Spille og håber selvfølgelig der er mange der deler min mening og har lyst til at betale de 6kr som jeg har gjort én gang!

Er det fair at Tv3 på den måde hiver penge ud af os for at vi kan være med til at bestemme? Eller er det helt uaccepteabelt?

Og selvfølgelig hvilken kamp vil du/i gerne se - Det er gratis at stemme her :wink::tongue:

-God Kamp imorgen,

Motta :strat:

Jeg synes ikke, at der er noget problem med Tv3's SMS-afstemning. Dels er 6kr et symbolsk beløb for den enkelte bruger, og dels er det et tilvalg, som giver en ekstra mulighed. Du skal jo ikke betale for noget, som var gratis før, og selvom du ikke betaler, får du stadig en fodboldskamp.

Derudover ville jeg stemme på Juve-Arsenal, da jeg vist slet ikke kender nogle Benfica spillere.

Link to comment
Share on other sites

Barcelona er jo nok det hold jeg helst ville se, men på papiret burde de nok give Benfica en pæn lussing - selvom de mangler et par profiler - så derfor i denne omgang tror jeg Juventus-Arsenal bliver den mest lige kamp at se med mest spænding i. Jeg stemte hvertfald Juve-Arsenal

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Fc Barca & Ronaldinho viste i aftes hvordan fodbold skulle spilles :4thumbup: Selvom jeg sad og var lidt nervøs for om AC Milan ville få sparket en pind ind, så blev det en sucesfuld aften. Barca er godt på vej til at blive CL- mestrer :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Fc Barca & Ronaldinho viste i aftes hvordan fodbold skulle spilles :4thumbup: Selvom jeg sad og var lidt nervøs for om AC Milan ville få sparket en pind ind, så blev det en sucesfuld aften. Barca er godt på vej til at blive CL- mestrer :4thumbup:

Ja, når man er så ineffektiv som Milan var igår bliver man straffet. Egentlig synes jeg at Milan spillede det bedste fodbold igår, men de havde bare ikke den kynisme der skal til på det niveau. FCB må anses som stor favorit efter gårdagens kamp, men det er langtfra overstået. I returkampen er Barca nødsaget til at spille uden Puyol (karantæne), mens Milan forventes at have Inzaghi med igen.

Link to comment
Share on other sites

Skide ærgeligt for milan igår, de spillede langt hen af vejen det bedste fodbold igår.. Magen til uskarphed skal man lede længe efter. De havde vel 5 100% chancer..

Hvis bare dog INzaghi havde været med, så ville resultatet sikkert ha været anderledes..

Men håber dog på de kan tage til barca og vinde. Det er trodsalt "kun" 1 mål de skal have.. NU MÅ VI SE :=)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share