Apparater til elektrisk muskelpåvirkning

Wannabe

Jeg så et indslag om det på CNN i morges, der kører vist nogen sager i USA mod folk der producerer dem fordi de mere eller mindre ikke har nogen effekt.

Konklusionen på indslaget var i øvrigt at hvis man ville have sixpack, så skulle man tabe sig og lave nogen mavebøjninger ;)

- Rod

Da jeg sad og zappede lidt rundt på kanalerne igår, stødte jeg også på en af disse støddimser :ugone2far: Denne lækre støddims skulle eftersigende kunne få selv den mest inkarnerede stor ryger til at stoppe via stød fra et bælte... :D Og sådan en sag kostede på den pæne side af 1000 kr. Og ja, der må jo være folk der køber skidtet, ellers ville de jo ikke have penge til at vise spottene flere hundrede gange i døgnet... :smashtard: :headwall:

Fandt dette på en motionssite.

Citat "That vibrating thingy that goes on a little belt and encourages you to suck your abs in. While the erotic possibilities of this device are worth noting, this thing not only looks dorky, it's useless. Do you really think you're going to build abs of steel just by sucking in your fat 24-7? And even if you could build great abs with it, wouldn't they look a bit weird if the rest of you was flabby and out of shape?" citat slut.

Såeh mavebøjninger det må være vejen frem.

Peco

"Bill Phillips rightly bashes those idiotic "AbTronic" EMS infomercial gadgets as worthless and completely ineffective. I saw the "inventor," a doctor with a very good physique that is obviously the product of many years of weight training and perhaps some anabolics as well, trying to claim on the Home Shopping Network that this piece of shit built his muscles. I wanted to puke, but then I would have had to eat again to make up for the lost protein. I wonder how many lazy morons have thrown their money away so far."

fra T-mag