Vægtforøgelse


Rune1985
 Share

Recommended Posts

Hej..

Da jeg skal gå ca 7-8kg op i vægt så hurtigt som muligt 78-85/86

Kunne jeg godt tænke mig nogle tip til hva jeg skal spise/drikke altså, nødder, fløde osv..

Hva er jeres erfaringer?

og evt. noget weight gainer, som er bedre end andet..

kreatin?

Mvh

Rune

Link to comment
Share on other sites

Det skal jeg pga mig sport - brydning..

vi har fået et program af en af TD's trænere, men er gået lidt i stå nu..

Jeg træner 7-9 gange om ugen varieret træning men ca 4-5 gange styrke.

Kører rimelig meget frivend og dødløft da disse øvelser er meget vigtige i min sportsgren og tager da os okey med vægt i disse øvelser..

men altså.. mere vægt hurtigt :)

Kan sige at jeg var til VM i sommers i 66kg (gik ned fra 73) og vejer 78 nu.. og skal videre op..

Link to comment
Share on other sites

Et halvt kilo om ugen er os fint.. - altså det skal jo være "sat" ordentligt på .. og skal være inden nytår, så der er faktisk okey med tid.. men jeg mangler råd til hva man kan spise som sætter lidt mere gang i det? sundt fedt? Nødder, fløde, ost, mælk?

Link to comment
Share on other sites

Et halvt kilo om ugen er os fint.. - altså det skal jo være "sat" ordentligt på .. og skal være inden nytår, så der er faktisk okey med tid.. men jeg mangler råd til hva man kan spise som sætter lidt mere gang i det? sundt fedt? Nødder, fløde, ost, mælk?

Nødder vil være fint - masser af kalorier og sundt fedt.

Link to comment
Share on other sites

Et halvt kilo om ugen er os fint.. - altså det skal jo være "sat" ordentligt på .. og skal være inden nytår, så der er faktisk okey med tid.. men jeg mangler råd til hva man kan spise som sætter lidt mere gang i det? sundt fedt? Nødder, fløde, ost, mælk?

Det er ikke nødvendigt at hælde fedt af alle slags ned for at tage på.

hvis du mener din kost er rimelig fornuftig i forvejen, så spis bare større portioner, eller tag et måltid eller to mere i løbet af dagen, hvad der nu kan lade sig gøre.

Nødder er en fin måde at få noget sundt fedt ind i kosten og mælk og andre drikke er gode til at øge kalorieindtaget uden at give specielt meget mere mæthedsfornemmelse, hvis man skulle have svært ved at spise nok til at tage på.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share