Wellness dag med SATS i Turbinehallerne ÅRHUS


Danfanatiker
 Share

Recommended Posts

(Årh crap kan ikke få vedhæftet det opslag, som Mia Tk har lavet :innocent: )

Så teksten følger nedenfor... :tongue:

S.A.T.S Wellness day 20. maj 2006

”Sæt allerede nu kryds i kalenderen og inviter dine venner

og familie til en forrygende gratis træningsdag…”

Sundhed og velvære er i fokus i S.A.T.S, derfor vil vi gerne invitere dig og dine venner til en unik Wellness- og fitnessdag i den smukke Turbinehal i Århus. Vi har sammensat et spændende program for dagen, hvor du og dine nærmeste blandt andet har mulighed

at deltage på en række forskellige holdtimer dagen igennem med dygtige instruktører fra både centret i Knudrisgade og gæsteinstruktører fra S.A.T.S-kæden.

at høre forskellige foredrag om sundhed, ernæring, coaching, motivation m.m.

at opleve forskellige stande arrangeret i samarbejde med Århus city, hvor fokus er lagt på wellness, sundhed og velvære…

:sun:

S.A.T.S fest

Om aftenen har vi i samarbejde med Turbinehallen et arrangement, hvor du, dine venner og din familie inviteres til S.A.T.S fest. Her får du/I for et symbolsk beløb entrè, velkomstdrink, spisning og muligheden for at feste sammen natten lang... :beerchug::partytime2: :4band:

Sæt kryds i kalenderen, inviter dine nærmeste

og glæd dig til en dag fyldt med oplevelser!

Mere information følger snarest…

SATS Århus/Danf

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

OG OG OG OG OG OG OG :bike: :bike: :bike: :bike: :bike: :bike: :bike: :bike: :bike: :bike: :bike: :bike: :bike:

Der arbejdes på at skaffe masser af spinningcykler (så der også kan blive et kæmpe event på dagen indenfor indoor cycling, og dermed en lækkerbidsken for os spinningtosser), så hvis du /I kender nogen, der kan hjælpe med udlån af cykler til eventet (god reklame :w00t: ...sååå ring lige til Manager Mads Seier SATS Århus på 8676 0019...Husk nu at dagen er for ALLE også ikke sats-folk :smile: .....Kom een kom alle........ :4thumbup:

OG skulle der blive en 100-200 cykler så skal jeg straks sige til, så længe jeg får en cykel selv :dry::smile::w00t:

Link to comment
Share on other sites

OG OG OG OG OG OG OG :bike: :bike: :bike: :bike: :bike: :bike: :bike: :bike: :bike: :bike: :bike: :bike: :bike:

Der arbejdes på at skaffe masser af spinningcykler (så der også kan blive et kæmpe event på dagen indenfor indoor cycling, og dermed en lækkerbidsken for os spinningtosser), så hvis du /I kender nogen, der kan hjælpe med udlån af cykler til eventet (god reklame :w00t: ...sååå ring lige til Manager Mads Seier SATS Århus på 8676 0019...Husk nu at dagen er for ALLE også ikke sats-folk :smile: .....Kom een kom alle........ :4thumbup:

OG skulle der blive en 100-200 cykler så skal jeg straks sige til, så længe jeg får en cykel selv :dry::smile::w00t:

Arh.. det vil jeg gerne være med til, men den weekend har vi min kærestes søn og vi har nok lige fået nøglen til vores nye hybel :unhappy: så må vi ses når jeg er på plads til en heftig omgang :blahblah: , :icecream: , :partytime2: , :rofl2: og kaffe ( :dry: der mangler en kaffe-smiley.....)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share