Tai piller


Enjoy
 Share

Recommended Posts

Hej. Jeg ville hører om der er nogen af jer, der kan fortælle mig, om man kan tabe sig på lyserøde tai piller?

Mener nemlig kun at man danner muskler af dem. Og vil jo nødig rende rundt og ligne et muskelbundt. :dry:

Håber der er nogen der kan gi mig et svar.

på forhånd tak

Mvh Carina

Link to comment
Share on other sites

Hej. Jeg ville hører om der er nogen af jer, der kan fortælle mig, om man kan tabe sig på lyserøde tai piller?

Mener nemlig kun at man danner muskler af dem. Og vil jo nødig rende rundt og ligne et muskelbundt. :dry:

Håber der er nogen der kan gi mig et svar.

på forhånd tak

Mvh Carina

Ja det ville jo være det værste der kunne ske ved at tage dem... :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Hej. Jeg ville hører om der er nogen af jer, der kan fortælle mig, om man kan tabe sig på lyserøde tai piller?

Mener nemlig kun at man danner muskler af dem. Og vil jo nødig rende rundt og ligne et muskelbundt. :dry:

Håber der er nogen der kan gi mig et svar.

på forhånd tak

Mvh Carina

Jeg tror du spørger på det forkerte forum.

Eftersom at de fleste jeg kender, der har været på thai-piller er blevet nogle væskefyldte aggressive fjolser, så mener jeg at du bør overveje at ligge dig en ordentlig kostplan istedet for det andet fjolleri med piller og deslige.

Link to comment
Share on other sites

Hej. Jeg ville hører om der er nogen af jer, der kan fortælle mig, om man kan tabe sig på lyserøde tai piller?

Mener nemlig kun at man danner muskler af dem. Og vil jo nødig rende rundt og ligne et muskelbundt. :dry:

Håber der er nogen der kan gi mig et svar.

på forhånd tak

Mvh Carina

Når man er kommet til at indtage piller, der IKKE er lovlige i Danmark, og derfor skal købes af suspekte typer, eller over nettet, vil jeg foreslå man er 200% inde i, hvad det er man har med at gøre. Hvilket dit indlæg indikerer du ikke har.

Edited by -Elvirus-
Link to comment
Share on other sites

Jeg tror du spørger på det forkerte forum.

Eftersom at de fleste jeg kender, der har været på thai-piller er blevet nogle væskefyldte aggressive fjolser, så mener jeg at du bør overveje at ligge dig en ordentlig kostplan istedet for det andet fjolleri med piller og deslige.

Har prøvet og være til en deatist, for at lægge en kostplan. og intet har hjulpet. jeg træner 3x i ugen, og jeg har tabt 5kg. i løbet af et halvt år. og synes det går alt for langsomt. har prøvet med termopower. og de hjælper mig heller ikke. er blevet tilbudt T-3, hvor det siges at de dræber fedt cellerne. men har takket pænt nej tak til da jeg ved hva risikoen er ved at tag dem. men som en sidste udvej. der må jeg jo så tag dem.

Men takker for jeres svar. :)

Link to comment
Share on other sites

Har prøvet og være til en deatist, for at lægge en kostplan. og intet har hjulpet. jeg træner 3x i ugen, og jeg har tabt 5kg. i løbet af et halvt år. og synes det går alt for langsomt. har prøvet med termopower. og de hjælper mig heller ikke. er blevet tilbudt T-3, hvor det siges at de dræber fedt cellerne. men har takket pænt nej tak til da jeg ved hva risikoen er ved at tag dem. men som en sidste udvej. der må jeg jo så tag dem.

Men takker for jeres svar. :)

Så vil jeg gætte på at din kostplan indeholder for mange kcal. Det skulle være muligt at tabe noget mere over et halvt år. God vind :smile:

MLP

P.s. Jeg har ingen idé om hvad thai-piller er, men du burde kunne tabe dig uden brug af diverse piller.

Edited by til_lykke
Link to comment
Share on other sites

Har prøvet og være til en deatist, for at lægge en kostplan. og intet har hjulpet. jeg træner 3x i ugen, og jeg har tabt 5kg. i løbet af et halvt år. og synes det går alt for langsomt. har prøvet med termopower. og de hjælper mig heller ikke. er blevet tilbudt T-3, hvor det siges at de dræber fedt cellerne. men har takket pænt nej tak til da jeg ved hva risikoen er ved at tag dem. men som en sidste udvej. der må jeg jo så tag dem.

Men takker for jeres svar. :)

Tænk at gå så vidt pga. manglende tålmodighed.. :dry:

Men okey - ødelægge kroppen og blive tynd hurtigt vs. hurtigt vægttab, hvor stofskiftet smadres, kroppen muligvis tar' skade og vægten tages på igen - og øges (muligvis :crazy: )

.. mja.. dén er svær!

Link to comment
Share on other sites

Tænk at gå så vidt pga. manglende tålmodighed.. :dry:

Men okey - ødelægge kroppen og blive tynd hurtigt vs. hurtigt vægttab, hvor stofskiftet smadres, kroppen muligvis tar' skade og vægten tages på igen - og øges (muligvis :crazy: )

.. mja.. dén er svær!

Tja jeg synes nu altså ikke 5kg over et halvt år er ret meget. Jeg er helt enig i at diverse piller ikke er vejen frem, men et kcal-underskud på 500 om dagen (hvilket er det der anbefales under cut og som jeg tvivler på vil ødelægge stofskiftet), så skulle det teoretisk resultere i et vægtab på ca. 13kg (26 uger á 500gr.) over et halvt år.

Jeg stadig tilhænger af at Enjoy dropper alt om piller og får kigget på den kostplan :smile:

MLP

P.s. Rimelig nice avatar du har dér Randi :wub:

Edited by til_lykke
Link to comment
Share on other sites

Tja jeg synes nu altså ikke 5kg over et halvt år er ret meget. Jeg er helt enig i at diverse piller ikke er vejen frem, men et kcal-underskud på 500 om dagen (hvilket er det der anbefales under cut og som jeg tvivler på vil ødelægge stofskiftet), så skulle det teoretisk resultere i et vægtab på ca. 13kg (26 uger á 500gr.) over et halvt år.

Jeg stadig tilhænger af at Enjoy dropper alt om piller og får kigget på den kostplan :smile:

MLP

P.s. Rimelig nice avatar du har dér Randi :wub:

Nej jeg kan godt se, at det ikke er noget at juble over, men det med slankepiller virker så drastisk i mine øjne.

Hvis jeg føler, at jeg ikke smider kiloene hurtigt nok, så smækker jeg mere cardio på en overgang, eller også bytter jeg min "hygge-cardio" ud med spinning.

Ellers, som det også nævnes, må hun i et lidt større kacl-underskud :smile:

Vh Randi

Ps. Nøj tark :blush:

Link to comment
Share on other sites

:crazy:

Thai piller (eller Dianabol) er AS... Een af bivirkningerne (udover lever-skader og virilisering i dot tilfælde) er bloat (væskeophobninger i underhuden) der får dig til at se fed ud og gør dig tungere.

T3 kan have nogle virkelig nasty sides på tøser.

Face it -du ved INTET om emnet og skal egentlig bare indse at det (selvfølgelig) er kosten den er gal med... Du bliver ikke NØDT til at tage noget som helst medicin for at tabe dig. Hiv din sunde fornuft frem fra gemmerne, tag jernskjorten på og skaf en velafbalanceret kostplan så du kan komme i underskud. Find een der har forstand på det og bed ham/hende hjælpe dig igennem forløbet. Intet medicin kan hjælpe dig hvis du ikke er i underskud kcal-mæssigt. Det er simpel logik :smile:

Held og lykke med projektet ellers :superman:

Link to comment
Share on other sites

Thai-pillerne ville jeg holde fingrene fra. Det samme med T3 - det vil højest sandsynlig skade dig mere end det vil gavne dig - du lader i hvert fald ikke til at have en skid styr på, hvad pokker du er ved at kaste dig selv ud i.

T3 vil kunne fucke rundt med dit stofskifte og højest sandsynlig kunne give komplikationer med leveren - desuden kan der opstå et hav af andre bivirkninger.

Thai-pillerne vil kunne give en kvinde et utal af uønskede virkninger - derfor ville jeg som kvinde aldrig røre dem. Også mænd bør passe på dette stof - da det er meget stærkt og kan være meget farligt.

Smid kilo'ene normalt. Få hjælp herinde - der er mange med meget erfaring.

Edited by Martin G
Link to comment
Share on other sites

Kan det være hårdt at cutte??..indeed..jeg er selv en skod Cutter.

men at være parat til at hoppe på så potente midler som Dianabol og T3 .. det er altså et skridt som jeg mener er hovedet under armen, både fordi det er noget møjstærke midler (også bivirkningsmæssigt) og fordi Dianabol er en dum ide for alle men ISÆR for kvinder, med mindre du har en vis lyst til skægvækst, større hage og dybere stemme.. blandt andet..

T3 der leger du med stofskiftet for alvor. Effekterne af et misbrug kan være en nedregulering af den naturlige skjoldbruskkirtel funktion, ikke noget der ligefrem er for sjov.

Så, drop alle ideer om en let kemisk løsning på det her. ISÆR når du tydeligvis er så lidt inde i sagerne som du er. Sorry, det er ikke for lyde barsk, men jeg kan blive skræmt over at folk er parat til at tage noget der er solgt af en kriminel fyr med rygmærker, uden at vide hvad pokker det gør ved deres krop.

Køb i stedet et par gode løbesko og løb nogen gode ture..eller begynd til motionsboksning eller tag en powerwalk hver morgen før morgenmaden..eller...eller..der er mange muligheder der er sundere og klogere.

God arbejdslyst.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share