Træningscenter/hule i Taastrup?


KongKent
 Share

Recommended Posts

Ja, subj. siger vel det hele. Jeg er netop flyttet til 2630 Taastrup, én af KBH's mange ghetto-forstæder med grønthandlere, pizza-forretninger etc. over det hele og en S-togs-station der forbinder flækken med resten af det lumre område... :laugh:

Men på internettet, både MOL's centerguide og Google giver mig desværre kun én mulighed for at træne:

FitnessDK

Blåkildevej 36

2630 Taastrup

Det betyder jeg ska' til at give 400+ om måneden for at rive jern, og samtidig være tvunget til at betale dette obskure beløb fordi andre vil lege med spa-bad, sauna, spinning-cykler og kabeltårne. :sneaky2:

Nogen der ved om der findes en gusten old-school hule med håndvægte, stænger og kiks, og som ikke nødvendigvis koster det blege, for jeg behøver ikke betale en masse penge for at se andre træne? For eneste maskine jeg kræver er til leg curl og calf raises, og skulle de ikke eksistere, så finder jeg nok en måde at træne dem på alligevel. :smile:

Der MÅ da være en gammel hule med nogle rå vægte der kan løftes? :devil:

Hjælp ønskes blodigt... :blush:

Link to comment
Share on other sites

Ja, subj. siger vel det hele. Jeg er netop flyttet til 2630 Taastrup, én af KBH's mange ghetto-forstæder med grønthandlere, pizza-forretninger etc. over det hele og en S-togs-station der forbinder flækken med resten af det lumre område... :laugh:

Men på internettet, både MOL's centerguide og Google giver mig desværre kun én mulighed for at træne:

FitnessDK

Blåkildevej 36

2630 Taastrup

Det betyder jeg ska' til at give 400+ om måneden for at rive jern, og samtidig være tvunget til at betale dette obskure beløb fordi andre vil lege med spa-bad, sauna, spinning-cykler og kabeltårne. :sneaky2:

Nogen der ved om der findes en gusten old-school hule med håndvægte, stænger og kiks, og som ikke nødvendigvis koster det blege, for jeg behøver ikke betale en masse penge for at se andre træne? For eneste maskine jeg kræver er til leg curl og calf raises, og skulle de ikke eksistere, så finder jeg nok en måde at træne dem på alligevel. :smile:

Der MÅ da være en gammel hule med nogle rå vægte der kan løftes? :devil:

Hjælp ønskes blodigt... :blush:

Hvis du bor i Torstrup bebyggelsen i Tåstrup så har de en lokal klub til 100 kr... desværre ikke en fed klub, men den går an hvis man er meget nærrig. For en lidt mere avanceret "kælder" så er der Hedehusenes motionsklub. Den koster 200 kr og har gode åbningstider. Den ligger i Hedehusenesbymidte. Sidst og ikke mindst Albertslunds styrkeløft forening, har dog aldrig set det.

Jeg nævner Hedehusene og Albertslund fordi Tåstrup er lille og bor du i "randen" af Tåstrup så kan de to klubber godt ligge tæt på dig.

Edited by zulore
Link to comment
Share on other sites

Ej at forglemme New Fitness i Albertslund Centret et rigtigt godt sted. Albertslund svømmehal har al for mange ældre kunder der ikke tåler alt for meget "testo". Albertslund Styrkeløft har frivillig arbejdskraft derfor er åbningstiderne ikke optimale

Link to comment
Share on other sites

Tak for info, det må jeg kigge nærmere på. Eneste problem med træning i Hedehusene eller Albertslund er bare, at jeg så får lidt transporttid. I Taastrup vil jeg bare kunne cykle, da jeg bor ret centralt (Kingosvej, lige mellem Roskildevej og S-toget), men her i weekenden vil jeg lige gå på en yderligere spejdertur og tjekke om ikke der skulle være et alternativ til Fitne$$DK. :cool:

Link to comment
Share on other sites

Tak for info, det må jeg kigge nærmere på. Eneste problem med træning i Hedehusene eller Albertslund er bare, at jeg så får lidt transporttid. I Taastrup vil jeg bare kunne cykle, da jeg bor ret centralt (Kingosvej, lige mellem Roskildevej og S-toget), men her i weekenden vil jeg lige gå på en yderligere spejdertur og tjekke om ikke der skulle være et alternativ til Fitne$$DK. :cool:

Hvis du bor på Kingosvej så tror jeg at du ikke finder nogen tættere på end den i blåkildecentret. Jeg mener faktisk de "kun" koster 320 kr, men det er sikkert med håndjern og lænker i 20 år :dry:

Edit: Sig til hvis du finder et godt alternativ.

Edited by zulore
Link to comment
Share on other sites

Hvis du bor på Kingosvej så tror jeg at du ikke finder nogen tættere på end den i blåkildecentret. Jeg mener faktisk de "kun" koster 320 kr, men det er sikkert med håndjern og lænker i 20 år :dry:

Edit: Sig til hvis du finder et godt alternativ.

Nej, jeg tror heller ikke jeg finder noget tættere på. For FitnessDK ligger jo netop ganske tæt på, men igen - prisen... :blink:

Nu har kæden fødselsdag på lørdag, og Åbent Hus reklamerer med at man ka' spare 500 kr. på et års medlemsskab, så nu ser jeg på det. Finder jeg ikke noget fredag aften når jeg kører flækken tyndt, så må jeg nok bare bide i det sure æble og træne sammen med tøserne - og flå tegnebogen. :laugh:

Skal nok melde ud hvad det ender med at blive. Håber da stadig jeg kan finde sådan en rigtig jernhule. :cool:

Link to comment
Share on other sites

I City 2 ligger der en arena fitness. (Det er ikke den, som kun er for kvinder).

Det er ikke voldsomt stort, men relativt nyt (oktober 2005).

Hvis du er under uddannelse kan du vist få månedsbeløbet ned på 250 kr pr. måned. Ellers ligger de vist i samme prisleje som de normale centre, 375-500 kr pr. måned.

http://www.arenafitness.dk/default.asp?ID=138

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share