7-hydroxy-5-methyl- 3-phenylchromone propylcarbonate


til_lykke
 Share

Recommended Posts

*bump*

:smile:

Det er der højest sandssynligt ikke. Men du må bringe dit indlæg ind i en lidt større kontekst. At slynge et lang stof navn ud, og så spørge om nogen har prøvet det giver ikke mange svar. Fortæl hvor du har læst om det, hvad du tror det bruges til, hvorfor du er interesseret, og link evt. til en side hvor det er omtalt :wink: .

Mit umiddelbare gæt er at det ingen effekt har,

Ting der virker: Masser af sund, god mad! :4mewantfood:

Genveje: Ingen.

Motta

Link to comment
Share on other sites

Det er der højest sandssynligt ikke. Men du må bringe dit indlæg ind i en lidt større kontekst. At slynge et lang stof navn ud, og så spørge om nogen har prøvet det giver ikke mange svar. Fortæl hvor du har læst om det, hvad du tror det bruges til, hvorfor du er interesseret, og link evt. til en side hvor det er omtalt :wink: .

Mit umiddelbare gæt er at det ingen effekt har,

Ting der virker: Masser af sund, god mad! :4mewantfood:

Genveje: Ingen.

Motta

Okay fair nok, jeg forsøgte at kunne udenom at nævne produktnavnet :blush: Anyway produktet er også kendt under navnet Methoxy-7 selvom det faktisk ikke indeholder methoxy længere men derimod hydroxy-7 i stedet. En artikel om methoxy-7 kan læses HER. Så håber jeg ikke jeg er kommet til at lave reklame :blush:

Her er et par quotes fra artiklen:

The patent lists a compound that's specifically designed to promote anabolism and lipolysis simultaneously.
The compound is listed as a "metabolic agent" that produces "anabolic activities" without exhibiting any "androgenic or liver-damaging side effects."
...found that the compound significantly increases calcium, phosphorous, and nitrogen retention, which further indicates its anabolic nature.

Mit indtryk er at brugerne på t-nation er ret begejstrede for methoxy, men det er samtidig mit indtryk at disse kan være lidt "farvede" :blush: Hvilket en tidligere tråd jeg oprettede sandsynliggjorde. Det jeg er på udkig efter er om nogen her på MOL kan give et mere nuanceret billede? :smile:

Jeg er ikke på udkig efter genveje, det er ikke min stil. Jeg er på udkig efter noget der kan forbedre en ellers "strict diet".

MLP

Link to comment
Share on other sites

Udmiddelbart giver navnet ingen mening for mig, men det kan være jeg har misforstået noget:

Propylcarbonat er da noget værre humbug da det ene er en gas med ekstrem høj reaktions villighed pga et manglende H og det andet en negativ ion. Desuden er Propan kæden kun tre 3 kulstof atomer langt og derfor kan der kun være plads til phenylchromone på 3. ledet, mn det giver heller ingen mening da organiske forbindelsers "vedhæng" (kan ikke huske det rigtige navn) altid skal navngives fra den side hvor det sidder på leddet med lavest nr. 1-phenylchromone istedet for 3-phenylchromone.

Og da Propan kæden er den længste skal navngives efter det, derfor er der ingen plads til OH gruppen eller Phenol gruppen.

Er det mig der har misforstået noget eller hvad?

BTW. sry for trådkapring :smile:

Link to comment
Share on other sites

Udmiddelbart giver navnet ingen mening for mig, men det kan være jeg har misforstået noget:

Propylcarbonat er da noget værre humbug da det ene er en gas med ekstrem høj reaktions villighed pga et manglende H og det andet en negativ ion. Desuden er Propan kæden kun tre 3 kulstof atomer langt og derfor kan der kun være plads til phenylchromone på 3. ledet, mn det giver heller ingen mening da organiske forbindelsers "vedhæng" (kan ikke huske det rigtige navn) altid skal navngives fra den side hvor det sidder på leddet med lavest nr. 1-phenylchromone istedet for 3-phenylchromone.

Og da Propan kæden er den længste skal navngives efter det, derfor er der ingen plads til OH gruppen eller Phenol gruppen.

Er det mig der har misforstået noget eller hvad?

JA desværre er det dig der har misforstået det :bigsmile:

Sidekæderne er sat på de enkeltbundne O-er i carbonationen...propyl på det ene O...og alt det andet på det andet O.

Som eks kan du her se Chloromethyl-2-propyl Carbonate:

post-991-1146664027.gif

Link to comment
Share on other sites

Udmiddelbart giver navnet ingen mening for mig, men det kan være jeg har misforstået noget:

Propylcarbonat er da noget værre humbug da det ene er en gas med ekstrem høj reaktions villighed pga et manglende H og det andet en negativ ion. Desuden er Propan kæden kun tre 3 kulstof atomer langt og derfor kan der kun være plads til phenylchromone på 3. ledet, mn det giver heller ingen mening da organiske forbindelsers "vedhæng" (kan ikke huske det rigtige navn) altid skal navngives fra den side hvor det sidder på leddet med lavest nr. 1-phenylchromone istedet for 3-phenylchromone.

Og da Propan kæden er den længste skal navngives efter det, derfor er der ingen plads til OH gruppen eller Phenol gruppen.

Er det mig der har misforstået noget eller hvad?

BTW. sry for trådkapring :smile:

Det ved jeg ikke om du har, jeg forstod i hvert fald absolut minus af hvad du lige skrev :blink: Sådan går det når økonomer forsøger at forstå fysik og kemi :laugh:

MLP

Link to comment
Share on other sites

JA desværre er det dig der har misforstået det :bigsmile:

Sidekæderne er sat på de enkeltbundne O-er i carbonationen...propyl på det ene O...og alt det andet på det andet O.

Som eks kan du her se Chloromethyl-2-propyl Carbonate:

post-991-1146664027.gif

Det forstod jeg sådan cirka ligeså meget af som det tidligere indlæg :laugh:

MLP

Link to comment
Share on other sites

Det forstod jeg sådan cirka ligeså meget af som det tidligere indlæg

Sorry...det er lidt svært at forklare. Det er bare et spm om navngivning af hvad der binder til hvad i molekylet. Det er kun selve navngivningen jeg kommenterede....har aldrig hørt om stoffet før og aner ikke hvad det gør.

Link to comment
Share on other sites

JA desværre er det dig der har misforstået det :bigsmile:

Sidekæderne er sat på de enkeltbundne O-er i carbonationen...propyl på det ene O...og alt det andet på det andet O.

Som eks kan du her se Chloromethyl-2-propyl Carbonate:

post-991-1146664027.gif

OK takker, jeg kunne heller ikke for det til at stemme nemlig

Link to comment
Share on other sites

Jeg må indrømme at jeg aldrig har hørt om stoffet, eller dets (eventuelle) virkeevene. At det bliver positivt omtalt på T-Nation kan selvfølgelig godt tolkes som det er lidt 'beskidt.. omvendt, så behøver det ikke være beskidt, bare fordi nogle beskidte drenge bruger det :tongue:

Men som de andre også kommer ind på - så er det vidst ikke et stof der er voldsomt kendt her i Danmark.

Hvor har du fundet det? I en webshop? Kan det købes i danmark i en eller anden form? Er der nogle stoffer I som gør det ulovligt eller måske ligefrem sundhedsskadeligt?

Link to comment
Share on other sites

Jeg må indrømme at jeg aldrig har hørt om stoffet, eller dets (eventuelle) virkeevene. At det bliver positivt omtalt på T-Nation kan selvfølgelig godt tolkes som det er lidt 'beskidt.. omvendt, så behøver det ikke være beskidt, bare fordi nogle beskidte drenge bruger det :tongue:

Men som de andre også kommer ind på - så er det vidst ikke et stof der er voldsomt kendt her i Danmark.

Hvor har du fundet det? I en webshop? Kan det købes i danmark i en eller anden form? Er der nogle stoffer I som gør det ulovligt eller måske ligefrem sundhedsskadeligt?

Well jeg bor midlertidig i Canada, så jeg er faktisk ikke klar over om det kan købes i Danmark. Herovre kan man gå ind i enhver ganske almindelig nutrition store og købe det - og det også i de store landsdækkende kæder og ikke kun i de små skumle butikker i sidegaderne :tongue:

Jeg ved dog at alt hvad der kommer fra USA til Canada kommer gennem tolden og mere eller mindre ALT bliver åbnet, så jeg kunne forestille mig at hvis det var noget der så meget som lugtede svagt af fyfy, så kom det nok ikke ind i Canada. Men det forhindrer jo selvfølgelig ikke på at det kan være ren placebo :blush:

Denne version af Methoxy-7 indeholder følgende:

7-hydroxy-5-methyl-3-phenylchromone propylcarbonate (der er en en kemisk forklaring i et indlæg ovenfor :blink: ) Dette er hovedingrediensen

Andre ting:

lauroyl macrogol-32 glycerides

gelatin

FD&C blue #1

FD&C red #3

FD&C red #40

titanium dioxide

Men det kan selvfølgelig godt være at det bliver svært at finde danske erfaringer, hvis det ikke engang kan fås i Danmark :blush:

MLP

Link to comment
Share on other sites

Mit råd er: Spar dine penge. Har lige prøvet at finde lidt mere om det og alt hvad jeg kan finde er producenternes egne ord.

Du har sikkert styr på det, men sørg for at spise ordentligt, træne fornuftigt og få en PWO-shake. Eventuelt kan du bruge kreatin som kosttilskud.

Link to comment
Share on other sites

Mit råd er: Spar dine penge. Har lige prøvet at finde lidt mere om det og alt hvad jeg kan finde er producenternes egne ord.

Du har sikkert styr på det, men sørg for at spise ordentligt, træne fornuftigt og få en PWO-shake. Eventuelt kan du bruge kreatin som kosttilskud.

Jeg har heller ikke kunne finde andet end det på t-nation. Jeg takker for hjælpen :smile:

MLP

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share