FitnessDK...


Luciferase
 Share

Recommended Posts

Jeg hjælpe en kammerat igang i FitnessDK idag og vil lige høre om der er nogen der kender reglerne for prøvetræning/gæstetræning?

For ca et halvt år hjalp jeg en anden kammerat igang i en anden FitnessDK...kan jeg så få prøvetime i denne her FitnessDK nu eller hvad? Og hvad med gæstetræning...findes det?

Edited by Luciferase
Link to comment
Share on other sites

Så vidt jeg ved koster det 100,- for en enkel gang. Hvis du er i tvivl hvorvidt de nu end har registreret dig sidste gang, brug da bare et andet navn og tlf nr.

Har fået at vide at man ikke kan betale for en enkelt gang??

det overvejede jeg også..men kører det ikke på CPR-nr?

Der må da være en fitnessdk-instruktør herinde der kan svare på det?

Link to comment
Share on other sites

Har fået at vide at man ikke kan betale for en enkelt gang??

det overvejede jeg også..men kører det ikke på CPR-nr?

Der må da være en fitnessdk-instruktør herinde der kan svare på det?

Du kan få en gratis prøve træing i hver center pr ½ år (eller hele).

Og det kan ik la sig gøre at snyde. Du skal medbringe sygesikring som blir lagt ind i systemet

Link to comment
Share on other sites

Du kan få en gratis prøve træing i hver center pr ½ år (eller hele).

Og det kan ik la sig gøre at snyde. Du skal medbringe sygesikring som blir lagt ind i systemet

Ja tak det har jeg fundet ud af...ringede lige til dem.

En gang hvert år ligegyldigt hvor i landet du har været. Ellers koster det 139kr!!! for en time....

Sagde at vi var to der gerne ville starte dernede....men det var han ret ligeglad med...de har vidst lidt for mange penge :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ja tak det har jeg fundet ud af...ringede lige til dem.

En gang hvert år ligegyldigt hvor i landet du har været. Ellers koster det 139kr!!! for en time....

Sagde at vi var to der gerne ville starte dernede....men det var han ret ligeglad med...de har vidst lidt for mange penge :blink:

Synes det fait nok eftersom der mange der udnytter det....

Link to comment
Share on other sites

Jeg har været til 2 gratis prøvetimer i to forskellige fitnessDK indenfor et par måneder. Begge gange drønede de mit sygesikringskort igennem maskineriet, og jeg sagde bare jeg ikke havde været der før.

Underligt...har hørt både det der men også om folk hvor den ikke gik. En af mine venner siger at der er lidt rod i deres maskineri på tværs af forskellige centre.

Link to comment
Share on other sites

Ja tak det har jeg fundet ud af...ringede lige til dem.

En gang hvert år ligegyldigt hvor i landet du har været. Ellers koster det 139kr!!! for en time....

Sagde at vi var to der gerne ville starte dernede....men det var han ret ligeglad med...de har vidst lidt for mange penge :blink:

139 kr? :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share