Dødløft


stb
 Share

Recommended Posts

Hej...

EFter dagens Dødløft træning, kom jeg hjem og opdagede nogle røde streger ved be skulder.

Mine spørgesmål er så:

Kan der komme mange af dem?, for det ser virkelig grimt ud.

Kan man gøre noget ved dem?

Forsvinder de?

Måske nogle dumme spørgelsmål, men vil gerne have det på plads :).

Link to comment
Share on other sites

De bliver ikke altid ved med at være røde.. Jeg fik et for noget tid siden, men efter en dag eller to var det ikke rødt mere.. Man kan stadig godt se det, hvis man ved det er der og kigger efter.. Men meget bedre end lidt da det var kommet, hvor jeg synes det så noget voldsomt ud..

Link to comment
Share on other sites

Tak for svaret

men det er vel ikke noget der vil blive med at komme altså du ved sådan at jeg til sidst har skulderen fyldt med det, jeg er rimlig overbevist om at det ikke gør, men ville gerne vide :).

Link to comment
Share on other sites

Tak for svaret

men det er vel ikke noget der vil blive med at komme altså du ved sådan at jeg til sidst har skulderen fyldt med det, jeg er rimlig overbevist om at det ikke gør, men ville gerne vide :).

Kan det sagtens være...Så vidt jeg har forstået, er det vist bare noget at gøre med, hvor disponeret du er for at få dem... Men ellers søg lidt på det på mol... Mener der har været skrevet lidt som visse ting man kan spise for at forsøge at forebygge..vist noget med bl.a zink.. Men er ikke helt sikker..

Link to comment
Share on other sites

Kan det sagtens være...Så vidt jeg har forstået, er det vist bare noget at gøre med, hvor disponeret du er for at få dem... Men ellers søg lidt på det på mol... Mener der har været skrevet lidt som visse ting man kan spise for at forsøge at forebygge..vist noget med bl.a zink.. Men er ikke helt sikker..

Det med zink har jeg også hørt. Vil altid være en ide at prøve, bedre end ingenting ;)

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke nødvendigvis strækmærker du har fået. Jeg har ofte haft mærker efter at have kørt SQUAT osv., men de går som regel væk efter et par dage. Det kan bare være en vægt, der har hvilet på din skulder etc.

Har du kørt andre øvelser end kun dødløft?

Link to comment
Share on other sites

I just love Mike mentzer!! :4thumbup:

MEN det er nu stadig klammi at få nogle grumme nogle ned af armen ved dødløft, som jeg gør det, især når man er så hvis som Brian Siders :laugh:

Jeg tager E,A,Zinc(antioxidant),C vitamin for at prøve at forebygge.. regner med at bestille E og A(tretetion creame) til at smøre på også for at gøre dem mindre synelige, og forebygge yderligere :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share