Floyd Linis


linis
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:ill:

I dag er jeg forkølet :unhappy: Heldigvis er det ikke så slemt endnu i hvert fald, men i dag er også første dag med lortet. Lå vågen halvdelen af natten fordi jeg havde ondt i halsen og var først bange for at det var influensan som var på vej. Men det tror jeg faktisk ikke at det er :smile: Så mon ikke jeg kan holde til noget træning i morgen.

Lidt autist som man er, har jeg lige planlagt træningen den kommende uge:

Mandag 9. feb

Styrketræning ben og ryg

Tirsdag 10. feb

Styrketræning ryg og biceps

Onsdag 11. feb

Ikke noget

Torsdag 12. feb

Løb eller hvile, afhængig af sygdomen

Fredag 13. feb

Styrketræning, bryst og core - forhåbentlig i OSK! :king:

Lørdag 14. feb

Styrketræning, skuldre og triceps - måske i the Gym! :devil:

Søndag 15. feb

Spinning

Så skal der soves og drikkes C-vitamin resten af denne aften :smile:

Link to comment
Share on other sites

Forkølelsen blev værre i løbet af natten, låg vågen den meste af tiden p g a hoste og snot helvede. Så meldte mig syg fra klinikken og sov helt til kl. 12. Resten af dagen har jeg mest vasket tøj og gjort rent, samt gået en tur med Poul, som også er lidt risig i dag. Heldigvis virker det allerede som det er bedre, synes jeg :smile: Så regner med at kunne tage af sted i morgen igen.

Men, træningen blev skudt op i dag :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Forkølelsen blev værre i løbet af natten, låg vågen den meste af tiden p g a hoste og snot helvede. Så meldte mig syg fra klinikken og sov helt til kl. 12. Resten af dagen har jeg mest vasket tøj og gjort rent, samt gået en tur med Poul, som også er lidt risig i dag. Heldigvis virker det allerede som det er bedre, synes jeg :smile: Så regner med at kunne tage af sted i morgen igen.

Men, træningen blev skudt op i dag :unhappy:

Øv! Håber I snart er ovre det og at det ikke er influenzaen der har sat ind!

Rigtig god bedring! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Øv! Håber I snart er ovre det og at det ikke er influenzaen der har sat ind!

Rigtig god bedring! :bigsmile:

Tak, har det faktisk allerede MEGET bedre i dag :bigsmile: Så sidder her på patologen og venter på at morgenmødet skal starte. Tror ikke at det er influensan, har haft det én gang og det var noget HELT andet end de her almindelige forkølelser. Regner med at være helt klar til træning igen i morgen! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Smolov, dag 1

Endelig rask nok at kunne overskue træning :bigsmile: Kunne nok have slæbt mig afsted i går også, men havde det stadig væk ikke helt 100%, så jeg tænkte hellere en dag for meget hvile, end en dag for lidt. Så i stedet gik jeg en lille ekstra tur i snevejret hjem til min veninde i Odense, som havde lavdet mega lækker gryde med indiske krydderier og salat på røde beder. :4mewantfood: Det bedste med Vivi er at hun er lige så madglad som mig, så man kan stole på at man bliver mæt når man kommer til hende :tongue: Heldigvis er hun også glad for sund mad, så samvittigheden fejler ikke noget i dag :innocent:

Efter endnu en dag med tarme og lymfekirtler på halsen, tog jeg til HSF for at træne sammen med Poul.

Band chins - lilla band

1x7

1x6

1x5

Band PU - lilla

1x6

1x6

1x4

Dødløft

6 @ 67,5 kg

6 @ 67,5 kg

6 @ 67,5 kg

6 @ 67,5 kg

6 @ 67,5 kg

6 @ 67,5 kg

Bulgarian split squat

2x10 @ 2x12 kg

2x10 @ 2x12 kg

2x10 @ 2x12 kg

Good mornings

10 @ 40 kg

10 @ 40 kg

10 @ 40 kg

10 @ 40 kg

Og det var så det hele. Skriver ikke længere mine PW's ind, det er så kedeligt. Så indtil jeg skriver noget andet, hedder det bare 60 minutter per dag.

Link to comment
Share on other sites

Smolov Jr, dag 3

Dag 2 blev kørt lynhurtigt i torsdags, men fik aldrig taget mig sammen og skrive det her :smile: I dag stod den på overkrop og i selskab af missRAAAAWWWWW!!! og HuEquus, tog mig og Poul i the Gym.

Opvarmning

Løb, 5 minutter -> 1,1 km

Dødløft

4 @ 70 kg

4 @ 72,5 kg

4 @ 72,5 kg

4 @ 72,5 kg

4 @ 72,5 kg

4 @ 72,5 kg

4 @ 72,5 kg

4 @ 72,5 kg

Det hele føltes ekstremt nemt. Gad vide om Pouls cocktail virkede?? :w00t:

Bonus!! BOR 15 @ 40 kg

Militærpres

5 @ 22,5 kg

5 @ 22,5 kg

5 @ 22,5 kg

5 @ 22,5 kg

5 @ 22,5 kg

Siden Line ikke skal køre med i mit program de næste to uger og derfor vil gå glip af progressionen i denne øvelse, tvang jeg hende til at køre op til en tung 5'er, gerne lave en PR. Det visede sig at være en nem match for hende! :king:

DB lat raises - 3ple dropset

12 @ 2x11 kg

11 @ 2x9 kg

7 @ 2x8 kg

10 @ 2x11 kg

8 @ 2x9 kg

5 @ 2x8 kg

High cable row

15 @ 40 kg

15 @ 45 kg

12 @ 50 kg

12 @ 60 kg

CG bænkpres

8 @ 30 kg

8 @ 35 kg

8 @ 35 kg

Triceps push down - 3ple dropset

10 @ 45 kg

16 @ 40 kg

12 @ 35 kg

10 @ 50 kg

6 @ 45 kg

6 @ 40 kg

Og det var dagens træning :smile: I morgen står den på cardio (spinning) og evt træning om eftermiddagen.

Link to comment
Share on other sites

Dag 2 blev kørt lynhurtigt i torsdags, men fik aldrig taget mig sammen og skrive det her :smile: I dag stod den på overkrop og i selskab af missRAAAAWWWWW!!! og HuEquus, tog mig og Poul i the Gym.

huequus & missraw simpelthen :smile: ja der er måske noget om det vi er nogle rigtige BB'ere er vi.

Kan pt.HighRep løfte armene her til aften? skal love for at han fik lavet nogle supersæt, måske han skal droppe det SL pjat og komme over på den ultra cool BB side i stedet :smile:

Edited by Equus
Link to comment
Share on other sites

huequus & missraw simpelthen :smile: ja der er måske noget om det vi er nogle rigtige BB'ere er vi.

Kan pt.HighRep løfte armene her til aften? skal love for at han fik lavet nogle supersæt, måske han skal droppe det SL pjat og komme over på den ultra cool BB side i stedet :smile:

Jeg tror det bliver i morgen at han begynder og pive over DOMS. :laugh: Og så skal han lære at huske huen når han skal køre high rep, så bliver det hele pludselig meget nemmere. Man kan jo bare se på dine lette 25x100kg squat, kontra hvor tunge dine 5'ere føltes i dag. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Smolov, dag 4

Men først, CARDIO!!

55 minutter spinning interval på Vesterbro

2744016722_27cc6ae42d_m.jpg

Puha, det var hårdt. Instruktøren fik mig overtalt til at bruge Activio systemet og så kunne man jo ikke tage den med ro :innocent: Så fuld smæk på og tror vist at jeg fik ventileret det sidste slim i mine luftveje op på den vis :laugh:

Så stod den på styrketræning i LaFit med ptpoul. Han havde endnu en gang lavet mig en cocktail, så jeg skulle være stærk :4flex:

Dødløft

3 @ 75 kg

3 @ 75 kg

3 @ 75 kg

3 @ 75 kg

3 @ 75 kg

3 @ 75 kg

3 @ 75 kg

3 @ 75 kg

3 @ 75 kg

3 @ 75 kg

Bænkpres

5 @ 45 kg

5 @ 45 kg

5 @ 45 kg

5 @ 45 kg

5 @ 45 kg

Incl DB pres

6 @ 2x14 kg

6 @ 2x14 kg

6 @ 2x14 kg

6 @ 2x14 kg

Poul assisted dips

3x6

Front squat

8 @ 40 kg

8 @ 40 kg

8 @ 40 kg

8 @ 40 kg

Så kan jeg godt mærke at kroppen fået lavet hvad den skal i dag :bigsmile: Nu står den på læsning og evt lidt rengøring.

Link to comment
Share on other sites

Næste gang bliver det ren doping...

Hvid undertrøje, sko der ikke er snøret, prol halskæde, og det vigtigeste... Huen. Athletic Center huen.. :4flex:

Det glæder jeg mig meget til. Jeg gemmer en upperbody dag så.

Athletic Center huen må man ikke undervurdere, den giver både flere reps, og et mere autentisk bb look :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det glæder jeg mig meget til. Jeg gemmer en upperbody dag så.

Athletic Center huen må man ikke undervurdere, den giver både flere reps, og et mere autentisk bb look :smile:

Vi har jo faktisk tre huer her hjemme nu, så Line kan også låne en den dag :w00t:

Link to comment
Share on other sites

:4flex: Every day is refeed day!! :4flex:

I hvert fald lidt endnu. Der begynder at droppe sporadiske sms'er ind fra min træner nu, hvor han spørger om jeg sørger for at få spist ordentlig igennem og psyker mig op til at gå igang med prep om to uger :bigsmile: Glæder mig rigtigt meget, tror at det kommer blive super sjovt!

Dagen i dag har været en hviledag og i klinikken har det også været meget stille og roligt i dag. Efter dagens obduktion, har jeg ikke lavet andet end diagnostiseret cøliakier i mikroskop. Det er lige for at man bliver lidt søgsyg efter så mange timers mikroskoperende :crazy:

I morgen starter uge 2 i Smolov Jr. Progression for ugen er som følger

Dødløft

6x6 @ 72,5 kg

7x5 @ 75 kg

8x4 @ 77,5 kg

10x3 @ 80 kg

Førsten uge var vildt nem, som det skal være i Smolov. Glæder mig til at få begynde og arbejde nu her :smile:

Nu skal jeg hente min kage som står i ovnen :4mewantfood:

sockerkaka.gif

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning dedikeres Dr Mengele, hvorfor den bliver nødt at døbes til

Zmolov Juniorzz, dag 5

Opvarmning

C2 2000 meter, 8:21:20

Tabte mine hørtelefoner undervejs, mega pres :sneaky2:

Dødløft fra skive

6 @ 72,5 kg

6 @ 72,5 kg

6 @ 72,5 kg

6 @ 72,5 kg

6 @ 72,5 kg

6 @ 72,5 kg

Ekztreeeem NUMZE

Split squat på bænk

2x10 @ 20 kg

2x10 @ 25 kg

2x10 @ 30 kg

Assisted chins

10 @ -20 kg

10 @ -20 kg

Assisted pull ups

10 @ -20 kg

10 @ -20 kg

Liggende leg curl

6 @ 30 kg

6 @ 30 kg

6 @ 30 kg

6 @ 30 kg

ss.

Hypers

1x14

1x14

1x14

1x12

Har næsten ikke spist andet end ost i dag.

keso_qjpreviewth.jpg

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Så skal der vist en opskrift på banen! :4mewantfood:

Opskrift på SOCKERKAKA!!

150g smør

3 dl sukker

4 dl hvedemel

1 tsk vanillepulver

1 tsk bagepulver

3 æg

Ovn: 175 grader i 35 minutter

Æg og sukker piskes hårdt i cirka 3 minutter - det skal blive til et hvidligt skum. Kom vanillepulver ned. Bagepulver blandes med hvedemel og det hele vendes ned, sammen med smeltet smør. Bages i ovn, ikke alt for tæt på grillen.

Vel bekomme! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share