Floyd Linis


linis
 Share

Recommended Posts

Første fridag i to ugers tid :smile: Niiiiice!!!! Jeg sov til jeg vågnede af mig selv, det er sgu luksus! Især med en sød mis på maven :wub:

Efter en kop kaffe og en shake (har ikke lært at spise om morgnen endnu, efter V-diet) så løb jeg til Hvidovre og cyklede med på en 30 minutter dødsens spinningtime :gal: Men jeg er endelig tilbage dertil hvor jeg elsker den der fornemmelse af at presse mig selv op til max puls og blive ved til lungerne er ved at følge med op hver gang man puster ud. :king: Jeg har altid været typen som bliver rød og hæver op ved anstrengelse, først efter lang tid blev jeg god til at svede. Hæver stadig væk meget op, men efterfølgende trækker min blodkar sig vildt meget sammen, så meget at jeg nogle gange mister følelsen i fingrer og tær :blink: Må være en eller anden form for kompensation imod det meget kraftige fald i blodtryk jeg altid får i restitutionsperioden efter hård træning.

Bagefter tog jeg en rolig gåtur hjem rundt Damhussøen :walking: Nu står den på hormonlæsning.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Der er det der Mor og barn kursus, det har jeg ikke fået taget endnu. Skulle have taget det på distance, som alle de andre, sidste år. Men så sagde mine gamle holdkamrater at det var så svært et blok, at de ville anbefale at man var med på så mange forelæsninger som muligt. For at bedst ruste sig til OSCE eksamen.

Hvad syntes du om det blok?

Lidt sent svar... men bedre sent end aldrig!!

Jeg var stort set ikke til en undervisning og bestod uden problemer!

Alle var så træt af det kursus på min årgang, dårlig koordinerede undervisere, konstante aflysninger og dårlig undervisning fraset enkelte lyspunkter!!

Håber de har fået oppet sig . M&B kursus er det DÅRLIGSTE jeg har oplevet på hele uddannelsen :dry:

Link to comment
Share on other sites

Lidt sent svar... men bedre sent end aldrig!!

Jeg var stort set ikke til en undervisning og bestod uden problemer!

Alle var så træt af det kursus på min årgang, dårlig koordinerede undervisere, konstante aflysninger og dårlig undervisning fraset enkelte lyspunkter!!

Håber de har fået oppet sig . M&B kursus er det DÅRLIGSTE jeg har oplevet på hele uddannelsen :dry:

Ville være fedt hvis ikke det er så slemt at bestå som de fik det til at lyde til :smile: Økonomisk ville det være en fordel for mig at kunne fortsætte med mit arbejde i stedet for at pendle. Til gengæld bliver det også lidt hyggeligt at se Odense igen :smile:

Altid kedeligt når et blok holder dårligt kvalitet :sneaky2: Nogle blokke synes jeg er helt vildt super, som f eks hjerteblokket og nyreblokket (med undtagelse for hende nefrologkvinden, som jeg syntes var totalt pres. Steen Walter skulle også bare rette hende konstant på vores forelæsninger, fordi hun ikke altid sagde hvad han mente var underbygget fakta :laugh: ) Jeg er ikke vild med obstetrik og pædiatri i forvejen, så jeg krydser fingrer for at kvaliteten er lidt bedre så jeg overlever :gal:

Link to comment
Share on other sites

Søndag hyggetræning

Har igen i dag undervist: step, styrke og stram op, en time af hver. Desuden fik jeg gået 30 minutter hver vej til Husum i det dejlige efterårsvejr :cool: Det her er uden tvivl min yndlingstid på året!

Har lige fået skrevet min konklusion færdig - næsten - og tager nu en lille spisepause:

post-10656-1224421864_thumb.jpg

Det blev "bänkvälling" som man kalder det på svensk - det er når man blander rester sammen og gør det så tasty som man nu kan. Så det er lidt blandet grønt, stegt i en blanding af smør, olie, balsamico, citron, salt og peber. Desuden 110g reven 17% stinkost fra Aldi :4mewantfood:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Træning i La Fit med Poul :4flex:

Opvarmning

2x20 kg OL squat

Squat

10 @ 55 kg

10 @ 55 kg

10 @ 55 kg

10 @ 55 kg

Bænkpres

10 @ 40 kg

10 @ 40 kg

10 @ 40 kg

10 @ 40 kg

Rumænsk DL

10 @ 65 kg

10 @ 65 kg

10 @ 65 kg

10 @ 65 kg

Band chin ups

2x5

Chest supp incline Tbar row

12 @ 30 kg

12 @ 30 kg

10 @ 40 kg

10 @ 40 kg

Trippelset Military/OH squat/GM

8 @ 20 kg

8 @ 20 kg

8 @ 20 kg

8 @ 20 kg

8 @ 20 kg

8 @20 kg

8 @ 20 kg

8 @ 20 kg

8 @ 20 kg

Syntes det gik godt i dag :smile: Enten har jeg fået bedre work capacity af al den Pump undervisning, eller så virker den der cocktail jeg kør for tiden rigtigt godt. Ikke fordi jeg følte mig overdreven stærk, men første rep føltes cirka lige så tung som den sidste, det var som jeg kunne blive ved :smile: Et andet plus er at mit ene bælte ikke passer længere :w00t:

Desuden morgnens PW på 60 minutter samt pump undervisning.

Link to comment
Share on other sites

Ingenting er umuligt...

...det må være konklusionen efter at have fået Poul slæbt med til en spinning time i går aftes :bigsmile: Han fik ekstrem appetit af det, så hvis han bare kombinerer det med sin Sheiko, bliver han en beast! :devil:

Øvrig træning for mig i går var 120 minutter PW, step och pump undervisning.

Efter spinningtimen fik vi lidt kød i maven på Jensens og så vart det en tur i biffen. Så Tropical Thunder, typisk Ben Stiller film. God griner :bigsmile:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Mega pumped :4flex:

I dag er det sådan en dag, hvor jeg bare underviser en masse... Her til morgen har det været en time hver af StramOp og Step/styrke. Nu får jeg lige en lille pause med lidt mad, kaffe og en pulver cocktail, før det er af sted til Parken for 1 time løb o 1 time pump... I nat tror jeg i hvert fald at jeg ikke får problemer med at sove, som omveksling :smile: En total på 240 minutter PW tror jeg også hjælper på det :wink:

Link to comment
Share on other sites

Inspirationsdag

Sidste lørdag var der inspirationsdag for os ansatte i SATS. Det var en super fed dag og jeg fik prøvet lidt af hvert; intervaltræning på cykel, steppuls og kettlebell træning med Lanker fra Eleiko Sweden.

Stemningsbillede fra cykelsalen:

dsc_6338-300x199.jpg

(det er mig bagerst i rækken)

Christina fra IK99 kom også forbi og viste de andre hvordan man skal hive rundt med vægte:

dsc_6550-150x99.jpg

Hun er så sej! :devil: Det var mega skægt at høre kommentarene fra mine kollegaer som stod ved siden af mig og kiggede. Én af dem var helt overbevist om at det var veldigt usundt det der!! :laugh:

Poul var med til partræning, jeg fortryder lidt at jeg ikke valgt at være med til det i stedet for nogle af de ting jeg valgt. Ser ud som de havde det sjovt:

dsc_6362-150x99.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ser da ud til at have været en sjov dag :smile:

Gode GUNS på det spinningbillede der :devil:

Christina er fanme sej til det VL, der. Imponerende at se på :cool:

Kæft, det partræning billede med Poul ser homo ud :laugh::w00t:

Hehe, det er nu et meget taknemmeligt lys jeg sidder ind under :smile: Men måske trækker du udfordringen i max BB curl tilbage nu, hvor du har set hvad du skal op imod?! :king::w00t::wink:

Den der partræning ser meget venskabelig ud, ja, men det var nok ret hårdt. Mødte en kollega tre dage efter på arbejde, og hun kunne stadig væk ikke gå normalt :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Træning fredag 31 oktober

Morgencardio

PW 30 minutter

Var så til forelæsning i Mor og barn - lige pt holder de god kvalitet, synes jeg, men jeg kan forstå på mine holdkammerater at det er lidt af en undtagelse. De er enormt skuffet over undervisningen så langt. Jeg er til gengæld glad for at det ser ud til at jeg ikke gået glip om så meget de dage hvor jeg ikke været der :wink:

Bagefter stod den på en tur i OBBC :4flex: Dagsformen i dag var dog noget lort, ved ikke hvorfor... Syrede til for det mindste og var bare vildt forpustet hele passet. Kunne mærke hvordan min lunger bare kæmpede for at komme af med syren :crazy: Jeg har ikke taget mit beta alanin de sidste 9 dage, men synes at det ville være vildt hvis det var hele grunden?? Ind i mellem har man jo bare dårlige træningsdage og det at jeg ikke sovet mere end 4-5 timer de sidste tre nætter, hjælper nok ikke på det.

Nå, kom igennem det hele i hvert fald :smile:

Løbetur

Opvarmning 8 minutter

2 min @ +2,0 km/h

2 min @ +3,5 km/h

2 min @ +2,0% med spurt sidste 30 sek

Gentogs to gange med cool down sidste 3 minutter. Planen var flere intervaller, men som sagt - allerede efter de to var det som jeg spurtede i mål efter 12 km løb! :blink: Så gik videre med styrketræningen:

Bænkpres

6 @ 37,5 kg

6 @ 37,5 kg

6 @ 37,5 kg

6 @ 37,5 kg

6 @ 37,5 kg

6 @ 37,5 kg

Squat ss GM

10 @ 45 kg

10 @ 45 kg

10 @ 45 kg

10 @ 45 kg

10 @ 45 kg

10 @ 45 kg

10 @ 45 kg

10 @ 45 kg

10 @ 45 kg

10 @ 45 kg

10 @ 45 kg

10 @ 45 kg

10 @ 45 kg

Det kunne så mine skrå mavemuskler ikke holde til - fik sgu pump i obliques!! Aldrig prøvet før :smile: Nå, men så jeg gik videre til prone leg curl i stedet for:

10 @ 70 lbs

10 @ 70 lbs

10 @ 75 lbs

10 @ 75 lbs

10 @ 75 lbs

10 @ 75 lbs

10 @ 80 lbs

French press

8 @ 20 kg

8 @ 25 kg

8 @ 25 kg

Chest supp one arm row

12 @ 50 kg

12 @ 50 kg

8 @ 60 kg

8 @ 60 kg

Og aftencardio: PW 30 minutter :walking:

I aften står den på x-files og saw II!!!!! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Helt anden krop!

I dag var det sgu som om jeg havde en helt anden krop, sammenlignet med i går! :bigsmile: Løbeturen i dag var dejligt nem, kunne sætte grundfarten op med en hel km sammenlignet med i går! Aner ikke hvad det var som gjorde det, måske kan jeg ikke tåle luften på Fyn :wink:

Morgencardio

Gåtur med Poul rundt søen, cirka 6 km. De har bygget en herre sej træningsstation ved søen som helt sikkert skal afprøves en dag :devil:

Cardio

Endnu en gåtur med Poul til Parken, cirka 5,5 km

Løb

Opvarmning 6 minutter

2,5 min @ +2,0 km/h

2,5 min @ +3,5 km/h

1 min @ 3,0% og hhv 4,0% med spurt de sidste 30 sek

Gentogs to gange

1 min @ +2,0 km/h

1 min @ +2,5 km/h

1 min @ +3,0 km/h

1 min @ +3,5 km/h

1 min @ +4,0 km/h

1 min @ +4,5 km/h med spurt sidste 30 sek

Gentogs 2 gange

Cool down 2 minutter

Total distance: 6,1 km

Stativ chins

12 @ -20 kg

10 @ -15 kg

9 @ -15 kg

Stativ dips

12 @ -20 kg

10 @ -17,5 kg

10 @ -15 kg

Neutral grip pull ups

1x5

1x3

1x2

Og så til sidst gåtur hjem på 5,5 km :walking: Nu venter en dejlig indisk kyllingegryde med yoghurt :4mewantfood: Total gammel yndlingsgryde som jeg havde glemt. Det bliver en kær reunion...

Link to comment
Share on other sites

I stort set kun basisøvelse træning i dag:

Stativ chins

12 @ -20 kg

Bänkpress

4 @ 42,5 kg

4 @ 42,5 kg

4 @ 42,5 kg

4 @ 42,5 kg

4 @ 42,5 kg

4 @ 42,5 kg

8 @ 42,5 kg

Stativ chins

12 @ -20 kg

Squat

5 @ 57,5 kg

5 @ 57,5 kg

5 @ 57,5 kg

5 @ 57,5 kg

5 @ 57,5 kg

5 @ 57,5 kg

5 @ 57,5 kg

Stativ chins

12 @ -20 kg

Dødløft

6 @ 72,5 kg

6 @ 72,5 kg

6 @ 72,5 kg

6 @ 72,5 kg

6 @ 72,5 kg

6 @ 72,5 kg

Stativ chins

12 @ -20 kg

Løb ind i Norah i OBBC. Hun så muskuløs ud som altid :4flex: Synes at det er vildt at man så tydeligt kan se hendes pec muskulatur igennem trøjen! :king: Vi stod og snakkede om at arbejde som læge. Hun er kommet godt i gang både på oncologisk og medicinsk afdeling og er meget glad for det. Jeg glæder mig efter hånden også vildt meget til at blive færdig! Skal prøve at se om ikke jeg kan få noget i Nordsjælland efter min næste praktikperiode. Lige nu har jeg det som det hele ligger lidt for langt væk for at jeg skal kunne bruge det… men så har man det måske altid før man kommer igang :wink:

Har været god til at spise i dag også! Kan ind i mellem have en tendens til ikke at spise på diæt - lidt underligt, egentlig... og så risikerer jeg bare at ende op med en KÆMPE sult lige pludselig og habse første bedste - og det er ikke altid noget godt :wink: I dag har jeg fået:

2 æg

500g tomat

1 æble

1 valleshake med Udo

150g svinemørbrad

1 proteinbar

110g gummibamser :rolleyes:(tog dem som carbs efter træning, for at overleve den kedelige forelæsning)

90g cashewnødder

80g macadamianødder

20g valnødder

200g champignons

raps-, og olivenolie

Skægt hvor hyperaktiv man bliver på diæt - jeg har svært nok i forvejen at sove, men på diæt bliver det endnu værre. Så har dampet tapet der hjemme de seneste to aftner/nætter.

Link to comment
Share on other sites

Hej Linis

Nu har jeg ikke fulgt med herinde et stykke tid, pga. konkurrence, diæt og arb. men nu er overskudet vendt tilbage og jeg får lige surfet lidt rundt herinde.

Hvad er dine planer nu? Vil du stadig med til Lucia Cup?

Jeg kan jo se du skriver du er på diæt, hvor mange kcal får du om dagen nu?

Bedste hilsner

En Bamseline på offseason ;-)

Link to comment
Share on other sites

Hej Linis

Nu har jeg ikke fulgt med herinde et stykke tid, pga. konkurrence, diæt og arb. men nu er overskudet vendt tilbage og jeg får lige surfet lidt rundt herinde.

Hvad er dine planer nu? Vil du stadig med til Lucia Cup?

Jeg kan jo se du skriver du er på diæt, hvor mange kcal får du om dagen nu?

Bedste hilsner

En Bamseline på offseason ;-)

Hej Lonnie!

Må være dejligt at være på offseason igen! :smile: Og at få al styrke tilbage i musklerne igen! :4flex:

Min eksamen kom i vejen, desværre, så tempoet på diæten blev sat ned. Lå først på BMR plus ekstra aktivitet udover træning, så det blev til noget i stil med 1400-1700 afhængig af hvor meget undervisning jeg havde den pågældende dag. Nu ligger jeg på BMR plus træning, så underskudet kun kommer fra øvrig, daglig aktivitet. Det plejer at ende mellem 1600-2100 kcal per dag :smile: Kan tydeligt se på vægten at der kommer flere kcal ind nu, det går ikke så stærkt. Men til gengæld er min restitution slet ikke påvirket så jeg kan mærke det og jeg har stadigvæk carbs nok i systemet at få lidt pump ved træning :wink:

Der er en meget uformel nybegynderkonkurrence sidst i december, hvor man må komme op og "øve" sig indfør en rigtig konkurrence. Man må ikke have stillet op før for at være med og tanken er at det mest skal bruges som en smagsprøve for at afmystificere det lidt og samtidig få lidt coaching tips. Men der er ikke så mange pladser og jeg har ikke fået at vide om jeg kom med endnu.

Ellers er næste rigtige konkurrence Sweden Grand Prix i april. Der ligger den midt i en eksamensfri periode og lige efter et klinikophold, så det er perfekt. På klinik laver man ikke så meget andet end er på sygehuset og træner :wink:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Hej Lonnie!

Må være dejligt at være på offseason igen! :smile: Og at få al styrke tilbage i musklerne igen! :4flex:

Min eksamen kom i vejen, desværre, så tempoet på diæten blev sat ned. Lå først på BMR plus ekstra aktivitet udover træning, så det blev til noget i stil med 1400-1700 afhængig af hvor meget undervisning jeg havde den pågældende dag. Nu ligger jeg på BMR plus træning, så underskudet kun kommer fra øvrig, daglig aktivitet. Det plejer at ende mellem 1600-2100 kcal per dag :smile: Kan tydeligt se på vægten at der kommer flere kcal ind nu, det går ikke så stærkt. Men til gengæld er min restitution slet ikke påvirket så jeg kan mærke det og jeg har stadigvæk carbs nok i systemet at få lidt pump ved træning :wink:

Der er en meget uformel nybegynderkonkurrence sidst i december, hvor man må komme op og "øve" sig indfør en rigtig konkurrence. Man må ikke have stillet op før for at være med og tanken er at det mest skal bruges som en smagsprøve for at afmystificere det lidt og samtidig få lidt coaching tips. Men der er ikke så mange pladser og jeg har ikke fået at vide om jeg kom med endnu.

Ellers er næste rigtige konkurrence Sweden Grand Prix i april. Der ligger den midt i en eksamensfri periode og lige efter et klinikophold, så det er perfekt. På klinik laver man ikke så meget andet end er på sygehuset og træner :wink:

Jeg kender det kun alt for godt, det er ikke let at få det hele til at passe sammen!

Og ja det er fedt at kunne træne for fuld styrke igen! Det er fedt at kunne fylde nogle kg på vægtstangen!

Jamen det lyder spændende jeg følge med her fra offseason linien ;-)

Link to comment
Share on other sites

hæ.... så du står simpelthen og tjekker min "patter" ud :tongue:

Spøg til side... sgu godt lige at snakke med dig igen - synes godt nok også der er kommet nogle kindben på dig siden jeg sidst så dig! Men resten var jo ikke til at vurdere inden under den store sweather :nonono:

Ærgeligt jeg var færdig med at træne da du kom, for kunne helt sikkert godt have sludret videre (hm hm... også under træning :innocent: )

Link to comment
Share on other sites

hæ.... så du står simpelthen og tjekker min "patter" ud :tongue:

Selvfølgelig, for ikke at tale om din mås når du gik ned imod træningsarealet naughty.gif

Spøg til side... sgu godt lige at snakke med dig igen - synes godt nok også der er kommet nogle kindben på dig siden jeg sidst så dig! Men resten var jo ikke til at vurdere inden under den store sweather :nonono:

Ærgeligt jeg var færdig med at træne da du kom, for kunne helt sikkert godt have sludret videre (hm hm... også under træning :innocent: )

Ja, det var hyggeligt lige at sige Hej igen - det er lang tid siden. Skal nok vise mig med mindre tøj næste gang, så du nemmere kan vurdere formen :wink: Håber at vi løber ind i hinanden igen, så kan vi sludre lidt mere. :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Længe siden sidste indlæg her... Har mest logført træning i min blog nu her i perioden med meget læsning og skriveri. Opgaven er i hvert fald færdig :bigsmile: - eller, min vejleder synes at den i første omgang er god nok. Så må vi bare se hvad specialeudvalget, eller hvad det hedder, synes om den.

Træningen kører godt på og diæten også. Min garderobe bliver hele tiden større og større, siden jeg stille og rolig kan passe mere og mere af mit gamle tøj igen :wink: Kører ikke efter nogen bestemt plan, hverken på trænings-, eller diætsiden for tiden. Men har sat intensiteten i styrketræningen lidt ned for en tid, men øget volumen. Kcal regner jeg mig frem til efter samme formel som til VD, men spiser ellers blandet :4mewantfood:

Træning kommer også i fremtiden at primært blive logført på min hjemmeside, men ind imellem også her :smile:

Haft besøg af bror nr 3 og i tirsdags tog vi på en restaurant som virkelig godt kan anbefales! Fuego, ved Kongens Nytorv, cirka. Super lækkert kød og godt anrettet tilbehør. I julegave fik jeg også en flaske af hans whiskeyfad, den første svenske whiskey fra Mackmyra. Glæder mig til at prøve! Den er ikke så gammel endnu, så skal tydeligvis stadig væk være mere i stil med snaps end whiskey. Men det er da alligevel lidt sjovt at den er fra Sverige, synes jeg :wink:

Link to comment
Share on other sites

Efter en massa nice kaffe i sengen, diverse neutropics og andet sjovt, var det tid til lidt træning i IK99 sammen med Anna og Jacob :king:

Gåtur: 5,5 km

Løbetur: nåede to intervaller igennem. Total tid 13 minutter, distance 2,6 km

Band pull ups

8 st

Rumænsk DL

10 @ 65 kg

10 @ 65 kg

10 @ 65 kg

10 @ 65 kg

Band pull ups

8 st

Yates row

8 @ 55 kg

8 @ 55 kg

8 @ 55 kg

8 @ 55 kg

Band pull ups

7 st

Bænkpres

7 @ 45 kg

7 @ 45 kg

5 @ 50 kg

5 @ 50 kg

5 @ 50 kg

1 @ 55 kg

0 @ 55 kg

5 @ 50 kg

Band pull ups

6 st

Nåede ikke mere, da vi skulle videre til fødselsdagsfest og vi skulle også nå at få købt gave. Imens Poul løb efter gaven, nåede jeg at forkæle mig selv med lidt undertøj fra Björn Borg :slut: Total yndligs “designer”, ønsker jeg havde mere tøj fra ham… Eller firmaet, skulle man måske kalde det :unsure:

I morgen tænker jag ta’ mig sammen og få dampet lidt mere, kunne være SÅ fedt hvis man kunne blive færdig med stuen! Det mangler slet ikke meget, egentlig, og den værste tapet er væk. Vi har haft en forfærderlig bordeaux rød tapet i fløjl på veggen… Her er lige et stemningsbillede fra den gang jeg fjernede det sidste af den:

post-10656-1227996571_thumb.jpg

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Sidste uge med efterårsskemaet på arbejde - vildt, hvor stærkt det går! Snart bliver det slet ikke så meget undervisning mere for min del, fra 6-7 hold om ugen ned til tre her i julen... Kommer føles meget underligt, men forhåbentlig får jeg større overskud til min egen træning. Syntes i hvert fald at det var stor forskel under tiden jeg pendlede til Odense, hvor jeg også havde færre hold - pludselig føltes det ikke som ens muskler var tømt helt fra starten i hvert træningspas :wink:

I dag har jeg også følt mig usædvanligt frisk - fik som omveksling sovet de der 8 timer som jeg tror at de fleste mennesker sover om natten :smile: Jeg er som sagt rigtig dårlig til at falde i søvn. Har altid været det og kommer nok altid at forblive det. Eneste tidspunkt hvor jeg sov godt om natten var når jeg var på VD - lige før at man vil tilbage på den for den skyld :bigsmile:

Nu skal jeg fortsætte at vaske tøj og se hjernedød action - har lejet zombie filmer :king::w00t:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Ikke den store mængde træning i dag - gåtur sammen med Poul i morges cirka 5,5 km på arbejde. Her efter til Vesterbro for at have pump og så skal jeg gå hjem, hvilket giver cirka 6 km mere... :walking: I morgen kommer det også at blive mange gåture, samt tre timer undervisning. Puha, glæder mig til på mandag, hvor der bliver lidt mindre af den slags! Men jeg får da bevæget mig lidt i hvert fald :wink:

Fra januar har jeg til gengæld ingen undervisning overhoved, med mindre jeg tager lidt vikartimer. Skal i en masse praktik februar og marts måned. Er meget tilfreds med det jeg fået; patologisk, almen praksis og psykiatrisk. Alle sammen i Odense, så der bliver mange besøg i OBBC i den periode :4flex: Glæder mig til at lære hvordan man laver en ordentlig obduktion! En af mødrene på min SatsBaby var sød nok at sige at "når jeg er læge, vil hun komme til mig med sit barn"... :unsure: ret skægt, med tanke på at jeg vil blive patolog...

I weekenden var det jo DC i Lund :smile: Her er lige et stemningsbillede fra kvindernes BB:

P1010812.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share