raw stævne


jfk
 Share

Recommended Posts

Arh så skal man vist i noget meget stramt udstyr :nonono: Men 100 kg er stadigt meget, hvis du omregner det til procent af max. Udstyret har for mig at se en al for stor betydning.

Fatter ikke du gider fortsætte diskussionen. Du har da selv skrevet du har fået 80 kg ud af et par knæbind. Lægger man dragten oveni burde du hente langt mere end 100kg.

Jeg har hentet 80 kg i et par knæbind, gør det ikke længere, men er da stolt over, at hvis det som Moos og squatfather siger holder vand, så har jeg været verdens bedste squatter med knæbind Laughing Desuden kender jeg mange, der ligge omkring 60 kg, og dem på verdensplan henter jo nok ikke mindre kg Smile

kilde: http://www.fitforum.dk/viewtopic.php?t=102...r=asc&start=135

Men ok, det kan jo være at du kender Benedikt og han kommer forbi jævnligt og dødløfter dine knæbind på....

Btw, skynd jer forbi hans log, Faber har det med at slette indlæg der er belastende for ham selv.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Fatter ikke du gider fortsætte diskussionen. Du har da selv skrevet du har fået 80 kg ud af et par knæbind. Lægger man dragten oveni burde du hente langt mere end 100kg.

kilde: http://www.fitforum.dk/viewtopic.php?t=102...r=asc&start=135

Men ok, det kan jo være at du kender Benedikt og han kommer forbi jævnligt og dødløfter dine knæbind på....

Btw, skynd jer forbi hans log, Faber har det med at slette indlæg der er belastende for ham selv.

Du er da en klovn Poul, tænk lige før du skriver, hvorfor tror du lige, at jeg hentede så meget i et par knæbind? kan det tænkes, at det var fordi at jeg ikke kunne squatte uden pga. en skade???? men når det er sagt så henter jeg ca. 20-30 kg i dag, og i min metaldragt henter jeg næpper over 70 kg :laugh: Men hvis jeg hentede 100 kg +, så var det stadigt for meget.

Link to comment
Share on other sites

Du er da en klovn Poul, tænk lige før du skriver, hvorfor tror du lige, at jeg hentede så meget i et par knæbind? kan det tænkes, at det var fordi at jeg ikke kunne squatte uden pga. en skade???? men når det er sagt så henter jeg ca. 20-30 kg i dag, og i min metaldragt henter jeg næpper over 70 kg :laugh: Men hvis jeg hentede 100 kg +, så var det stadigt for meget.

Det ændrer sq da ikke på at du med død og pine påstod at du og mange andre henter 60 kg ud af wrapsne, dårlig knæ eller ej, lyder det dér bare som en dårlig bortforklaring.

Link to comment
Share on other sites

Btw, skynd jer forbi hans log, Faber har det med at slette indlæg der er belastende for ham selv.

Haha du vil altså gøre dig selv til grin :laugh: Selvfølgelig sletter jeg ikke indlæg, da jeg står ved, hvad jeg skriver. Jeg fatter ikke, hvad du får ud af, at skrive sådan en løgn.

Edited by Strongman2006
Link to comment
Share on other sites

Det ændrer sq da ikke på at du med død og pine påstod at du og mange andre henter 60 kg ud af wrapsne, dårlig knæ eller ej, lyder det dér bare som en dårlig bortforklaring.

Det er der, da også folk der gør :) Jeg har også sagt, at folk kunne hente omkring 100 kg i en trøje, dengang var du også en af dem, der sagde at det var totalt urealistisk, men også på det område tog du fejl :smile:

Link to comment
Share on other sites

Man kan jo bare følge linket og se selv. Hvis du altså ikke når at slette en masse inden da :wink:

Dog står der en masse som quotes, så jeg tror du kommer til at hænge på det du selv har skrevet.

Jeg lyver forresten ikke. Det er ikke mig der træner i fjeren for senere at benægte det :wink:

Den diskussion findes også i tråden jeg linker til :smile:

Link to comment
Share on other sites

Man kan jo bare følge linket og se selv. Hvis du altså ikke når at slette en masse inden da :wink:

Dog står der en masse som quotes, så jeg tror du kommer til at hænge på det du selv har skrevet.

Jeg lyver forresten ikke. Det er ikke mig der træner i fjeren for senere at benægte det :wink:

Den diskussion findes også i tråden jeg linker til :smile:

Jeg har aldrig benægtet, at jeg har løftet til stævner på Fjeren og jeg vil gøre det igen, da der ganske enkelt ikke er noget forkert i det. Det er tilgengæld noget af en oplevelse :smile:

Men når jeg siger, at jeg træner et sted, så betyder det, at jeg rent faktisk træner der, ikke at jeg har været deroppe og prøvet nogle øvelser for at kunne stille op til nogle stævner derover. Hvis du fx har været til et stævne i Ak Frem og lige tager en omgang træning i klubben bagefter, betyder det så, at du træner i AK Frem?

Edited by Strongman2006
Link to comment
Share on other sites

Du er da en klovn Poul, tænk lige før du skriver, hvorfor tror du lige, at jeg hentede så meget i et par knæbind? kan det tænkes, at det var fordi at jeg ikke kunne squatte uden pga. en skade???? men når det er sagt så henter jeg ca. 20-30 kg i dag, og i min metaldragt henter jeg næpper over 70 kg :laugh: Men hvis jeg hentede 100 kg +, så var det stadigt for meget.

Man kan jo læse i tråden, og se om der nævnes noget om skader i relation til de 80kg, der skulle hentes i knæbind...

Jeg ved ikke hvem der er en klovn, den der skriver sådanne ting og senere ikke vil stå ved dem, eller jeg der fanger dig i det :wink:

Link to comment
Share on other sites

Man kan jo læse i tråden, og se om der nævnes noget om skader i relation til de 80kg, der skulle hentes i knæbind...

Jeg ved ikke hvem der er en klovn, den der skriver sådanne ting og senere ikke vil stå ved dem, eller jeg der fanger dig i det :wink:

Det behøver man vist ikke at skrive, da folk der følger min log udemærket godt ved, at jeg har været skadet i mine knæer.

Du har ikke fanget mig i noget som helst, du har fanget dig selv i at være en kæmpe idiot.

Jeg tror dine bemærkninger bunder i, at du er misundelig på, at jeg har opnået mine resultater på ærlig vis, har du noget du vil fortælle Poul?

Edited by Strongman2006
Link to comment
Share on other sites

Din troværdighed falder:

QUOTE(Roberto Baggio @ 1. Jun 2004, 20:08) *

Tirsdag:

I dag begyndte jeg at træne et nyt sted for at kunne blive bedre til diverse stærkmandsøvelser. Det er kun meningen, at jeg ville træne der 1 gang om ugen og så 3 gange i AK Frem.

QUOTE(Roberto Baggio @ 1. Jun 2004, 20:41) *

Jeg træner i Frem i Randers, men er begyndt at træne på fjeren 1 gang om ugen :)

QUOTE(Roberto Baggio @ 5. Jun 2004, 11:56) *

Lørdag:

Træning på fjeren. Det gik ganske godt, men det var dog en, der blev rimlig gal på mig, men det endte da i en fredelige tone og han viste sig at være ganske flink.

QUOTE(Roberto Baggio @ 26. Oct 2004, 13:24) *

Du kan jo bare sige til, hvis du skal bruge en spotter, når du skal teste udstyr, har efterhånden en del erfaring med det wink.gif Betaler kontigent over til fjeren i dag, så regner med at træne lidt derover. Det er også længe siden, at jeg har været derover :) Ved du forresten hvordan det går med Heines skade?

http://www.motion-online.dk/fora/index.php...c=28193&st=160#

Husker også selv at have læst de pågældende indlæg da du skrev dem. Men de er sikkert slettet senere.

Link to comment
Share on other sites

http://www.motion-online.dk/fora/index.php...08entry338908

Man kan læse nærmere om fabers træning i fjeren i ovenstående link...

jeg tvivler på, at der er nogen, der har interesse i de link, men som sagt så har jeg været på Fjeren for at træne øvelser til stærkmand, da det var et krav for at stille op, men der er langt derfra til at sige, at sige, at Fjeren var min træningshul.

Link to comment
Share on other sites

Det der står der, beviser jo blot, at det jeg sagde var sandt. Med andre ord fremfører du et bevis, der skyder dig selv i foden.

I din log står der du trænede på fjeren i hvert tilfælde to gange...

Det hænger ikke helt sammen med det du siger. Trænede der en gang i forbindelse med et stævne...

Men træning er jo ikke træning når det er i forbindelse med et stævne :blink:

Link to comment
Share on other sites

I din log står der du trænede på fjeren i hvert tilfælde to gange...

Det hænger ikke helt sammen med det du siger. Trænede der en gang i forbindelse med et stævne...

Men træning er jo ikke træning når det er i forbindelse med et stævne :blink:

Nu har jeg rent faktisk deltaget i 3 stævner :tongue:

Men i min verden så er et par træninger hist og her ikke det samme som at sige, at jeg trænede der fast, og de træninger var alle i forbindelse med stævner, krav for at stille op.

Nu har jeg været nede i Equinox 2-3 gange sidst år og snakke med nogen, jeg fik vist kørt et par sæt med hændvægte, så dvs. at jeg trænede fast i Equinox sidste år. Jeg blev lige nødt til at lette min samvittighed, så du ikke tog dette dunkle emne frem i lyset først :laugh:

Edited by Strongman2006
Link to comment
Share on other sites

Du siger jeg lyver, jeg kommer med quotes der viser du har løjet tidligere...

Men det er over 3½ år siden de har været i Frem :smile: Nu har jeg stillet op til stævner der, men aldrig trænet der :smile: Men nu har en anden nuværende landsholdsløfter jo også gjort det uden at vedkommende skulle høre for det :smile: Men der er da heller intet galt i det. Jeg synes stærkmand er sjovt og kan nu en gang ikke dyrke det under IPF.

Har aldrig trænet der => har aldrig trænet der fast => det er i hvert tilfælde ikke mit faste træningshul

Har aldrig skrevet jeg fik 80kg ud af et par knæbind => jeg kommer lang tid efter i tanke om, at det var pga dårlige knæ

Dumtat kalde mig for en løgner når jeg simpelt hen pejer på at du modsiger dig selv. Især dumt når man selv tidligere har løjet..

Jeg syntes ikke det er et specielt interessant emne, men bryder mig ikke om at blive kaldt for løgner, når jeg ikke er det, af en der selv har praktiseret dette.

Link to comment
Share on other sites

Haha du vil altså gøre dig selv til grin :laugh: Selvfølgelig sletter jeg ikke indlæg, da jeg står ved, hvad jeg skriver. Jeg fatter ikke, hvad du får ud af, at skrive sådan en løgn.

Du har tidligere slettet indlæg jeg har svaret på. Jeg gider ikke grave det frem, det burde være tydeligt for enhver at du vrøvler og ikke er pålidelig.

Link to comment
Share on other sites

Du siger jeg lyver, jeg kommer med quotes der viser du har løjet tidligere...

Har aldrig trænet der => har aldrig trænet der fast => det er i hvert tilfælde ikke mit faste træningshul

Har aldrig skrevet jeg fik 80kg ud af et par knæbind => jeg kommer lang tid efter i tanke om, at det var pga dårlige knæ

Dumtat kalde mig for en løgner når jeg simpelt hen pejer på at du modsiger dig selv. Især dumt når man selv tidligere har løjet..

Jeg syntes ikke det er et specielt interessant emne, men bryder mig ikke om at blive kaldt for løgner, når jeg ikke er det, af en der selv har praktiseret dette.

Hvis du lyver er du en løgner, så er den ikke længere, kan du ikke klare sandheden, så må du finde dig andre græsgange.

Du synes, da at emnet var så interessant, da det skulle kædes ind i Siderstråden, skønt det intet havde med det at gøre.

Og hvis du ikke selv kan se det, så har vi en forskellig opfattelse af, hvad det vil sige at træne et bestemt sted.

De 80 kg i knæbind er ikke en umulighed og jeg fremhævede så mig selv som eksempel der, og kom med et endnu bedre et også, men helt ærlig, tror du at jeg henter 80 kg i et par knæbind nu, hvor jeg ikke har en skade i knæet og når det tilføjes det faktum, at jeg ikke squatter med superstramme knæbind?

Link to comment
Share on other sites

I dette link ses det at der er ændret/slettet et indlæg.

det er det indlæg der er erstattet med teksten "pause" læg mærke til tidspunktet det er ændret i relation til de svar der kommer.

http://www.motion-online.dk/fora/index.php?showtopic=25403

Jeg kan skam sagtens klare det. Det er ikke mig der skal anstrenge mig for løbende at finde på nye bortforklaringer.

Jeg har en tendens til at påpege når folk siger noget der er forkert/selvmodsigende. Dette gælder ikke kun dig.

Nu er du selvmodsigende igen. Du mener det er meget at hente 100kg i squatdragt, men 80kg ikke er en umulighed fra knæbind alene.

Hvad du får ud af det, kan kun du og dine træningsmakkere vide. Forstår ikke hvorfor du har så travlt med at påpeje det er umuligt for dig at få 80kg ud af et par knæbind, da du på fitforum havde travlt med at argumentere for det modsatte :blink:

Der er vel ikke så meget at snakke om, du nægter, jeg har links og quotes der viser det modsatte. Dem der syntes det er underholdene kan jo bare følge de forskellige links.

Måske skulle du også selv læse efter, hvad du tidligere har skrevet :wink:

Mht om udstyr giver for meget er jeg enig med Faber. I virkeligheden burde det være mennesker som han og Mølvis der dominerede sporten. Mennesker der er naturligt brølestærke. Heldigvis har Mølvis god brug af udstyret og Faber er skam også blevet bedre til det.

Den stærkeste fysisk såvel som psykisk (stævnepsyke) burde vinde, ikke den der er bedst til at dreje ærmer.

Men det er da rart for slapsvanse som jeg selv, med tynde lange lemmer at vi kan få lidt hjælp af elastikkerne :smile:

Link to comment
Share on other sites

I dette link ses det at der er ændret/slettet et indlæg.

det er det indlæg der er erstattet med teksten "pause" læg mærke til tidspunktet det er ændret i relation til de svar der kommer.

http://www.motion-online.dk/fora/index.php?showtopic=25403

Jeg kan skam sagtens klare det. Det er ikke mig der skal anstrenge mig for løbende at finde på nye bortforklaringer.

Jeg har en tendens til at påpege når folk siger noget der er forkert/selvmodsigende. Dette gælder ikke kun dig.

Nu er du selvmodsigende igen. Du mener det er meget at hente 100kg i squatdragt, men 80kg ikke er en umulighed fra knæbind alene.

Hvad du får ud af det, kan kun du og dine træningsmakkere vide. Forstår ikke hvorfor du har så travlt med at påpeje det er umuligt for dig at få 80kg ud af et par knæbind, da du på fitforum havde travlt med at argumentere for det modsatte :blink:

Der er vel ikke så meget at snakke om, du nægter, jeg har links og quotes der viser det modsatte. Dem der syntes det er underholdene kan jo bare følge de forskellige links.

Måske skulle du også selv læse efter, hvad du tidligere har skrevet :wink:

Mht om udstyr giver for meget er jeg enig med Faber. I virkeligheden burde det være mennesker som han og Mølvis der dominerede sporten. Mennesker der er naturligt brølestærke. Heldigvis har Mølvis god brug af udstyret og Faber er skam også blevet bedre til det.

Den stærkeste fysisk såvel som psykisk (stævnepsyke) burde vinde, ikke den der er bedst til at dreje ærmer.

Men det er da rart for slapsvanse som jeg selv, med tynde lange lemmer at vi kan få lidt hjælp af elastikkerne :smile:

Jeg kan ikke se, hvor du vil hen, hvis jeg har slettet et indlæg, så behøver det jo ikke være fordi at jeg ville skjule noget, hvis det var tilfældet vil jeg jo aldrig have skrevet det. Men nu gider jeg ikke bruge mere tid på denne diskussion, da det ikke føre nogen steder hen. Jeg har sagt, hvad jeg vil sige, hvis du ønsker, at dreje mine ord mere, så må du gøre det. Jeg lyver ikke om noget, og de link du så stolt støtter dig til, siger heller ikke noget andet.

Nu har mange af mine holdninger til udstyr blevet hæftet sammen med det faktum, at jeg ikke selv hentede ret meget i udstyr, men dette har faktisk intet med det at gøre, men når det er sagt, så henter jeg fx også mange kg i en bænkprestrøje, hvilket kom som et chok for ikke mindst mig selv, men selvom, at jeg er konkurrencedygtig med trøje, hvilket jeg også var før, så fortrækker jeg stadig en sport, hvor udstyret har den mindst mulige betydning :smile:

Edited by Strongman2006
Link to comment
Share on other sites

Så stopper festen. Resten kan I tage over PM. Det er helt i orden at debattere hvem der har sagt hvad, men lad nu være med at blive så personlig.

Mvh.

Mod

så er der endelig noget rigtig moderator arbejde du kan kaste dig over istedet for at svine i min log :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share