Open Thy


mona
 Share

Recommended Posts

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Man har vel valgt for lave vægte, hvis man får 27 hvide lamper :tongue:

når man laver PR i alle øvelser ved jeg ikke om man kan vælge for lette vægte :wink:

der var til øllet i ALLE 3 øvelser :wink:

Nåå du nåede at ændre til en sarkastisk smiley :tongue:

Edited by L^P
Link to comment
Share on other sites

når man laver PR i alle øvelser ved jeg ikke om man kan vælge for lette vægte :wink:

der var til øllet i ALLE 3 øvelser :wink:

Nåå du nåede at ændre til en sarkastisk smiley :tongue:

Ok min første smilie var lidt malplaceret, for jeg synes, at det er ret flot med 4PR og +27,5kg i totalen. :smile:

Jeg tænker bare, når man får alt godkendt, så har man enten været ekstremt god til at vælge sine vægte, eller også har man bare valgt dem for lette :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ok min første smilie var lidt malplaceret, for jeg synes, at det er ret flot med 4PR og +27,5kg i totalen. :smile:

Jeg tænker bare, når man får alt godkendt, så har man enten været ekstremt god til at vælge sine vægte, eller også har man bare valgt dem for lette :wink:

jeg tror bare at denne gang valgte vi rigtigt i det HELE :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ok min første smilie var lidt malplaceret, for jeg synes, at det er ret flot med 4PR og +27,5kg i totalen. :smile:

Jeg tænker bare, når man får alt godkendt, så har man enten været ekstremt god til at vælge sine vægte, eller også har man bare valgt dem for lette :wink:

32.5 kg i totalen

Link to comment
Share on other sites

jaja marc, men lad det nu ikke sovepude. Du får ikke lov til at rende rundt og bøsse den med Dj de næste måneder bare fordi du har lavet et godt stævne

Helt enig, nu skal der bygges op, så du bliver rigtig TOUGH og ondskabsfuld :devil:

Edited by donprehn
Link to comment
Share on other sites

jaja marc, men lad det nu ikke sovepude. Du får ikke lov til at rende rundt og bøsse den med Dj de næste måneder bare fordi du har lavet et godt stævne
Helt enig, nu skal der bygges op, så du bliver rigtig TOUGH og ondskabsfuld :devil:

Nej jeg vil sove.... :yo:

selvfølgelig ik, nu er det bare videre... :superman:

Edited by Larsson
Link to comment
Share on other sites

Jeg kan forstå, at Tonni har været noget sur på mig, fordi jeg gav kritik af et af hans resultater og hans vens resultater tilmed, men jeg tror ikke, at de har været klar over, at det ikke har været personligt ment, men nu ved de det i hvert fald nu. Intet vil glæde mig mere end, hvis Tonni og Morten får stor succes på landsholdet. De er danskere som jeg og jeg holder derfor med dem og håber det går dem godt. Jeg synes også, at Tonni klarede sig rigtig flot her til Åbne hy, så tillykke med det, og forsæt så fremgangen, så skal det nok blive rigtig godt :wink:

Link to comment
Share on other sites

jaja marc, men lad det nu ikke sovepude. Du får ikke lov til at rende rundt og bøsse den med Dj de næste måneder bare fordi du har lavet et godt stævne

der blir IKKE bøsset den, Mig og Marc fik lavet et program på vej hjem fra Thy som vi begge skal køre, og vi træner OGSÅ hver Lørdag nu :devil:

NU SKAL VI GÅ HÅRDT!!!!!! :devil::superman:

Link to comment
Share on other sites

lidt udvalgte løft fra Thy...en (stor) pakke med...

Vetö: 222.5 død

Tonni: 315, 325 squat / 305, 315 død

Poul: 240, 250 død

Michael: 300 død miss..

Lars: 225 død...lidt for tung :tongue:

Marc: 280, 290 squat / 280 død

Kim: 280, 290 død

Henning: 237.5 squat / 240 død

http://www.megaupload.com/?d=SEWSJYMW

linket er lidt sært åbenbart...har jeg ladet mig fortælle..man skal vist lige

klikke continue oppe til højre..eller noget...

Link to comment
Share on other sites

lidt udvalgte løft fra Thy...en (stor) pakke med...

Vetö: 222.5 død

Tonni: 315, 325 squat / 305, 315 død

Poul: 240, 250 død

Michael: 300 død miss..

Lars: 225 død...lidt for tung :tongue:

Marc: 280, 290 squat / 280 død

Kim: 280, 290 død

Henning: 237.5 squat / 240 død

http://www.megaupload.com/?d=SEWSJYMW

linket er lidt sært åbenbart...har jeg ladet mig fortælle..man skal vist lige

klikke continue oppe til højre..eller noget...

hvad skal man bruge for at afspille det.....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share